Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00003090/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji na terenie miasta Wrocław dla potrzeb Opery Wrocławskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA WROCŁAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świdnicka 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-066
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@opera.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opera.wroclaw.pl/1/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opera-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie transportu dekoracji na terenie miasta Wrocław dla potrzeb Opery Wrocławskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512e4de9-6d46-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu towarowego środków inscenizacji i innych przedmiotów gabarytowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej, w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, w granicach administracyjnych miasta Wrocławia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy oraz w stanowiącym złącznik do umowy Opisie Przedmiotu Zamówienia, które razem stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Szczepańska Recta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365439180
7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 20
7.3.4) Miejscowość: Trzebnica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Otwartej 13 we Wrocławiu
- Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia przy ul. Rydygiera 45a we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Dostawa licencji Oracle Database Standard Edition 2 wraz z migracją bazy danych
- Zakup, dostawa i montaż mebli niemedycznych
- TP 102/24 - ROZBUDOWA ORAZ KONFIGURACJA SYSTEMU ENDOBASE FIRMY OLYMPUS
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu pasażerskiego dla pracowników NASK - PIB"
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku z podziałem na zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Lubicz do szkół w Toruniu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku 2025 i 2026 (II).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.