Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320138/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach w ramach projektu „Klasopracownia- Laboratorium Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. ŚW. JANA KANTEGO W KĘTACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070690444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@edukacja.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.edukacja.kety.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakety.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach w ramach projektu „Klasopracownia- Laboratorium Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77cc1ffb-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046959/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach w ramach projektu „Klasopracownia- Laboratorium Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147439,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˗ Część I – Wyposażenie podstawowe.Laboratoria Przyszłości”, współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Zakup i dostawa sprzętu do Szkoły Podstawowej w ramach projektu „Klasopracownia- Laboratorium Przyszłości” polegające na dostawie, przeniesieniu własności wraz z oprogramowaniem sprzętowym i montażu artykułów z CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II, zwanych dalej „sprzętem”, których asortyment, charakterystyka oraz wymagania techniczne są zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Przedstawiona wyżej specyfikacja przedstawia minimalne wymagania sprzętu i może zostać zamieniona sprzętem o wyższych parametrach po uzgodnieniu z zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 112073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˗ Część II – RobotykaPrzedmiotowe zamówienie będzie elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. „Laboratoria Przyszłości”, współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Zakup i dostawa sprzętu do Szkoły Podstawowej w ramach projektu „Klasopracownia- Laboratorium Przyszłości” polegające na dostawie, przeniesieniu własności wraz z oprogramowaniem sprzętowym i montażu artykułów z CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II, zwanych dalej „sprzętem”, których asortyment, charakterystyka oraz wymagania techniczne są zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który zawierają załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Przedstawiona wyżej specyfikacja przedstawia minimalne wymagania sprzętu i może zostać zamieniona sprzętem o wyższych parametrach po uzgodnieniu z zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 35365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42588,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42588,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42588,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: BYTÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42588,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137529,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176540,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137529,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137529,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-30INNE PRZETARGI Z KĘT
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -projektuj i buduj - 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia multimedialnego i IT dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznaję, eksperymentuję, decyduję! szkolne laboratorium umiejętności v. 2
- Doposażenie pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Węgierskiej Górce w ramach projektu "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - szkolenia i staże uczniowskie"
- Doposażenie szkół podstawowych w gminie Białe Błota, w ramach realizacji projektu "Krok w przyszłość", z podziałem na części...
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Przywidz w ramach projektu pt. "Edukacja bez barier w Gminie Przywidz"
- Dostawa urządzeń interaktywnych, sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pt.: "Edukacja Przyszłości w Gminie Gilowice"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.