Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528862/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przecław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Przecław
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (017) 227 67 10
1.5.8.) Numer faksu: (017) 58 13 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@przeclaw.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f19ebaeb-8d22-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f19ebaeb-8d22-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049720/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.88.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2074000,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław. Obejmuje on przebudowę odcinków dróg gminnych nr L000035, nr L000037, L000032, L000036, oraz odcinków dróg L000095 i L000096 w Dobryninie, przebudowę odcinków drogi G00003.1 oraz G00003.2 w miejscowości Zaborcze, odcinków dróg gminnych nr L000063 i L000094 w miejscowości Kiełków oraz odcinka drogi L000012 w miejscowości Wylów. W ramach zadania przebudowane zostaną drogi gminne o nawierzchni asfaltowej, drogi gminne o nawierzchni kamiennej utwardzonej oraz drogi o nawierzchni kamiennej i gruntowej.
Przebudowa dróg o nawierzchni asfaltowej polegać będzie na wzmocnieniu konstrukcji drogowej poprzez wykonanie warstwy profilowej z mieszanki asfaltowo-mineralnej oraz warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowo-mineralnej. Istniejące warstwy starej nawierzchni zostaną w miejscach zawyżonych sfrezowane oraz w całości skropione emulsją asfaltowo-kationową szybko rozpadową. Zawyżone pobocza zostaną ścięte i utwardzone kamieniem łamanym oraz zagęszczone. Stare znaki drogowe zastąpione zostaną nowymi.
Przebudowa dróg o nawierzchni kamiennej utwardzonej polegać będzie na wzmocnieniu konstrukcji drogowej poprzez profilowanie i zagęszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi oraz wykonaniu dodatkowej warstwy górnej podbudowy z kamienia łamanego. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Pobocza zostaną uzupełnione kamieniem łamanym oraz zagęszczone. Zostanie wykonane nowe oznakowanie dróg.
Przebudowa dróg o nawierzchni kamiennej i gruntowej obejmować będzie korytowanie dróg na całej ich szerokości, ich profilowanie i zagęszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych. Obejmie również wykonanie dodatkowej warstwy dolnej i górnej podbudowy. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Pobocza zostaną uzupełnione kamieniem oraz zagęszczone. Zostanie wykonane nowe oznakowanie dróg.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław – Załącznik nr 5A,
b) Przedmiar robót: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Zaborcze, Wylów, Dobrynin i Kiełków, gmina Przecław – Załącznik nr 5B,
Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikający z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
W/w zakres robót Wykonawca może ująć jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nieuwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego.
4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
4.5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
4.6. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardy przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazane marki lub nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
4.7. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
4.8. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.
4.10. Zobowiązuje się wykonawcę na wezwanie Inwestora wykonać dokumentację geodezyjną lub wykonanie odwiertu, potwierdzającego wykonania warstw o zadanej grubości. Zabezpieczenie miejsc po odwiertach pozostaje w zakresie wykonawcy. Dokładność wykonania warstwy kruszywa ±1 cm, warstw asfaltowych 0 – (+1) cm.
4.11. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do: wytyczenia terenu drogi zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz po wykonaniu zadania do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do wykonania Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494002,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3368530,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494002,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8722175948
7.3.3) Ulica: Drogowców
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty ziemne,
3) Roboty wykończeniowe,
4) Oznakowanie,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494002,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZECŁAW
więcej: przetargi PRZECŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.