Og³oszenie z dnia 2021-05-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00088483/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00048320 z dnia 2021-05-07 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rekanalizacji w miejscowo¶ci Jab³onka- Centrum, Jab³onka Bory, Chy¿ne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182611100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rekanalizacji w miejscowo¶ci Jab³onka- Centrum, Jab³onka Bory, Chy¿ne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-976b56a6-af0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00048320
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001701/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wykonanie rekanalizacji w miejscowo¶ciach Gminy Jab³onka oraz budowa kanalizacji na Studzionkach w Orawce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6111-rint-271-1-7-2021-wykonanie-rekanalizacji-w-miejscowosci-jablonka-centrum-jablonka-bory-chyzne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywasiê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,•ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarcepodmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy Jab³onka").Elektroniczna skrzynkapodawcza/Identyfikatoradresata:/29gw7qf1xt/skrytka• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pllubzpubliczne@jablonka.pl1.2 Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazanewrozdziale 22 SWZ.1.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy kontona platformie ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz doformularza do komunikacji.1.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacjiprzekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ugadministracji publicznej (ePUAP). 1.5 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwemdedykowanych formularzy do: z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB. 1.6 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentówelektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innychinformacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.1.7 Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.1.8 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty, ani¿adnego dokumentu czy o¶wiadczenia wskazanego w Rozdziale 24 ust. 3 SWZ sk³adanego wraz z ofert±, przy u¿yciu poczty elektronicznej. 1.9 Szczegó³owe informacje ws. - ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami,orazinformacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera Rozdzia³ 20 SWZ - sposobu udzielenia wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, zmiany tre¶ci SWZ zawiera Rozdzia³ 23 SWZ- sposobu przygotowania oferty zawiera Rozdzia³ 24 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e: • administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;• Kontakt zinspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl,telefon18/2611100;• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /daneidentyfikuj±ce postêpowanie,np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bezprzeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.7.2021 „Wykonanie rekanalizacji w miejscowo¶ci Jab³onka- Centrum, Jab³onka Bory, Chy¿ne" oraz jego archiwizacj±.Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowiustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach. • odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd±osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie zart. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, aje¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okresobowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika toz odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz±równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (niezawarto z tymi Wykonawcami umowy). • obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowychbezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawyPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawyPzp; • w odniesieniu do danych osobowychWykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;• Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowychWykonawcy dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania danych osobowychWykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wynikupostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresieniezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæintegralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);− napodstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowaniaw odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwacz³onkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdyWykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowychdotycz±cych Wykonawcy narusza przepisyRODO;• nie przys³uguje Wykonawcy:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rekanalizacji w miejscowo¶ci Jab³onka- Centrum, Jab³onka Bory, Chy¿ne zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz w³a¶ciwymi przepisami i normami.2. Zakres robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci:Jab³onka-Bory oraz Chy¿nego-2021Jab³onka-Centrum-do pod³±czenia 7 budynkówkana³ Ø160 mm-373,0 mbStudzienki(160)-15 sztkana³ Ø200 mm---mbStudzienki(200)-1 szt(wcinka)Jab³onka-Bory -do pod³±czenia 6 budynkówkana³ Ø160 mm-176,80 mbstudzienki(160)-8 sztkana³ Ø200 mm-67,60 mbStudzienki(200 )-2 sztChy¿ne -do pod³±czenia 2 budynkikana³ Ø160 mm-32,0 mbstudzienki(160)-4 sztstudz (200) –1 szt (wcinka )Razem rekanalizacja 2021kana³ Ø160 mm-518,8 mbStudzienki(160)-27 sztkana³ Ø200 mm-67,60 mbStudzienki(200)-4sztd³ugo¶æ razem fi 160, fi 200 -649,40 mb do pod³±czenia 15 budynkówZajêcie pasa drogowego drogi gminnej dla potrzeb wykonania kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej.Jab³onka-Centrum :Droga gminna nr 2647:6,0 m x 1,50 m= 9,00 m²Droga gminna nr 9392 :5,5m x 1,50 m= 8,25 m²razem zajêto¶ci 9+ 8,25=17,25 m²stawka za 1,0 m²-8,0z³ -za dzieñ zajêto¶ci1x 4,0x 17,25 =138,0 z³Jab³onka-Bory :Droga gminna nr 6688:2,0 m x 1,50 m= 3,0 m²Droga gminna nr 8918 :6,0 m x 1,50 m= 9,0 m²Razem zajêto¶ci : 3+ 9,0= 12,0 m²stawka za 1,0 m²-8,0z³ -za dzieñ zajêto¶ci1x 8,0x 12,0 = 96,0 z³Koszt zajêcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót kanalizacyjnych96,0 +138,0 = 234,0 z³UWAGA !!!Op³aty za zajêcie pasa drogowego j/w nale¿y doliczyæ do kosztorysu ofertowego.3. Szczegó³owy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis przedmiotu zamówienia, za³±czniki graficzne, przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ. 4. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki Za³±cznik Nr 12 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanychZa³±cznik Nr 11 do SIWZ PrzedmiarZa³±cznik Nr 13 do SIWZ Dokumentacja-Za³±czniki graficzne(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)6. Wymagany okres gwarancji:Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca udzieli³ co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty.UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pktb) Kryterium „okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady” (Kg) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (Kg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:Wykonawca, który we¼mie udzia³ w postêpowaniu winien dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania/realizacji zamówienia tj. odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami) - Za³±cznik nr 10 do SWZ - lub uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych, a wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawaUprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów pozwalaj±ce odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objêtej przedmiotem zamówienia w danej bran¿y lub te¿ posiadaj±c± wa¿ne zdobyte w innych pañstwach równowa¿ne kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) pozwalaj±ce odpowiednio na wykonanie dokumentacji projektowej objêtej przedmiotem zamówienia w danej bran¿y lub na kierowanie robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia w danej bran¿y.