eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOrganizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II."



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1913f199-5809-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organizacja i przeprowadzenie seminariów/kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestujemy w zawodowców-rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125171,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs Barberski
Liczba godzin 30
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu 1. Organizacja stanowiska pracy barbera:
• organizacja stanowiska pracy;
• narzędzia i przybory barberskie (rodzaje pędzli, brzytw i innych narzędzi specjalistycznych);
• aparaty i preparaty barberskie;
• przepisy BHP, sterylizacja;
2. Analiza kształtu twarzy
3. Dobór zarostu do kształtu twarzy
4. Stylizowanie brody i zarostu: strzyżenie, konturowanie, cieniowanie, trymowanie i pielęgnacja brody, golenie brzytwą (gorący ręcznik),
5. Stylizowanie wąsów – strzyżenie i modelowanie
6.Pielęgnacja skóry po wykonanej usłudze

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować modelami.
Termin realizacji do 30.06.2022
Metody pracy  Teoria
 Praktyka – min 75%
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15562,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs spawanie met MAG 135
Liczba godzin Min 145
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Zakres kursu musi być zgodny z wytycznymi Międzynarodowego Instytutu Spawalnictwa.
Kurs ma przygotować uczestnika do egzaminu zewnętrznego nadającego uprawnienia w zakresie spawania met MAG 135 (Świadectwo Egzaminu
Spawacza według serii norm PN-EN 9606 oraz książkę spawacza)
Termin realizacji do 31.07.2022
Zakończony egzaminem kwalifikacyjnym nadającym uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Prawo jazdy kat. B
Liczba godzin 60
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ustali także termin egzaminu państwowego oraz wniesie należne opłaty za pierwsze podejście do egzaminu państwowego w części teoretycznej i praktycznej.
Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. w tym:
• 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45min)
• 30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia warunków lokalowych (sala wykładowa), placu manewrowego, wyposażenia dydaktycznego, samochodów do nauki jazdy, doświadczonej i wykwalifikowanej kadry do prowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej zgodnie z:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Termin realizacji do 31.07.2022
Zakończony egzaminem kwalifikacyjnym nadającym uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 25633,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Prawo jazdy kat. T
Liczba godzin 50
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu Sposób organizacji i zakres kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców
1. Przepisy ruchu drogowego
2. Technika kierowania pojazdem
3. Czynności kontrolno-obsługowe
4. Zasady przewozu osób i ładunków
5. Zasady postępowania w razie uczestniczenia w wypadku drogowym, środki ostrożności oraz zasady udzielania pomocy ofiarom wypadków
6. Ogólne zasady budowy i eksploatacji i utrzymania podstawowych układów jezdnych
7. Zadania i kryteria oceny na egzaminie państwowym dla kategorii T
8. Ruch drogowy, w szczególności przygotowanie się do jazdy, włączanie do ruchu itp.
9. Ruch drogowy i jazda z zachowaniem przepisów
10. Ruch drogowy: jazda poza terenem zabudowanym
Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 50 godz. w tym:
• 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45min)
• 20 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
Termin realizacji do 31.07.2022
Zakończony egzaminem kwalifikacyjnym nadającym uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21133,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs przygotowania sushi
Liczba godzin 16
Liczba uczestników 10
Minimalny zakres kursu
• Wprowadzenie - specyfika kuchni japońskiej, porównanie do innych kuchni wschodnich,
zasady japońskiej sztuki kulinarnej;
• Historia sushi i sushi dziś;
• Surowce - dokładne omówienie z uwzględnieniem lokalnych zamienników (w tym: ryby, owoce morza, ryż, ocet ryżowy, wodorosty, warzywa, sos sojowy, wasabi, imbir itd).
Ćwiczenia praktyczne
• Przygotowanie surowców (sprawianie i krojenie ryb i owoców morza, krojenie warzyw);
• Przygotowanie składników przetworzonych (gotowanie ryżu, sporządzenie zaprawy, zaprawianie ryżu, smażenie omleta tamago);
• Pokaz przygotowywania sushi: nigiri, hosomaki, futomaki, uramaki, chirasi;
• Trening uczestników, samodzielne przygotowanie poszczególnych form;
• Komponowanie zestawów sushi;
• Dobre maniery przy japońskim stole;
• Degustacja.
• Zasady japońskiej estetyki w sztuce kulinarnej;
• Surowce - rodzaje i przygotowanie:
▪ mamenori, papier ryżowy, usuyaki tamago;
▪ ikry - ikura, tobbiko, masago;
▪ tofu smażone - aburage, inari;
▪ sosy - unagi kabayaki i teriyaki.
• Przygotowanie półproduktów: soboro, ajitsuke kampyo, ajitsuke shitake, tempura;
• Ćwiczenia: gunkan, temaki, inari, temari, date maki, uramaki (spice tuna, ebi tempura,shake yaki, paradiso);
• Planowanie kompozycji wizualnej i smakowej.
Termin realizacji do 30.06.2022
Metody pracy  Teoria
 Praktyka – min 75%
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9036,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Rezydent turystyczny
Liczba godzin 42
Liczba uczestników 11
Minimalny zakres kursu 1.Przygotowanie-rekrutacja rezydentów biur podróży (wymagane dokumenty aplikacyjne, pytania, najczęściej popełniane błędy),przygotowania do wyjazdu (termin i miejsce wyjazdu, odprawa w biurze podróży, materiały firmowe),warunki pracy (ubezpieczenie, transport, zakwaterowanie, wyżywienie),działania do zrealizowania przed przylotem pierwszej grupy (rekonesans, spotkanie ze współpracownikami, hotelarzami, wyposażenie hoteli w tablice informacyjne i informatory).
2.Serwis lotniskowy przylotowy-dress code rezydenta (umundurowanie, wskazówki dotyczące uczesania, makijażu i biżuterii),dokumenty niezbędne przy przyjęciu grupy (listy przylotowe),trudne sytuację przy przyjęciu grupy (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej),powitanie grupy (komunikat w autokarze, co powinien zawierać, jak go przekazać),materiały przydatne podczas serwisu lotniskowego przylotowego (koperty powitalne, oznaczenia autobusów),wytyczne dotyczące transferu grupy do miejsca pobytu z lub bez udziału rezydenta.
