eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa polegająca na opracowaniu koncepcji i projektu graficznego, składzie, łamaniu i przygotowaniu do druku monografii naukowej w języku angielskim dla WST PBU



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048484 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji i projektu graficznego, składzie, łamaniu i przygotowaniu do druku monografii naukowej w języku angielskim dla WST PBU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 378 31 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji i projektu graficznego, składzie, łamaniu i przygotowaniu do druku monografii naukowej w języku angielskim dla WST PBU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cb6e35-a19b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Usługi drukowania i powiązane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.8.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji zbiorowej monografii naukowej w języku angielskim na konferencję naukową w Łucku 2021 (UA) na potrzeby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020. Zamówienie obejmuje: a)sukcesywne tworzenie i dostarczanie do składu publikacji indywidualnych form graficznych, takich jak np.: infografiki, rysunki, szkice, piktogramy, ikony. Istotą zamówienia jest kreatywna praca Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za opracowanie publikacji danego rodzaju w celu odwzorowania graficznego przekazu/przesłania/informacji zgłaszanych przez Zamawiającego, który może zgłaszać poprawki do proponowanych przez Wykonawcę projektów, jeśli uzna, że te nie spełniają swojego przeznaczenia. b)kadrowanie zdjęć, korektę cyfrową zdjęć, przerabianie zdjęć w programach graficznych przy pomocy różnych narzędzi, tworzenie sekwencji obrazków, umieszczanie zdjęć w różnych figurach geometrycznych, etc.). c)zakup niezbędnych zdjęć/grafik w oparciu o licencję royalty free z baz zdjęć typu Dreamstime, Shutterstock, Fotolia i podobne. Ilość potrzebnych zdjęć/grafik (rozdzielczość minium 300 dpi, rozmiar minimum 29 cm x 19 cm): maksymalnie 10 zdjęć/grafik. Rodzaj i ilość potrzebnych zdjęć będą zgłaszane na bieżąco przez osoby nadzorujące produkcję poszczególnych publikacji. Wykonawca zakupi na życzenie Zamawiającego takie zdjęcia w ramach maksymalnego wynagrodzenia za skład graficzny publikacji (większą część zdjęć/grafik dostarczy Zamawiający). Prawa do zdjęć umożliwiać będą korzystanie publikacji w sposób zgodny z jej przeznaczeniem w szczególności publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy miał dostęp, utrwalanie i zwielokrotnianie. d)łamanie tekstów - dotyczy wypełnienia pozostałej objętości każdej publikacji. e)dostarczenie Zamawiającemu wszelkich wykonanych przez Wykonawcę dla Zamawiającego form graficznych w postaci cyfrowej (każdy plik oddzielnie) w 2 formatach grafiki: rastrowej (JPEG) i wektorowej (CDR). f)dostarczenie ostatecznych wersji plików graficznych z projektami publikacji w rozdzielczości drukarskiej (PDF drukarski) i rozdzielczości ekranowej (PDF dostosowany do umieszczenia na stronie internetowej oraz pliki (JPG i eps/cdr) ze wszystkimi infografikami do wykorzystania w mediach internetowych lub innych publikacjach drukowanych) pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie i w formie umożliwiającej pobranie (ftp) niezwłocznie po ostatecznym zatwierdzeniu projektu. Wykonawca przekazuje także Zamawiającemu wszelkie prawa majątkowe i autorskie do korzystania ze wszystkich form graficznych wykonanych na rzecz Zamawiającego na wszelkich możliwych polach eksploatacji. g)Teksty i większość zdjęć do składu dostarcza Zamawiający. h)Szablon projektu ma zostać przygotowany w programie Adobe InDesign. i)Objętość publikacji w języku angielskim wyniesie maksymalnie 260 stron plus 4 strony przeznaczone na okładkę. j)Podobne publikacje Zamawiającego w języku angielskim można zobaczyć na stronach internetowych: • https://www.pbu2020.eu/en/librarynews; •https://www.cpe.gov.pl/p1681/infografiki/w-centrum/ Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia znajduje sie w zał. nr 1 do umowy. Zamawiający wymaga, aby osoba/ osoby wykonująca/-e czynności druku była/-y i pozostawała/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności wskazane w niniejszym ustępie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności druku w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, które powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia mowy/umów/deklaracji powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej czynności druku, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) za każdorazowe niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19845

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44950

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19845

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja reklamy Eureka Plus Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881032752

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19845,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.