eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów"Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37" oraz "Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37".



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37” oraz „Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dlutow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37” oraz „Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8bacd8-4141-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001751/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37

1.1.6 Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37” jest współfinansowany ze środków RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020 a projekt pn. „Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37” realizowany jest w ramach projektu „PRACUŚ” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO Woj. Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262689/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3049643,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie, montażu windy zewnętrznej oraz dostosowaniu dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Willi Hermanna Thommena w ramach zadań:
1) „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37”,
2) „Adaptacja budynku w Hucie Dłutowskiej przy ul. Pabianickiej 37”.

Przedmiotowy obiekt – Willa Hermanna Thommena, ze względu na posiadane walory zabytkowe została wpisana do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr rej. A/380 decyzją z dnia 16 maja 2019 r. oraz znajduje się na terenie parku dekoracyjno-leśnego, który ze względu na zachowane walory przyrodnicze został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego pod nr rej. A/301 decyzją z dnia 31 sierpnia 1983 r.

2. Zakres prac przewidzianych do wykonania, obejmuje w szczególności:
1) docieplenie ścian piwnic od wewnątrz płytkami gazobetonowymi gr. 16cm,
2) wykonanie izolacji ścian piwnic,
3) docieplenie drewnianego stropu nad I piętrem oraz wymiana drewnianych desek na poddaszu w tym naprawa uszkodzonych elementów stropu,
4) przebudowę sanitariatów w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,
5) wykucie dodatkowych otworów drzwiowych,
6) budowę zewnętrznej windy zabudowanej szybem wykonanych ze szkła i aluminium wraz z dostosowaniem istniejących otworów okienny przez ich powiększenie do obsługi windy,
7) wymianę uszkodzonej i wtórnej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą,
8) renowację oryginalnej (pierwotnej) stolarki okiennej i drzwiowej,
9) renowację elewacji,
10) remont tynków wewnętrznych wraz z wykonaniem gładzi i malowania farbą silikatową,
11) remont posadzek wewnętrznych ceramicznych,
12) wymianę istniejących wykładzin PVC na wykładziny PVC obiektowe, dostosowane do obecnych warunków technicznych,
13) remont drewnianego parkietu i okładzin schodów wewnętrznych poprzez cyklinowanie i zabezpieczenie powłokami lakierniczymi,
14) remont betonowych posadzek piwnic i obłożenie płytami gresowymi,
15) remont schodów wewnętrznych zabiegowych poprzez ułożenie płytek ceramicznych,
16) remont schodów zewnętrznych poprzez uzupełnienie w betonowych stopniach i obłożenie betonem architektonicznym,
17) częściowe przemurowanie i otynkowanie kominów ceglanych na odcinku poddasza i ponad dachem, remont tarasów zewnętrznych,
18) wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
19) wymianę instalacji wod.-kan.,
20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wraz z przeniesieniem istniejącej kotłowni z piwnicy na parter obiektu i dostosowania do wymogów warunków technicznych,
21) wykonanie przewodu spalinowego i wentylacji przebudowanych sanitariatów i kotłowni wykonanych z przewodów dwupłaszczowych stalowych zakończonych ponad dachem wywietrzakiem w kolorze pokrycia dachu,
22) częściową wymianę i naprawę poszycia z blachy ocynkowane, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
23) wykonanie instalacji gazowej,
24) polepszenie warunków pożarowych w budynku,
25) przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem na ścieki bytowo-gospodarcze oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej ze szczelnym zbiornikiem do gromadzenia wody opadowej.
3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Huta Dłutowska, ul. Pabianicka 37, działka nr ew. 39/2 obręb Huta Dłutowska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik do SWZ, pozwolenie na budowę, pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, postanowienie w sprawie akceptacji niezgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej oraz wymagania szczególne załączone przez Zamawiającego w SWZ i umowie. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałami pomocniczymi i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Kosztorysy ofertowe, który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, mają obejmować faktyczne roboty.
6. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID-19.
7. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego zapoznania się z zakresem robót wynikających z dokumentacji projektowej, pozwolenia na budowę, pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, wytycznymi Konserwatora Zabytków oraz Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej. Wykonawca musi być świadomy, iż oferowanie materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Konserwatora Zabytków.
9. Wykonawca zobowiązuje sie zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SWZ i załącznikami do SWZ. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
10. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy zgodnie z instrukcją oznakowania – jeśli jest konieczne.
11. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni łącznie wszystkie dane z dokumentacji projektowej, wytycznych Konserwatora Zabytków i Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz ewentualne własne wnioski.
12. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wystawioną po zakończeniu robót, tj. po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót z rozbiciem na poszczególne zadania. Dopuszcza się rozliczenie zadania fakturami częściowymi wystawionymi nie częściej niż jeden raz na miesiąc, przy czym suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 1 umowy. Podstawę do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru częściowego. Rozliczenie końcowe nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
13. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, SWZ i w załącznika do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały/wyroby/urządzenia i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone/wbudowane/zamontowane materiały/wyroby/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4726170,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4489500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004307468

7.3.3) Ulica: Przestrzenna 82

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-424

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie części robót budowlanych i instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4489500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.