Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00318583/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://paih.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ad0f31-5e5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318583/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP.DSPG.25/34/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 806400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę do pomieszczenia socjalnego w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 obiadów dla obsługi i pracowników Pawilonu Polski na Wystawie EXPO 2020 w okresie od dnia następującego po dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia do dnia 2 kwietnia 2022 r., w ilości do 13 440 sztuk.
Obsługę Pawilonu Polski stanowią studenci polskich szkół wyższych odbywający praktyki w Pawilonie Polski.
Pracownikami Pawilonu Polski są pracownicy Biura Komisarza Sekcji Polskiej EXPO, w tym pracownicy delegowani do pracy w Pawilonie Polski przez Zamawiającego.
Wykonawca w ramach zamówienia będzie odpowiedzialny za przygotowanie i dostarczenie raz dziennie do Pawilonu Polski (do pomieszczenia socjalnego w Pawilonie Polski) zestawów obiadowych. Każdy zestaw składać się będzie z:
-zupy (300 ml),
-drugiego dania: sztuka mięsa 90g-110g/sztuka ryby 90g-110g + ziemniaki / kasza/ryż/makaron 200g + surówka warzywna 100 gr lub też inna opcja drugiego dania (do wyboru przez konsumenta): danie wegetariańskie o gramaturze 250-300 gr. + surówka warzywna 100 gr.
-woda niegazowana (min. 200 ml).
Łącznie w okresie realizacji zamówienia Wykonawca przygotuje i dostarczy do Pawilonu Polski do 13440 zestawów obiadowych (łączna liczba może być mniejsza).
Zestawy obiadowe powinny być dostarczane w indywidualnych, ekologicznych, biodegradowalnych i bezpiecznych dla środowiska naturalnego jednorazowych opakowaniach zapewniających właściwą ochronę, wilgotność i temperaturę potraw.
Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie wymienionych powyżej w pkt A ilości zestawów obiadowych. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy zamówienie nie mniej niż 6720 zestawów obiadowych.
Termin wykonania Zamówienia: od dnia następującego po dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia do dnia 2 kwietnia 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870912 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870912 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRO-NO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542944042
7.3.3) Ulica: Jatki 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870912 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-27 do 2022-04-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej, tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+ projekt nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000200018 oraz projekt nr 2024-1-PL01-KA122-SCH-000238585
- Zapewnienie kompleksowej usługi cateringowej podczas konferencji międzynarodowych i spotkań networkingowych w 2025r. dla CTK AGH dla projektu NAWA UNIVERSEH Plus! - DE-dzp.272-167/25
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas realizacji programu BIP Erasmus+
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych podczas XXXVIII Konferencja z cyklu: Zagadnienia Surowców Energetycznych i Energii w Gospodarce Krajowej.
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie MŚP na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.