Og³oszenie z dnia 2021-05-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00055220/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00056619/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00103423/01 - Wynik z dnia 2021-07-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00047933 z dnia 2021-05-06 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Morskich w Dar³owie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144779
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolszkolmorskich@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zsm.darlowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c10f03c1-ae77-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00047933
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00032492/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.zsm.darlowo.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciuopisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4) Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê ichprzekazania na ePUAP. 5) Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowaniaw miniPortalu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt 26 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest remont klasowy statku szkolnego M/T „Franek”. Armator: Zespó³ Szkó³ Morskich w Dar³owie. II. Dane techniczne: BRT 157 NRT 47 L 29,06 m LC 32,5 m B 6,70 m H 3,80 m T 3,01 m Silnik g³ówny - Buckau Wolf, Magdeburg 1950, s.sp,4s,n, R8DV136III. Specyfikacja remontowa: Wykaz prac do wykonania w dziale pok³adowyml.p. Czynno¶æ1. Dokowanie jednostki2. Postój na slipie (przewidywany pobyt na doku 21 dni)3. Mycie pod ci¶nieniem kad³uba 200 m24. Konserwacja kad³uba cz. podwodna - Malowanie farb± podk³adow± (patrz a) 2 razy 200 m2 -Malowanie farb± antyporostow± 1 raz 200 m2 -Wyprawki malarskie rêczne 5. Demonta¿ - monta¿ p³etwy sterowej6. Demonta¿ - monta¿, pomiar trzonu sterowego7. Wymiana cynków szt. 68. Pomiar, konserwacja ³añcucha kotwicznego 2 x 100 mb9. Konserwacja oraz malowanie komór ³añcuchowych 2 x10 m210. Pomiar poszycia grubo¶ci kad³uba, pok³adu i grodzi 300 pkt11. Wymiana blachy kad³uba cz. rufowa grubo¶ci 8 mm - 20m212. Skucie betonu w czê¶ci rufowej a po remoncie ponowne betonowanie 0,5 m313. Rozszalowanie i zaszalowanie celem wymiany poszycia 58 m214. Rozszalowanie i zaszalowanie wraz z izolacj± termiczn± ch³odni 20 m215. Przegl±d agregatu ch³odniczego16. Zabezpieczenie p-po¿ rejonu wymiany poszycia kad³uba17. Utylizacja elementów zdemontowanych a) malowanie farb± podk³adow± - stopieñ oczyszczenia do malowania St2 wed³ug normy PN-ISO 8501-1 Wykaz prac do wykonania w dziale maszynowyml.p. Czynno¶æ1. Megaatest instalacji elektrycznej2. Remont g³owic silnika g³ównego - czyszczenie z nagaru szt. 83. Docieranie zaworów ss±cych szt. 8 oraz wydechowych szt. 84. Docieranie zaworów rozruchowych szt. 85. Regulacja wtryskiwaczy szt. 86. Sprê¿ynowanie wa³u korbowego silnika g³ównego po remoncie7. Przegl±d pomp wodnych podwieszonych ch³odzenia silnika g³ównego szt. 28. Przegl±d i regulacja pomp paliwowych szt 89. Czyszczenie ch³odnicy oleju SG10. Przegl±d i czyszczenie systemu wydechowego SG z wymian± izolacji ( 10m2)11. Demonta¿ oraz pomiary dla PRS uk³adu wa³u ¶rubowego, ¶ruby okrêtowej oraz uszczelnienia wraz z monta¿em12. Przegl±d zaworów bezpieczeñstwa sprê¿onego powietrza szt. 7 13. Przegl±d i regulacja agregatów szt. 2 14. Przegl±d i naprawa si³owników maszynki sterowej szt. 2 15. Przegl±d butli sprzê¿onego powietrza szt.3 demonta¿ g³owic, oglêdziny, próby ci¶nienowe , regulacja zaworów bezpieczeñstwa 16. Przegl±d i próby ci¶nieniowe zaworów dennych szt. 4 17. Remont sprê¿arki powietrza rozruchowego WAN-01 18. Przegl±d zbiorników paliwowych - pomiar grubo¶ci blach, odpompowanie paliwa do oglêdzin PRS szt. 2 19. Przegl±d zbiornika wody s³odkiej, uzupe³nienie mleczkiem cementowym 20. Przegl±d zbiornika fekaliów - przygotowanie do inspekcji PRS 21. Przegl±d zbiornika wód szarych - przygotowanie do inspekcji PRS 22. Osuszenie przestrzeni zêzowej do inspekcji PRS 23. Przegl±d i próby instalacji wodnej p-po¿ 24. Wymiana szpigaty na LB 25. Przegl±d windy kotwicznej i sterownika IV. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ oraz zgodno¶æ prac remontowych ze specyfikacj±. Elementami sk³adowymi przedmiotu umowy s± tak¿e wszelkie roboty i us³ugi „towarzysz±ce” realizacji prac remontowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci: wykonanie robót przygotowawczych, porz±dkowych, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. V. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu zestawienia prac wraz z kalkulacj± cen jednostkowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50241000-6 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji statków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50241100-7 - Us³ugi w zakresie naprawy statków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodoweja) w zakresie do¶wiadczenia - wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na remoncie lub budowie jednostki p³ywaj±cej z napêdem mechanicznym.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie zgodnie z za³±cznikiem nr 7.2) dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz oferty; o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce podstawwykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp - je¿eli dotyczy; zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów - je¿eli dotyczy; o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieniask³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - je¿eli dotyczy; pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a) w przypadku przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych,b) spowodowana udzieleniem zamówieñ zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych.2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególno¶ci:a) zmianami przepisów prawnych, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê,b) wykonaniem robót zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych,3) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy, na zasoby których Wykonawca powo³ywa³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e s± spe³nione warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SIWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-17 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-15
2021-05-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.