Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246844/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Termomodernizacja Oddziału ZUS w Elblągu ul. Teatralna 4 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W ELBLĄGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_elblag@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Oddziału ZUS w Elblągu ul. Teatralna 4 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da3cbac0-1c5a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000545/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Termomodernizacja Oddziału ZUS w Elbląg ul. Teatralna 4 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 520000/271/2/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151575,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku – O/Elbląg ul. Teatralna 4” w zakresie:
1) uczestniczenia w postępowaniu wyboru wykonawcy robót termomodernizacyjnych;
2) nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego:
a) docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów budynku;
b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
c) wykonanie mechanicznej wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła;
d) wykonanie instalacji schładzającej;
e) wymianę źródeł światła na nowe LED;
f) wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
g) remont pokrycia papowego oraz wymiana obróbek blacharskich dachu;
h) wykonanie innych niezbędnych robót budowlanych powiązanych z robotami podstawowymi;
3) rozliczenie i odbiór wykonanych robót w procesie inwestycyjnym, w tym ewentualne rozliczenie przyznanego dofinansowania;
4) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79994000-8 - Usługi zarządzania umowami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97588,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97588,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUILD INVEST BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA LTD.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 08840864
7.3.3) Ulica: UNIT 4E, ENTERPRISE COURT, FARFIELD PARK
7.3.4) Miejscowość: ROTHERHAM ENGLAND
7.3.5) Kod pocztowy: S63 5DB
7.3.7.) Kraj: Wielka Brytania
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97588,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych - projekt Moc Rodziny.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny"
- Odnowa nawierzchni chodnika oraz budowa ścieżki rowerowej na odcinku Alei Grunwaldzkiej (od ul. Grottgera do ul. Rawskiej)
- Wymiana wykładzin - O/Elbląg, ul. Mazurska 5
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa ulicy Nowogródzkiej w Elblągu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Przebudowa ulicy Nowogródzkiej w Elblągu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
- "Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Legnicy ul. Tarasa Szewczenki 10 - Budowa boiska szkolnego" - zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa budynku na działce nr 467/12 w Staroźrebach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: Przebudowa DP 4330E w m. Brzustów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.