Og³oszenie z dnia 2024-01-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00258239/01 - Wynik z dnia 2024-03-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1/TP/2024 ROBOTY BUDOWLANE wraz z PROJEKTOWANIEM
zwi±zane z wykonaniem instalacji paneli fotowoltaicznych na po³aci dachowej kompleksu obiektów hermetycznej kompostowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Utylizacyjny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190042880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jab³oniowa 55
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kowale
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-180
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zut@zut.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zut.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1/TP/2024 ROBOTY BUDOWLANE wraz z PROJEKTOWANIEM
zwi±zane z wykonaniem instalacji paneli fotowoltaicznych na po³aci dachowej kompleksu obiektów hermetycznej kompostowni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7489abfc-b529-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00048371
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8728343.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 872834
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê orazdok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Zak³ad Utylizacyjny Spó³ka z o.o. Wykonawcy mog± siê z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres: Zak³ad Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jab³oniowa 55, 80-180 Gdañsk;
- poprzez e-mail: zut@zut.com.pl;
- telefonicznie: (58) 326 01 00.
b. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – iod@zut.com.pl
c. Cel przetwarzania danych Wykonawcy oraz podstawy prawne
Dane Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – odniesieniu do danych osobowych osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych osobowych - w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy.
d. Odbiorcami danych osobowych mog± zostaæ w³a¶ciwe organy (w tym np. odpowiednie organy Unii Europejskiej, Najwy¿sza Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa) oraz podmioty (w tym wykonawcy oraz ka¿dy kto jest zainteresowany zgodnie z zasad± jawno¶ci postêpowania), upowa¿nione zgodnie z obowi±zuj±cym prawem (dane powierzane bêd± w szczególno¶ci firmie Open Nexus Sp. z o.o. udostêpniaj±cej platformê zakupow± pod adresem platformazakupowa.pl, na której Zak³ad Utylizacyjny Sp. z o. o. prowadzi postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego).
e. Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013,
- w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
f. Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do danych oraz ich sprostowania,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
g. Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest „Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych na po³aci dachowej kompleksu obiektów hermetycznej kompostowni”. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnieñ, pozwoleñ oraz wykonanie robót polegaj±cych na dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy do 500 kWp wraz z systemem zarz±dzania energi±, procedur± uzgodnieniow± z Energa Operator (je¿eli dotyczy), odbiorem instalacji i przekazaniem do u¿ytkowania, na po³aci dachowej kompleksu obiektów hermetycznej kompostowni w Zak³adzie Utylizacyjnym Sp. z o.o. w Gdañsku, zgodnie z poni¿szymi warunkami:
a. instalacja ma spe³niaæ warunki ma³ej instalacji OZE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015r.o odnawialnych ¼ród³ach energii (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1436 ze zmianami) w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy wymaga instalacji o ³±cznej zainstalowanej mocy odnawialnego ¼ród³a energii wiêkszej ni¿ 499 kWp i mniejszej ni¿ 500 kWp;
b. Zamawiaj±cy wyklucza mo¿liwo¶æ przebicia membrany na po³aci dachowej w zwi±zku, z czym panele fotowoltaiczne zostan± zamontowane na konstrukcji balastowej, nieingeruj±cej w poszycie dachu. Dopuszczalne obci±¿enia zgodnie z map± obci±¿eñ dostarczon± przez Zamawiaj±cego;
c. instalacja winna zostaæ wykonana w uk³adzie zachód-wschód;
d. ze wzglêdu na liczn± obecno¶æ ptaków i mo¿liwo¶æ zanieczyszczenia paneli fotowoltaicznych Zamawiaj±cy wymaga u¿ycia optymalizatorów mocy dla ca³ej instalacji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
51112000-0 - Us³ugi instalowania sprzêtu sterowania i przesy³u energii elektrycznej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania;
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿ea. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie jego roczny przychód z tytu³u dzia³alno¶ci zwi±zanej z dostaw± i monta¿em paneli fotowoltaicznych wyniós³ co najmniej 500.000,00 PLN rocznie.
b. Posiada ¶rodki finansowe / zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 1.500.000,00 PLN
Warunek, dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ³±cznie, ¿e w okresie ostatnich piêciu latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:
a) dwa zamówienia obejmuj±ce zaprojektowanie, dostawê i monta¿ instalacji fotowoltaicznej w zakresie umo¿liwiaj±cym ich prawid³owe i zgodne z przepisami u¿ytkowanie, jak równie¿ obejmuj±ce wykonanie niezbêdnych robót budowlanych, monta¿owych i instalacyjnych o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da robota budowlana,
b) dwie roboty budowlane obejmuj±ce monta¿ instalacji fotowoltaicznej na budynku/budynkach, wyposa¿onych w jeden uk³ad pomiaru wyprowadzenia energii, o mocy szczytowej baterii ogniw fotowoltaicznych co najmniej 51 kWp ka¿da, lub jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± monta¿ instalacji fotowoltaicznej na budynku/budynkach, wyposa¿onych w jeden uk³ad pomiaru wyprowadzenia energii, o mocy szczytowej baterii ogniw fotowoltaicznych co najmniej 102 kWp
UWAGA!
Zamawiaj±cy uzna wykazanie przez Wykonawcê wykonanie robót budowlanych wskazanych w pkt a), i b) w ramach realizacji jednej lub wiêcej umów. Zamawiaj±cy dopuszcza, mo¿liwo¶æ ³±cznego spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt. a) i b), w ramach jednej roboty budowlanej. Przy czym warunkiem koniecznym jest wykazanie dla ka¿dego punktu dwóch robót budowlanych.