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:1) Ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (art.445 ustawy Pzp);2) Zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów (art. 58 ust.2 ustawy Pzp) - pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ. 3) Pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawne; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;4) Je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy ¿±da przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art.59 ustawy Pzp).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 454 i 455 ustawypzp. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt1 ustawy pzp, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków:2.1.W zakresiewarunków wykonywania przedmiotu zamówienia:2.1.1. Zmiany danych teleadresowych, osóbreprezentuj±cych firmê, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych wumowie na inne legitymuj±ce siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa wustawie Prawo budowlane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w postaci pisemnejzgody Zamawiaj±cego (je¿eli dotyczy).2.1.2. Zmiana podwykonawcy, przy pomocy któregoWykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgodyZamawiaj±cego2.1.3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego wofercie wykonawcy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego). Je¿eliw realizacji umowy bêd± wystêpowaæ podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opiera³siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o którychmowa w art. 118 ustawy pzp, Wykonawca mo¿e w trakcie realizacji umowy zmieniæ takiegopodwykonawcê lub zrezygnowaæ z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcê -Zamawiaj±cemu, i¿ nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niana warunkiudzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany wtrakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.2.1.4. Niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonejw postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, któryujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiemokoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego2.1.5. Zmiana danych podmiotowychdotycz±cych kierownika budowy i robót, oraz inspektora nadzoru (zmiana osób, przy pomocy,których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê, co najmniej takimisamymi uprawnieniami, jakie wymagane by³y w SWZ) – je¿eli dotyczy.2.1.6. W wynikuurzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny nettow fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury, co niedotyczy przypadków objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie by³ p³atnikiemVAT, obowi±zkiem podatkowym.2.2. W zakresie terminów wykonania:2.2.1. Zmiany terminuwykonania umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi lub bêdzie mia³o wp³yw nawykonanie przedmiotu umowy w przypadkach:a) zawieszenie robót przez Zamawiaj±cegob)szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych,uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, dokonywania odbiorów (w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na prowadzenie prac oraz uniemo¿liwiaj±cych zapewnienie ich odpowiedniej jako¶ci (np. ci±g³e opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza)W takich przypadkach, na wniosek Wykonawcy spisanyzostanie protokó³ okre¶laj±cy przyczynê zmiany i okre¶lony nowy termin realizacji zadania. c) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiaj±cegod) opó¼nienia przekazania terenu realizacji robóte) zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie f) odmiennych od przyjêtych warunków geologicznychg) odmiennych od przyjêtych warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci,instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanychh) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacjazamówienia publicznego, tj. wyst±pienie wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci, warunkówatmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych zachowanie technologii wykonania robót, CI¡G DALSZYZMIAN UMOWY - SEKCJA IX7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjapomiêdzy zamawiaj±cym awykonawca odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cychnarzêdzi:•miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, • ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portalKontaktzapo¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ"Urz±dGminyJab³onka"). Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikatoradresata:/29gw7qf1xt/skrytkapocztyelektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lubzpubliczne@jablonka.plOfertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznejlubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ 24 swz4. 2. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone wdziale IX ustawy Pzp przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi,je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lubmo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy3. Ci±gdalszy zmian umowy j) konieczno¶ci wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organówadministracji architektoniczno-budowlanejk) przekroczenie ustawowych terminów wydania przezorgan administracji lub innych instytucji bran¿owych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,l) odmowawydania przez w/w organy wymaganych decyzji, uzgodnieñ, zezwoleñ itp., chyba ¿e nast±pi³o toz winy Wykonawcy³) opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentówwymaganych przepisami, do których przekazania by³ zobowi±zanym) wstrzymanie wykonaniaprac przez uprawnione organy, chyba ¿e nast±pi³o to z winy Wykonawcyn) zmiana prawa lubobowi±zuj±cych norm wywo³uj±cych konieczno¶æ zmiany zakresu lub harmonogramu pracy2.2.2zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:a) konieczno¶ci realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych b) odmiennychod przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków geologicznychskutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowychza³o¿eniach technologicznych,c) odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacjitechnicznej, warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej infrastrukturypodziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanychskutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowychza³o¿eniach technologicznych, d) konieczno¶ci zrealizowania zamówienia przy zastosowaniuinnych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, Zmiany dokonanew granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikaj±ce z:e) wprowadzeniauzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonychprzez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego f) gdy zmiany dokonane zosta³ypodczas wykonywania robót i nie odstêpuj± w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lubwarunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5a (uchylony) lub dokonane zosta³yzgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrze¿eniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawobudowlane,g) wad dokumentacji projektowej2.3. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia:2.3.1. nawskutek rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu umowy,.2.3.2.Zamawiaj±cy dopuszczamo¿liwo¶æ wyst±pienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci wykonania robótzamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdywykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzytechnicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. 2.4.Wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia dotre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszeniaustalonego wynagrodzenia.2.5. Gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bezzwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia2.6. pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie2021-05-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujêcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
- "Zielona przestrzeñ w Pilicy."
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.