Og³oszenie z dnia 2024-01-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00542497/01 - Og³oszenie z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00555925/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu medycznego i wyposa¿enia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu medycznego i wyposa¿enia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e836a1b4-97f5-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00048330
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00542497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 321650,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 - Aparat EKG4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33123200-0 - Urz±dzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9259,26 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 - £ó¿ka medyczne - 3 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192120-9 - £ó¿ka szpitalne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54259,26 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - £ó¿ka i szafki przy³ó¿kowe. £ó¿ka wraz z materacami przeciwodle¿ynowymi II stopnia - 31 szt., szafki przy³ó¿kowe - 31 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192120-9 - £ó¿ka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 178364,82 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 - Drobny sprzêt medyczny - ssak elektryczny i inhalator4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1527,78 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 5 - Wyposa¿enie medyczne: Krzes³o medyczne z oparciem - 2 szt., wózek laboratoryjny - 1 szt., hydrauliczny wózek transportowo-k±pielowy (wózkowanna) - 1 szt., wózek wielofunkcyjny/reanimacyjny - 1 szt., kozetka lekarska - 1 szt., wózek na czyst± i brudn± bieliznê - 1 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18054,63 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 - Urz±dzenie do treningu nóg lub ramion / górnej czê¶ci tu³owia4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33158400-6 - Sprzêt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32407,41 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 - Myjnia dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyñ szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39330000-4 - Urz±dzenia dezynfekuj±ce
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 277777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9298,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9298,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9298,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 26 26 984
7.3.3) Ulica: Leonidasa 49
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-239
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9298,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-26Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 58511,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58511,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58511,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MediCardia Monika Modliñska Spó³ka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731097059
7.3.3) Ulica: Toskañska 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabór
7.3.5) Kod pocztowy: 66-003
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDICARDIA MONIKA MODLIÑSKA SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
MEDICARDIA MONIKA MODLIÑSKA SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58511,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-12Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 195858,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 202461,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195858,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MediCardia Monika Modliñska Spó³ka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731097059
7.3.3) Ulica: Toskañska 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabór
7.3.5) Kod pocztowy: 66-003
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDICARDIA MONIKA MODLIÑSKA SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
MEDICARDIA MONIKA MODLIÑSKA SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 195858,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-16Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne uniewa¿nienia postêpowania dla czê¶ci nr 4
Uzasadnienie prawne: Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnej oferty - art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 20 grudnia 2023 r. o godz. 09.00 up³yn±³ termin sk³adania ofert o udzielenie zamówienia. Do up³ywu terminu na sk³adanie ofert nie wp³ynê³a ¿adna oferta w zakresie czê¶ci nr 4 i 6. Maj±c na uwadze powy¿sze, zachodzi przes³anka do uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25198,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25198,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25198,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121002094
7.3.3) Ulica: Al. Spó³dzielczo¶ci Pracy 38
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25198,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-06Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne uniewa¿nienia postêpowania dla czê¶ci nr 6.
Uzasadnienie prawne: Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnej oferty - art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 20 grudnia 2023 r. o godz. 09.00 up³yn±³ termin sk³adania ofert o udzielenie zamówienia. Do up³ywu terminu na sk³adanie ofert nie wp³ynê³a ¿adna oferta w zakresie czê¶ci nr 4 i 6. Maj±c na uwadze powy¿sze, zachodzi przes³anka do uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITECHNIKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-01-07-822
7.3.3) Ulica: Szamotulska 59 B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-566
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-19INNE PRZETARGI Z Z£OTOWA
- US£UGA UBEZPIECZENIA POWIATU Z£OTOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Z³otów.
- Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
- "BUDOWA DROGI GMINNEJ POMIÊDZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI A UL. DOMAÑSKIEGO W Z£OTOWIE"
wiêcej: przetargi w Z³otowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ³ózek elektrycznych z materacem przeciwodle¿ynowym i szafk±
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzier¿awa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do ¿ywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowañ na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego, a tak¿e materia³ów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzier¿aw± aparatów
- Dostawa sprzêtu wyposa¿enia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie sprzêtu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposa¿eniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolañczyka Sp. z o.o. w Z³otoryi.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.