Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341379/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Solina w celu poprawy czystości wód zbiorników: solińskiego i myczkowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 013 469 21 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@esolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: esolina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Solina w celu poprawy czystości wód zbiorników: solińskiego i myczkowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d44549-5cbb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004427/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Solina w celu poprawy czystości wód zbiorników: solińskiego i myczkowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6485382,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja przewiduje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Myczkowce o raz budowie i rozbudowie sieci wodociągowej w miejscowościach Wola Matiaszowa, Bereżnica Wyżna, Polańczyk, Myczków.
1) w miejscowości Myczkowce do wykonania:
sieć kanalizacji sanitarnej dla budynków mieszkalnych i usługowych, obejmuje budowę kanalizacji o łącznej długości ok. 3289m w tym:
- sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 1486,40 m,
- sieci kanalizacji tłocznej ( ciśnieniowej) - 1802,10 m,
- na sieci tłocznej 1 przepompownię ścieków sieciowych,
- w ramach realizacji inwestycji zostanie wykonane jedno przekroczeń drogi powiatowej, dwa przekroczenia rzeki San oraz przekroczenia drogi gminnej dz. nr 201.
2) W miejscowości Bereżnica Wyżna - Wola Matiaszowa do wykonania:
- sieć wodociągowa o długości: 1 174,1 m,
- hydrofornia strefowa (kompletna pompownia, wraz z systemem sterowania i monitoringu),
- przekroczenie drogi powiatowej za pomocą przewiertu sterowanego,
- przekroczenie potoku w km 11+399 poniżej dna cieku,
3) W miejscowości Polańczyk do wykonania:
- sieć wodociągowa o długości: 2 422 m,
4) W miejscowości Myczków do wykonania:
- sieć wodociągowa o długości: 1 611,90 m,
- przekroczenie drogi wojewódzkiej,
Ponadto do sieci wodociągowych został zaprojektowany system monitoringu - kamery, oświetlenie zewnętrzne – lampy solarne, monitoring urządzeń oraz roboty modernizacyjne przy istniejących obiektach związanych z tymi wodociągami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
34928200-0 - Ogrodzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7730738,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8469395,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7730738,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ”INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491895172
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7730738,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.