UWAGA:
W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcê roboty budowlane rozliczenie nast±pi³o w innej ni¿ w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w niniejszym postêpowaniu zobowi±zany jest do przeliczenia warto¶ci wykonanych robót budowlanych przyjmuj±c ¶redni kurs z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lony w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzieñ zamieszczenia Og³oszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiaj±cego tj. https://platformazakupowa.pl/ transakcja/872834
c) dysponuje i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
- jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadaj±c± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
- jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê projektanta bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców, w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich)
2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich)
3) Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich)
4) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1705 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (sporz±dzone na podstawie za³±cznika nr 6 do niniejszej SWZ). (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: j) informacjê o rocznym przychodzie Wykonawcy z tytu³u dzia³alno¶ci zwi±zanej z dostaw± i monta¿em paneli fotowoltaicznych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ).
k) Wyci±g z rachunku bakowego wraz z informacj± posiadanych ¶rodkach i/lub za¶wiadczenie z banku o zdolno¶ci kredytowej.
l) Wykaz robot budowlanych (sporz±dzony na podstawie za³±cznika nr 8 do niniejszej SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
m) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzony na podstawie za³±cznika nr 9 do niniejszej SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci koncepcji instalacji i informacji o zastosowanych urz±dzeniach z uwzglêdnieniem producenta modelu, do koncepcji nale¿y za³±czyæ karty katalogowe paneli fotowoltaicznych oraz falowników.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
koncepcja instalacji i informacje o zastosowanych urz±dzeniach z uwzglêdnieniem producenta modelu, do koncepcji nale¿y za³±czyæ karty katalogowe paneli fotowoltaicznych oraz falowników.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W zakresie dokonywanych rozliczeñ przy zastosowaniu metody podzielonej p³atno¶ci na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o posiadaniu rachunku bankowego zwi±zanego z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej (sporz±dzone na podstawie za³±cznika nr 7 do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci 25.000,00 PLN6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 11.7 niniejszej SWZ, dla ka¿dego z partnerów osobno.2. Ponadto Partnerzy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
3. Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnictwo powinien byæ za³±czony do Oferty, ka¿dy z Partnerów musi podpisaæ siê na dokumencie pe³nomocnictwa.
4. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3 powy¿ej pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa po¶wiadczonego przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5. Oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego Pe³nomocnika.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiaj±cego na nazwê zgodn± z tre¶ci± w³a¶ciwego rejestru na wniosek którejkolwiek ze stron,2) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych prawem zamówieñ publicznych w razie z³o¿enia przez Wykonawcê wniosku o zmianê formy zabezpieczenia;
3) zmiany stawki podatku VAT maj±cego zastosowanie dla wynagrodzenia Wykonawcy poprzez zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia brutto Wykonawcy w taki sposób, aby czê¶æ wynagrodzenia Wykonawcy bez podatku VAT pozosta³a na niezmienionym poziomie – ¿adna ze stron nie mo¿e odmówiæ zgody na zmianê wynagrodzenia na tej podstawie na wniosek drugiej strony ze skutkiem od daty z³o¿enia wniosku o dokonanie takiej zmiany;
4) zmiany rachunku bankowego wskazanego w § 7 ust. 3 w przypadku zmiany rachunku rozliczeniowego Wykonawcy ujawnionego w rejestrze podatników VAT na nowy rachunek rozliczeniowy Wykonawcy – Zamawiaj±cy nie mo¿e odmówiæ zgody na dokonanie takiej zmiany na wniosek Wykonawcy;
5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o ¶rednioroczny wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych opublikowany w komunikacie Prezesa GUS w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego, przy czym zmiany te s± mo¿liwe po up³ywie 6 miesiêcy obowi±zywania umowy;
6) zmiany o których mowa w ust. 5 powy¿ej mog± dotyczyæ czê¶ci niewyp³aconego wynagrodzenia Wykonawcy i zostan± wprowadzone w razie zmiany kosztów wykonania umowy na skutek zmiany poziomu cen i us³ug w czasie wykonywania umowy przekraczaj±cego +/-1%. Zmiana czê¶ci wynagrodzenia podlegaj±cej waloryzacji nast±pi jednorazowo przy zastosowaniu warto¶ci procentowej wynikaj±cej z miesiêcznych wska¼ników zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych opublikowanych pomiêdzy otwarciem ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a z³o¿eniem wniosku o zmianê wynagrodzenia, ale nie wiêcej ni¿ +/-5%.
7) zmiany wynagrodzenia, o których mowa w pkt 5 dotycz± czê¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po dacie powstania przes³anki uzasadniaj±cej dan± zmianê, ale nie wcze¶niej ni¿ od daty z³o¿enia wniosku o dokonanie zmiany umowy. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zrzeka siê roszczeñ do waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w pkt 5 w czê¶ci przys³uguj±cej mu od dnia uzyskania do niej uprawnienia do dnia z³o¿enia Zamawiaj±cemu wniosku, a Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e to zrzeczenie przyjmuje.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 3. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na stronie niniejszego postêpowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/872834
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- "Pod³±czenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szko³y Podstawowej w Stró¿y "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stró¿a Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspania³e miejsce spotkañ, zabawy i sportu dla Brze¼na - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadañ z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.