eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzebudowa drogi powiatowej nr 1071K poprzez wykonanie łącznika z DK nr 94 wraz z jej rozbudową w miejscowości Bolesław



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048343 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1071K poprzez wykonanie łącznika z DK nr 94 wraz z jej rozbudową w miejscowości Bolesław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1071K poprzez wykonanie łącznika z DK nr 94 wraz z jej rozbudową w miejscowości Bolesław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce85c8b-8267-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1071K poprzez wykonanie łacznika z DK 94 wraz z jej rozbudową w miejscowości Bolesław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1071K poprzez wykonanie łącznika z DK 94 wraz z jej rozbudową w miejscowości Bolesław”Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę łącznika (kod CPV 45233320-8, 45233252-0) pomiędzy drogą powiatową nr 1071K a drogą krajową nr 94. Przedsięwzięcie polegać będzie na budowie jednokierunkowego łącznika z dopuszczeniem realizacji ruchowej na kierunku od DP 1071K do DK 94. W miejscu połączenia jezdnia drogi krajowej posiadać będzie dodatkowy pas ruchu zlokalizowany po prawej stronie drogi, przeznaczony do bezpiecznego włączania się pojazdów wjeżdżających na drogę nadrzędną. Dodatkowym elementem inwestycji, będzie budowa kolejnego etapu ścieżki pieszo-rowerowej, biegnącej równolegle do drogi krajowej i zlokalizowanej za rowem przydrożnym, w odsunięciu od istniejącej jezdni DK na odległość min. 4,0 m. Wymienione zmiany w zagospodarowaniu terenu wymagają również przebudowy istniejącego systemu odwadniania pasa drogowego w obszarze planowanej inwestycji. Wykonanie nowego oznakowania drogi wraz z zabudową urządzeń BRD. Zakres opracowania obejmuje pas drogowy DK numer 94 na długości około 300 m , od km 293+000. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera „Przedmiar robót” oraz „Dokumentacja techniczna”. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuję rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy załącznik numer 6 do SWZ – wzór umowy. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowym odbioru robót, dokumenty gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, wykaz materiałów planowanych do wbudowania. Wszystkie materiały muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych zatwierdzi, bądź nie zatwierdzi, materiały planowane do wbudowania o których mowa powyżej. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin zatwierdzenia materiałów planowanych do wbudowania do 14 dni od dnia ich przedłożenia. W przypadku wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o zmianę terminu końcowego realizacji zadania. Przed rozpoczęcie robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu zapewnienia jakości (PZJ). Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót, nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań z zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Zamawiający wymaga, aby w termie trzech dni od podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenie kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja technicznazałącznik nr 8 do SWZ – przedmiar robót.2) Gwarancja i rękojmia• Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy.• Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.3) Opis części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4) Dodatkowe informacjea) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,b) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,c) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7,e) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,f) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,g) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania przez wykonawców wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,h) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.5) Rozwiązania równoważne W każdym przypadku, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia wskazano w niniejszej SWZ oraz załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach opis przedmiotu zamówienia odnosi się do określonych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.6) Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyZamawiający określa wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.a) Stosownie do treści art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, są to:- przygotowanie frontu robót,- nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót,- zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,- zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót,- kierowanie grupą podległych pracowników,- nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, brukarskich i wykończeniowych), za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót.Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci karę określoną w §18 ust. 1 pkt. 12 umowy stanowiącej załącznik numer 6 do SWZ.b) W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.c) Wykonawca zobowiązuje się, iż zarówno on jak i Podwykonawcy będą zatrudniać pracowników wykonujących czynności wskazane w lit. a) w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.d) Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.e) Zamawiający ma prawo kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy lub Podwykonawcy.f) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Podwykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w lit. b), inną/ymi osobą/ami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania co do zatrudnienia na okres realizacji przedmiotu zamówienia, określone w niniejszej umowie. W takim przypadku postanowienia lit. b – f stosuje się odpowiednio.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533948,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836597,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533948,55

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533948,55

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.