eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczKompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla KP Janowiec Wielkopolski ul. Szkolna 7



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla KP Janowiec Wielkopolski ul. Szkolna 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 751-16-31

1.5.8.) Numer faksu: 47 751-53-19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla KP Janowiec Wielkopolski ul. Szkolna 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bab993-694f-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup energii elektrycznej z dystrybucją dla KP Janowiec Wlkp. ul. Szkolna 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W-ca zobowiązany jest do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z OSD, do którego sieci przyłączony jest obiekt Z-cego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektu objętego niniejszym zamówieniem. Ponieważ Z-cy będzie posiadaczem paneli fotowoltaicznych i będzie automatycznie wytwórcą energii elektryczne, umowa prosumencka jako druga z kolei będzie podpisywana w późniejszym terminie po oddaniu do użytkowania instalacji fotowoltaicznej i musi zostać zawarta wg. listy sprzedawców zobowiązanych i wyznaczonych przez Prezesa URE na 2021 r. czyli Enea S.A, i Enea Operator Sp. z o.o. W latach 2020 r. oraz 2019 r. również sprzedawcą zobowiązanym była firma Enea S.A. Umowa prosumencka między posiadaczem instalacji fotowoltaicznej a dystrybutorem energii elektrycznej , pozwala na przekazywanie nadwyżek energii do sieci z możliwością jej późniejszego odebrania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-63-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Zamawiającego do jednostki Policji w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Szkolnej 7.
Wskazana wartość na energię elektryczną jest wartością szacunkową, a rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie układów pomiarowo-rozliczeniowych dwukierunkowych ze względu na posiadaną instalację fotowoltaiczną.
2. Parametry techniczne:
a) Ustalenia dotyczące jakości energii elektrycznej określają:
- instrukcja IRiESD (Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucji),
- umowy i warunki przyłączenia do sieci,
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 11 listopada 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2026), wydanego na podstawie obowiązującego Prawa energetycznego,
b) Aktualnym dostawcą energii elektrycznej jest firma Orange Energia Sp. z o.o. ul. Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa,
c) Jednostka: 88-430 KP Janowiec Wielkopolski ul. Szkolna 7,
d) Taryfa: C 21,
e) Moc przyłączeniowa na lata: 2021r. – 56 kW; 2022 r. – 56 kW; 2023r. – 78 kW

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640

7.3.3) Ulica: Górecka 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.