eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRozbiórka obiektów gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka obiektów gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,102875,78ec3e9ba98d856873f1bdb01194eef9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka obiektów gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415c9050-461b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023611/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Rozbiórki obiektów gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387623/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1320000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: Rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Niepodległości 245 w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:
1) przed przystąpieniem do rozbiórki opróżnienie budynku z mebli oraz innych przedmiotów pozostałych w budynku i ich utylizacja,
2) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,
3) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,
4) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:
- opracowanie planu BIOZ,
- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,
- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,
- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,
- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,
- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,
- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,
5) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,
6) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,
7) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Armii Krajowej 54a w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:
1) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,
2) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,
3) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:
- opracowanie planu BIOZ,
- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,
- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,
- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,
- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,
- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,
- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,
4) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,
5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,
6) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3: Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Józefa Pankiewicza 7a w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:
1) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,
2) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,
3) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:
- opracowanie planu BIOZ,
- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,
- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,
- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,
- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,
- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,
- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,
4) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,
5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,
6) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609182,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "KOBUD" Aleksander Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931161372

7.3.3) Ulica: Legnicka 16

7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: 40 dni od dnia protokolarnego przekazania placu rozbiórki (przekazanie placu rozbiórki nastąpi nie później niż 5 dni od daty podpisania umowy)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.