Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oławska 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-123
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dwomp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb2fc66c-c516-47ae-8d5e-3d426ba9e9b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a45c07b-624e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026447/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWOMP.III.221.436.2021.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174948,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w systemie zdalnego monitorowania oraz ochrony fizycznej na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (zwany dalej „DWOMP” lub „Zamawiający”.
2. Usługa świadczona będzie w dwóch obiektach Zamawiającego:
1) Obiekt nr 1: DWOMP siedziba we Wrocławiu mieszczący się przy ul. Oławskiej 14,
50-123 Wrocław;
2) Obiekt nr 2: DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu mieszczący się przy ul. Joannitów 10-12, 50-525 Wrocław
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Monitoring wewnętrzny za pomocą Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) aktualnie zamontowanego w obiektach Zamawiającego wraz ze wsparciem Patrolu Interwencyjnego.
2) Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia świadczoną w budynku i na posesji, w dniach pracy Obiektów tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 6:00 do 19:00. polegającej na zabezpieczeniu każdego Obiektu przez 1 (jednego) Niewykwalifikowanego Pracownika Ochrony dalej zwanego „Pracownikiem Ochrony”, wraz ze wsparciem Patrolu Interwencyjnego.
3) Całodobowe (7dni w tygodniu / 24h) wsparcie Patrolu Interwencyjnego w celach kontrolno-prewencyjnych, świadczone przez co najmniej 1 (jednego) kwalifikowanego pracownika ochrony (posiadającego wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) wyposażonego w odpowiednie środki przymusu bezpośredniego (broń palna nie jest wymagana). Każdorazowo po otrzymaniu drogą radiową lub telefoniczną od Pracownika Ochrony lub sygnału alarmowego z systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uruchomić Patrol Interwencyjny, przy czym czas dojazdu do obiektu Zamawiającego w godz. 19:00 – 6:00 do 10 min., natomiast w godz. 6:00 – 19:00 w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Patrol Interwencyjny po dotarciu na miejsce podejmie odpowiednie działania zmierzające do udaremnienia powstania szkody na osobie lub mieniu Zamawiającego, zażegnania niebezpieczeństwa lub zabezpieczenia obiektu, w tym zobowiązany jest:
a) powiadomić niezwłocznie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia naruszenia mienia Zamawiającego o stwierdzonych na miejscu zdarzeniach i zastosować się do wytycznych Zamawiającego, związanych z dalszym postępowaniem wobec zaistniałego w chronionym obiekcie zdarzenia;
b) powiadomić niezwłocznie Policję, Straż Pożarną lub inne specjalistyczne służby w razie uzasadnionej potrzeby.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w załączniku nr 11 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160833,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198193,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160833,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „SPECJAŁ” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ASCO Security Sp. z o.o. Sp.k. - Podjazdy Grupy Interwencyjnej;
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep S.A. - Ochrona osób i mienia
Elite Business Solutions Sp. z o.o. - Ochrona osób i mienia
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160833,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.