eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUbezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047974 z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 47 835 9150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 – 20 - 83 - 447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@psp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-26-19-887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa 69

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33 - 300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowysacz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska PSP w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 993-009-60-39

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klikowska 39

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@straz.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 735 - 21-68-630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34- 400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspnowytarg@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-nowy-targ

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Bochni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 868- 15- 99- 975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KS. J. Poniatowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32- 700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspbochnia@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-bochnia

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 869 - 16 - 54 - 210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskbrzesko@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzesko

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628-19-19-702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. J. Skorupki 3

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspchrzanow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-chrzanow

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Dąbrowie Tarnowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 871- 15- 40- 203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żabieńska 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspdabrowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-dabrowa-tarnowska

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Gorlicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 738-17-90-705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 listopada 84

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38- 300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspgorlice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gorlice

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 659- 11- 86- 866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 681- 16- 93- 454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmyslenice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Olkuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-18-34-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia 2C

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspolkusz@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olkusz

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549- 12- 21- 232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsposwiecim@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-oswiecim

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Proszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 682-14-37-528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3-go Maja 140

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: NIP 682-14-37-528

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspproszowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551-21-34-410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2c

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspwadowice@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wadowice

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-17-40-079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 4

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskwieliczka@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wieliczka

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 736 – 14 – 58 – 250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowotarska 45

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34 - 500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspzakopane@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-zakopane

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Limanowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 737- 17- 51- 690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 43

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsplimanowa@straz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

KW PSP w Krakowie odpowiada w całości za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb0ac8e-ae97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie pojazdów KW PSP w Krakowie oraz KM/P PSP woj. małopolskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz Za datę i godzinę wpływu dokumentu w przedmiotowym postępowaniu przyjmuje się termin złożenia dokumentu na platformie zakupowej.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platforma zakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia na podstawie art. 19 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 19 ust 2i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2370.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 440000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej województwa małopolskiego.1. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1.1. Ubezpieczenie auto casco1.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów1.3. Ubezpieczenie assistance Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Program ubezpieczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Nazwa kryterium/ Znaczenie w %Cena [P] 60Serwis Posprzedażny [SP] 20Klauzule fakultatywne [Z] 20

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis Posprzedażny

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy jak również w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca złoży: odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli posiadanie jest niezbędne do świadczenia działalności ubezpieczeniowej w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 895 z późn. zm.) w następującym zakresie:Grupa 1. Ubezpieczenia wypadku, w tym wypadku przy pracy i choroby zawodowej: 1) świadczenia jednorazowe; 2) świadczenia powtarzające się; 3) połączone świadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) przewóz osób.Grupa 3. Ubezpieczenia casco pojazdów lądowych, z wyjątkiem pojazdów szynowych, obejmujące szkody w: 1) pojazdach samochodowych; 2) pojazdach lądowych bez własnego napędu.lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, ze prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia o udzielenie którego się ubiega

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dania wezwania. Wezwanie nie zostanie wystosowane w sytuacji gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale 8. Dodatkowo, każdy z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w pkt 7.2.2. – Zamawiający dopuszcza możliwość, aby zakres tych uprawnień łącznie obejmował przedmiot zamówienia, na który zostanie złożona oferta przez tych Wykonawców.11.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.11.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.11.5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, do żądania umowy regulującej współpracę tych podmiotów.11.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. – 9.4 dotyczy każdego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem zasad wynikających z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia wymienionych poniżej zmian zapisów niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj.:a) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia – w przypadku zmiany wartości majątku;b) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;c) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Ubezpieczonych w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty;d) zmiany dotyczące Ubezpieczonych i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;e) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji;f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych;g) zmiana terminu końcowego określonego w umowie, tj. przedłużenie jej obowiązywania o 1 miesiąc od dnia zakończenia umowy, w przypadku kiedy nie zostanie zakończone nowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie pojazdów, wówczas Wykonawca wystawi nowe polisy ubezpieczeniowe na okres 1 miesiąca z wysokością składki proporcjonalną do zaoferowanej w ofercie. Na dodatkowy okres ubezpieczenia musi wyrazić zgodę zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi max 3 Wykonawców do negocjacji ofert. Zamawiający w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji będzie stosował kryteria oceny ofert określone w pkt 13.1 SWZ (trzech Wykonawców z największą liczba punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów zostanie zaproszonych do negocjacji ofert).
2021-05-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.