Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466539/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00492878/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00506397/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00048714/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619150
1.5.8.) Numer faksu: 757619224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6862241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6fd0b2-707f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012810/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.7013.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18879270,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie – rewitalizacji budynku Urzędu Miejskiego w Karpaczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wyposażeniem wnętrz. Dla inwestycji wykonano dwie dokumentacje projektowe:
1) pierwotna dokumentację, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę, wykonaną przez firmę: Anoval Arkadiusz Depczyński wraz z projektem wykonawczym oraz STWiOR;
2) aktualizację dokumentacji projektu budowlanego wykonaną przez firmę: Biuro Architektoniczno-Consultingowe „BIARCO”.
2. W ramach zadania planuje się rozbudowę – dobudowę nowej części urzędu oraz przebudowę części istniejącej. Zadanie obejmuje również wykonanie zagospodarowania terenu nieruchomości, w tym między innymi: dojazd, miejsca postojowe, dojścia, zieleń urządzoną oraz przyłącza i instalacje zewnętrzne, a także likwidację kolizji z siecią elektroenergetyczną.
3. Kubatura budynku wynosić będzie (brutto) 5846,00 m3, powierzchnia całkowita 1788,21 m2 a powierzchnia zabudowy: 473,02 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18879270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18879270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18879270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020448558
7.3.3) Ulica: Świdnicka 31
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-066
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18879270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI KARPACZ
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta Karpacza
- Oazy zieleni w miastach Kowary i Karpacz - zazielenienie skweru miejskiego przy ul. Adama Mickiewicza w Karpaczu
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.