Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00429929/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia o nazwie „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 – rewitalizacja elewacji” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia o nazwie „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 – rewitalizacja elewacji” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a54c8a-29e8-4f98-810b-349f3ff90e05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043775/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) – Załącznik nr 1 do umowy
Przedmiotem zamówienia o nazwie „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 – rewitalizacja elewacji” oraz „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 2” jest:
wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę robót budowalnych polegających na remoncie elewacji i pomieszczeń łazienek zabytkowego Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin) w Otwocku w ramach zadań inwestycyjnych pn.: „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 – rewitalizacja elewacji” oraz „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 2”ramach zadania budżetowego: „Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin) i udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje, w szczególności:
1) wykonanie wszystkich czynności, w tym dokumentacji projektowo-kosztorysowej i robót budowlanych, związanych z wykonaniem obiektu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i OPZ;
2) realizację wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawidłową i zgodną z przepisami prawa realizacją przedmiotu umowy po otrzymaniu odpowiedniego Pełnomocnictwa od Zamawiającego;
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4) udzielenie gwarancji,
5) wykonanie wszelkich czynności i działań niezbędnych do uzyskania pozwoleń, odbiorów;
6) uzyskanie pozwolenie na użytkowanie;
7) przekazanie przedmiot umowy do eksploatacji;
8) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń użytkownika i Zamawiającego.
2. 1a. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami SWZ: PFU, obmiaru lub OPZ, obowiązywać będzie najszerszy zakres
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania czynności, opracowań i robót zgodnie z PFU i OPZ. Załącznik nr 1 do OPZ określa podział zadań na poszczególne Etapy I-V umowy uwzględniający podział etapowania poszczególnych czynności zgodnie z PFU.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności zapewniających zamknięcie poszczególnych etapów ich rzetelne wykonanie zgodnie ze sztuką i najlepszą profesjonalną wiedzą, nawet jeśli te czynności nie zostały wymienione w tabeli stanowiącej Załącznik nr 1 do OPZ.
5. Warunki realizacji:
1) Roboty będą wykonywane w następujących dniach tygodnia i godzinach:
a) w zakresie robót instalacyjno-budowlanych, których wykonywanie nie będzie powodować wystąpienia jakichkolwiek uciążliwości dla użytkowników obiektu – we wszystkie dni z terminu przewidzianego na ich realizację (dni robocze, soboty, niedziele i święta);
b) roboty uciążliwe (powodujące: nadmierny hałas, zapylenie - kurz budowlany, mogą być wykonywane tylko po godzinach pracy Urzędy (tj. po 16:00) w dni robocze oraz we wszystkich godzinach w pozostałe dni, lecz zawsze po wcześniejszym pisemnym ich uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) roboty elektryczne powodujące wystąpienie zakłóceń i przerw w zasilaniu elektrycznym dla pomieszczeń i budynków – tylko w uzgodnione pisemnie z Zamawiającym/w weekendy (sobota, niedziela), przy spełnieniu odrębnie ustalonych warunków;
2) nie jest dopuszczalne prowadzenie jakichkolwiek prac powodujących przerwy i zakłócenia w zasilaniu elektrycznym dla rozdzielni głównych w budynku objętym robotami budowlanymi w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 17:00) bez pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym.
3) Plac budowy, będzie wymagał oznakowania ostrzegawczego i oznakowania wynikającego z przepisów, a w razie potrzeby również wygrodzenia.
4) ze względu na czynny charakter obiektu i jego specyfikę (obiekt użyteczności publicznej) mogą wystąpić przerwy w realizacji prac, zarówno kilkugodzinne, jak i całodobowe, które może zarządzić Zamawiający lub osoby przez niego wyznaczone, a zarządzenie przerwy może nastąpić ustnie, w sposób nagły, bez wyprzedzającej informacji. W przypadku braku możliwości prowadzenia jakichkolwiek robót w związku z sytuacją opisaną powyżej, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
5) W związku z koniecznością zapewnienia prawidłowego, ciągłego funkcjonowania Urzędu Miasta wszelkie roboty budowlano - instalacyjne związane z realizacją przedmiotu umowy wymagające działań wewnątrz obiektu muszą być realizowane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
6. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej obejmującej: całość dokumentacji w formie pliku pdf (w tym skan całości) oraz w postaci plików umożliwiających edycję dokumentacji z rozszerzeniem doc, dwg) zawierającą:
a) kopie rysunków wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami (a w razie potrzeby także opis uzupełniający) dokonanymi przez projektanta (o ile zmiany wystąpią w stosunku do projektu budowlanego);
b) protokoły z prób, badań i pomiarów we wszystkich branżach;
c) instrukcje obsługi, eksploatacji, konserwacji dla urządzeń;
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) dziennik budowy,
f) recepty i ustalenia technologiczne,
g) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe wbudowanych materiałów,
h) certyfikaty, świadectwa i aprobaty techniczne, deklaracje zgodności użytych materiałów i wykonanych robót;
i) niezbędne protokoły odbiorów dokonane przez inne jednostki,
j) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
k) kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
l) DTR (dokumentacje techniczno-ruchowe), gwarancje, instrukcje na zamontowane urządzenia, potwierdzające osiągnięcie zakładanych projektowo parametrów i wydajności,
m) warunki gwarancji Wykonawcy zgodnie z § 12 umowy dla dostarczonych elementów i urządzeń oraz wykonanej dokumentacji i wykonanych robót w ramach realizacji przedmiotu umowy;
n) komplet licencji na oprogramowania systemu operacyjnego i/lub oprogramowania użytkowe (o ile wystąpią);
o) komplet haseł, zapewniających pełną sterowność i dostęp do oprogramowań na poziomie użytkownika oraz administratora (o ile wystąpią);
p) listę osób, które będą wykonywały czynności serwisowo-gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, a następnie jej aktualizację minimum raz na kwartał,
q) inne dokumenty wskazane w umowie.
7. PFU wraz z OPZ określa zakres robót i prac, które mają zostać wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zarówno część opisowa jak i graficzna określają zakres przedmiotu zamówienia i stanowią integralną część z umową. Obmiar stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane obowiązującymi normami technicznymi, opracowaniami typowymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej (rozumianą jako szeroko pojęty profesjonalizm, posiadany zasób doświadczenia i wiedzy z zakresu budownictwa), etyką zawodową, zachowując należytą staranność i osiągając wysoką jakość techniczną i estetyczną, jaka jest wymagana przy realizacji całości umowy jak również realizacji poszczególnych czynności wynikających z niniejszej umowy, w terminie i na zasadach określonych niniejszą umową.
9. W przypadku wystąpienia kolizji inwestycji z istniejącą w obiekcie infrastrukturą Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności i robót związanych z usunięciem kolizji w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Dostawa ditlenku telluru (TeO2) do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.