eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie i dostarczenie obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://paih.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ad0f31-5e5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZP.DSPG.25/34/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 806400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę do pomieszczenia socjalnego w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie EXPO 2020 w okresie od dnia następującego po dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia do dnia 2 kwietnia 2022 r., w ilości do 13 440 sztuk.
Obsługę Pawilonu Polski stanowią studenci polskich szkół wyższych odbywający praktyki w Pawilonie Polski.
Pracownikami Pawilonu Polski są pracownicy Biura Komisarza Sekcji Polskiej EXPO, w tym pracownicy delegowani do pracy w Pawilonie Polski przez Zamawiającego.
Wykonawca w ramach zamówienia będzie odpowiedzialny za przygotowanie i dostarczenie raz dziennie do Pawilonu Polski (do pomieszczenia socjalnego w Pawilonie Polski) zestawów obiadowych. Każdy zestaw składać się będzie z:
-zupy (300 ml),
-drugiego dania: sztuka mięsa 90g-110g/sztuka ryby 90g-110g + ziemniaki / kasza/ryż/makaron 200g + surówka warzywna 100 gr lub też inna opcja drugiego dania (do wyboru przez konsumenta): danie wegetariańskie o gramaturze 250-300 gr. + surówka warzywna 100 gr.
-woda niegazowana (min. 200 ml).
Łącznie w okresie realizacji zamówienia Wykonawca przygotuje i dostarczy do Pawilonu Polski do 13440 zestawów obiadowych (łączna liczba może być mniejsza).
Zestawy obiadowe powinny być dostarczane w indywidualnych, ekologicznych, biodegradowalnych i bezpiecznych dla środowiska naturalnego jednorazowych opakowaniach zapewniających właściwą ochronę, wilgotność i temperaturę potraw.
Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie wymienionych powyżej w pkt A ilości zestawów obiadowych. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zamówienie nie mniej niż 6720 zestawów obiadowych.
Termin wykonania Zamówienia: od dnia następującego po dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia do dnia 2 kwietnia 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870912 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRO-NO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542944042

7.3.3) Ulica: Jatki 3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870912 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-27 do 2022-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.