Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00370161/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zaplecza sanitarnego Sali gimnastycznej w ramach zadania Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Marcinkowskiego 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 517886269
1.5.8.) Numer faksu: 68 411 39 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.karczewska@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zaplecza sanitarnego Sali gimnastycznej w ramach zadania Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Marcinkowskiego 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88bbef2f-21f0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054171/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont zaplecza sanitarnego Sali gimnastycznej w ramach zadania Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Marcinkowskiego 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.12.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217743,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, remont zaplecza sanitarnego polegający na wykonaniu robót budowalnych i instalacyjnych, w tym:
Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki – rozbiórka wszystkich ścian działowych, rozbiórka posadzek, demontaż wszystkich drzwi w szatniach i sanitariatach, demontaż starej armatury, skucie płytek, odparzeń tynków, wyługowanie lamperii, wyrównanie ścian i sufitów;
Ustawienie nowych ścinek działowych z wyodrębnieniem pomieszczeń sanitarnych w szatni chłopców i w szatni dziewcząt;
Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, wszystkie ściany do wysokości min. 2,05 m projektuje się z płytek ceramicznych na podkładzie z mas szpachlowych wodoodpornych;
Posadzki z podkładem wyrównawczym, izolacją przeciwwilgociową i warstwą wierzchnia z płytek nieszkliwionych, w części natryskowej brodzik podposadzkowy z wpustem liniowym;
Montaż nowych drzwi wejściowych do szatni z PVC, do pozostałych pomieszczeń drzwi drewnianych wzmocnionych z okładziną HPL wodoodporną z otworem wentylacyjnym i kompletem zamka łazienkowego, drzwi do natrysku;
Wykonanie pokrycia folią matową szyb okiennych do połowy okna;
Montaż nowych urządzeń sanitarnych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
Wykonanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych, przewody kanalizacyjne wymienić łącznie w kanale podposadzkowym;
Montaż grzejników;
Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, montaż nowych opraw oświetleniowych LED;
Wykonanie wentylacji pomieszczeń zaplecza sanitarnego;
Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
Pozostałe:
Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia.
Dopuszcza się zastosowanie osprzętu i urządzeń innych producentów pod warunkiem spełnienia przezeń identycznych wymagań technicznych, jak osprzęt i urządzenia dobrane do wyliczeń.
Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
Po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać dwuetapowe próby np. szczelności, ciśnieniowe, elektryczne. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach.
Przed złożeniem oferty zaleca się wizję w terenie celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu obiektu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ew. dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
UWAGA: Budynek Szkoły Podstawowej jest czynną jednostką oświatową, w związku z czym w trakcie trwania roku szkolnego wszelkie prace muszą być zorganizowane w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowania szkoły. Warunki prowadzenia robót budowlanych muszą być na bieżąco uzgadniane z Dyrektorem placówki.
Roboty w jak najszerszym zakresie powinny odbywać się po godzinach zajęć lub w czasie, kiedy na terenie jednostki oświatowej znajduje się jak najmniej dzieci i pracowników, lub przy zapewnieniu zabezpieczenia terenu budowy przed przedostaniem się na jego teren osób niepowołanych.
Wykonawca:
1) W czasie roku szkolnego będzie wykonywał prace głośne i hałaśliwe tylko w ustalonych wcześniej godzinach, po godzinach zajęć lub w czasie, kiedy na terenie jednostki oświatowej znajdować się będzie jak najmniej dzieci i pracowników;
2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;
3) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;
4) zapewni systematyczne sprzątanie terenu budowy i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;
5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
2. Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. .
e) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w SWZ, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do SWZ i , urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
- na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
f) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
g) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
h) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
i) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
j) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).
k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
l) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;
m) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót;
n) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
o) sporządzenie dokumentacji powykonawczej ( 3 egz.)
p) Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249631,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258293,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249631,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREGARM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241925951
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Chotków
7.3.5) Kod pocztowy: 68-113
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249631,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.