Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538478/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00007910/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W PAWŁOWICZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532454663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korfantego 3
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowiczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-280
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774874116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgsp_pawlowiczki@op.pl lub Skrytka ePUAP: /zsp_pawlowiczki/SkrytkaESP
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsppawlowiczki.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dff838d-946b-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dff838d-946b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303475 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26770,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drobiu.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 24430,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mięsnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 35573,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb mrożonych i produktów chłodniczych.4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 26409,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i deserów.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 27046,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców. Oferowane ziemniaki pkt. 20-21 w Części nr 5 – Dostawa owoców i warzyw dot. Warzywa mają być jednej odmiany jadalnej, zdrowe, jędrne, o suchej powierzchni, nie uszkodzone, bez oznak zazielenienia, owalne, nie przemarznięte, o gładkiej powierzchni i płytkich oczkach (nadające się do obierania w obieraczce mechanicznej), bez pustych przestrzeni i przebarwień wewnątrz, o jednakowej wielkości, o średnicy nie mniejszej niż 5 cm.Dostawa owoców i warzyw powinna odbywać się z częstością nie mniejszą niż 2 razy w tygodniu, z wyłączeniem piątków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
03212100-1 - Ziemniaki
03221111-7 - Burak ćwikłowy
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 21486,47 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych pozostałych.Dostawa artykułów spożywczych pkt. 47 - Makaron świderki zaleca się dostarczenie szczegółowego opisu produktu, w tym producenta oraz składników z których został wytworzony produkt, w celu określenia jakości produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 48879,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych jaj kurzych.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 6320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI PAWŁOWICZKI
- Remont drogi wewnętrznej w Chróstach, dz. nr 42/3
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gościęcinie dz. 674
więcej: przetargi PAWŁOWICZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.