eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepo³omiceKompleksowe ubezpieczenie Gminy Niepo³omice wraz z jednostkami organizacyjnymi



Og³oszenie z dnia 2024-01-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Niepo³omice wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Niepo³omice wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a901aff5-77da-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00048146

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038927/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Ubezpieczenie Gminy Niepo³omice wraz z Jednostkami Organizacyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00471042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 724000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie na zadanie 1 obejmuje nastêpuj±ce czê¶ci:
1) Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia;
2) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
3) Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk

Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 i wykaz mienia - za³±cznik nr 3

Z uwagi na niematerialny charakter us³ugi ubezpieczeniowej Zamawiaj±cy nie wprowadza wymogów zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê, je¿eli osoby te wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), dalej jako ,,Kodeks pracy".

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 525000,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie na zadanie 2 obejmuje nastêpuj±ce czê¶ci:
1)Ubezpieczenie OC+ZK
2)Ubezpieczenie AutoCasco
3)Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasa¿erów
4)Ubezpieczenie Assistance

Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 i wykaz pojazdów - za³±cznik nr 4

Z uwagi na niematerialny charakter us³ugi ubezpieczeniowej Zamawiaj±cy nie wprowadza wymogów zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê, je¿eli osoby te wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), dalej jako ,,Kodeks pracy".

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 130000,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie na zadanie 3 obejmuje nastêpuj±ce czê¶ci:
1) Ubezpieczenie Nastêpstw Nieszczê¶liwych Wypadków Cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych- Wariant I
2) Ubezpieczenie Nastêpstw Nieszczê¶liwych Wypadków Cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych - Wariant II


Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 i wykaz jednostek podleg³ych - za³±cznik nr 2

Z uwagi na niematerialny charakter us³ugi ubezpieczeniowej Zamawiaj±cy nie wprowadza wymogów zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê, je¿eli osoby te wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), dalej jako ,,Kodeks pracy".

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 458082,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 458082,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458082,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ SPÓ£KA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: Ul. Wo³oska

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 458082,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 105753,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 115314,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeñ Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252271511

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 106608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 65070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 65070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeñ S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 65070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.