3.Serwis hotelowy-przygotowanie hotelu na przyjęcie turystów (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków niestandardowych, tablice informacyjne, informatory biura podróży),zakwaterowanie gości (typy pokoi, prośby/życzenia),reklamacje (procedury, schematy postępowania).
4.Spotkanie informacyjne-części spotkania informacyjnego,techniki sprzedaży wycieczek fakultatywnych,sztuka wystąpień publicznych (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa,Szczegółowe informacje o usłudze (socjotechnika).
5.Trudne sytuacje i zdarzenia losowe-pomoc medyczna (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania),pomoc konsularna (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki).
6.Serwis lotniskowy wylotowy-transfer na lotnisko (grafik, transfer z lub bez udziału rezydenta),niezbędna dokumentacja (listy wylotowe),procedura odprawy (check-in, bagaż, security, gate),opóźnienia w odlocie samolotu (schemat postępowania, świadczenia należne pasażerom).
7.Zakończenie sezonu-Rezydent po sezonie
W ramach kursu zagadnienia pkt.3,4 i 5 należy zaplanować jako część praktyczną (teoria + praktyka) polegającą na zorganizowaniu uczestnikom kursu wizyty w hotelu (wizyta jednodniowa). Wizyta ma być zorganizowana w sposób najbardziej przybliżony do środowiska pracy rezydenta. Hotel min. 4 gwiazdkowy.
W cenę kursu należy wkalkulować wszystkie koszty związane z wizytą w hotelu:
1) Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz młodzieży i opiekunów do miejscowości, stanowiącej cel wizyty (w tym do wszystkich miejsc, których odwiedziny stanowią cel wizyty) oraz z powrotem.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren instytucji.
3) Wykonawca zobowiązany jest także do kontaktu z hotelem, w którym będzie odbywać się wizyta, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu (uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty).
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników wyjazdów na czas trwania podróży od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5) Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników wyjazdów Wykonawca pozyskuje od przedstawiciela Szkoły, której dany wyjazd dotyczy.
6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uczestników wyjazdu przez czas trwania danego wyjazdu.
7) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która będzie również obecna podczas całego wyjazdu i oprócz funkcji organizacyjnych będzie pełniła rolę opiekuna.
8) W związku z tym, że wyjazd jest jednodniowy należy zaplanować dla uczestników kursu obiad: zupa, drugie danie, napój
Wyjazd może się odbyć tylko w sobotę lub niedzielę lub dzień wolny od nauki
Termin realizacji do 30.06.2022
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11627,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs koloryzacji – nowoczesne trendy
Liczba godzin 40
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu 1.KOLORYMETRIA – WSZYSTKO, CO POWINIEN WIEDZIEĆ FRYZJER KOLORYSTA:
• najważniejsze zasady pracy z kołem kolorów
• procesy chemiczne zachodzą podczas koloryzacji i jakie ma to znaczenie dla efektu końcowego koloryzacji
• najważniejsze składowe profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich
• tajniki rozjaśniania włosów, zapewniające zawsze pożądany kolor
• rodzaje farb i metody ich stosowania.
• różne przypadki pojawiania się ukrytych pigmentów we włosach
2.TECHNIKI KOLORYZACJI – PRZEWODNIK NOWOCZESNEGO FRYZJERA
• sprawdzone sposoby pracy z dużym odrostem, z wykorzystaniem izolacji pasm za pomocą folii, waty i pianek fryzjerskich
• metody wybierania pasm przy baleyage, flamboyage i somie
• jak dobrać właściwą dla każdej klientki metodę koloryzacji, żeby zapewnić jej piękny, naturalny efekt
• schematy rozprowadzania pasemek przy baleyage, flamboyage i somie
• jak rozjaśniać włosy, żeby uzyskać doskonały efekt – bez plam i zacieków
3.ZAAWANSOWANE TECHNIKI KOLORYZACJI – SPOSOBY NA „TRUDNE PRZYPADKI”
• metoda „double step” (tonowanie globalnego blondu), pozwalającą wydobyć trwały, piękny kolor włosów
• koloryzacja „blur”- jak uzyskać pastelowe odcienie blondu i płynne przejście koloru na poziomie 3 5
• koloryzacja włosów uszkodzonych w taki sposób, żeby uzyskać piękny efekt zdrowych i odżywionych włosów
• złote zasady repigmentacji i repigmentacji
• jak prawidłowo przeprowadzić zabieg dekoloryzacji kwasowej, rozjaśniając włosy od koloru czarnego jako wyjściowego
• koloryzacja włosów siwych oraz ich rozjaśnianie
Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować główkami lub modelami
Termin realizacji do 30.06.2022
Metody pracy  Teoria
 Praktyka – min 75%
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9666,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Kurs nowoczesne strzyżenie męskie
Liczba godzin 40
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu NOWOCZESNE METODY STRZYŻENIA WŁOSÓW KRÓTKICH I ŚREDNIEJ DŁUGOŚCI
• zasady praktyczne oraz teoretyczne strzyżenia włosów prostych i kręconych średniej i krótkiej długości
• metody ciąć cienkie włosy krótkich i średniej długości
• jak wykorzystywać pasma pamięci przy obcinaniu warstw włosów krótkich
• tajniki konturowania włosów falowanych i prostych
• tajniki pracy maszynką elektryczną
• tajniki perfekcyjnego cieniowania nożyczkami nad grzebieniem
PROFESJONALNE CIĘCIE WŁOSÓW KRÓTKICH WE FRYZJERSTWIE MĘSKIM
• w jaki sposób dodać awangardowy element do strzyżenia włosów krótkich
• strzyżenie włosów krótkich bazując na dyskonekcji
• Strzyżenie włosów krótkich z wydłużoną grzywką
• złote zasady ścinania mulleta w teorii jak i w praktyce
• jak strzyc włosy krótkie w stylu mullet, także te sztywne i opornych
• Poznasz, zarówno w praktyce jak i teorii, metodę strzyżenia męskiego z wydłużonym tyłem
PODSTAWOWE DECYZJE PRZED I W TRAKCIE STRZYŻENIA – O CZYM MUSI PAMIĘTAĆ FRYZJER
• jaką fryzurę dobrać do kształtu twarzy
• w jaki sposób suszyć dyfuzorem włosy falowane i kręcone
• techniki strzyżenia włosów zarówno w teorii na rysunku technicznym oraz w praktyce na modelu.

Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania kursu niezbędny sprzęt.
Do zajęć praktycznych należy również dysponować główkami lub modelami.
Termin realizacji do 30.06.2022
Metody pracy  Teoria
 Praktyka – min 75%
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4694,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa kursu Podstawy programowania C++
Liczba godzin 60
Liczba uczestników 5
Minimalny zakres kursu • Pierwszy program, kompilacja i uruchamianie
• Zmienne, stałe i ich typy
• Typy wyliczeniowe (enum)
• Pojęcie przestrzeni nazw i operator zasięgu (::)
• Interakcja z użytkownikiem, obsługa standardowego wejścia i wyjścia (iostream)
• Napisy w C++
• Instrukcje warunkowe
• Pętle
• Tablice jedno- i wielowymiarowe
• Wskaźniki, alokacja i dealokacja pamięci (operatory new i delete)
• Operacje plikowe (fstream)
• Funkcje, rekurencja
• Lokalne zmienne statyczne
• Sposoby przekazywania argumentów do funkcji (kopia, referencja, wskaźnik)
• Przeciążanie funkcji
• Domyślne argumenty funkcji
• Złożone typy danych (struct i class), metody w klasach
• Konstruktory i destruktory
• Interfejs a implementacja: pola prywatne i publiczne w klasach
• Statyczne metody i zmienne w klasach
• Metody const
Termin realizacji do 30.06.2022
Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10150,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia CANOVA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792967139

7.3.3) Ulica: Al. Dembowskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEHAP-BUD Spółka Cywilna Eugeniusz Winiarski Piotr Winiarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6281887563

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 71/2

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-541

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Grzywnowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772059723

7.3.3) Ulica: ul. Olkuska 293

7.3.4) Miejscowość: Sułoszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-353

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Zawodowych „DIAGNO-TEST” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 2220894578

7.3.3) Ulica: ul. Świerczyny 72

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe „OMEGA” Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olkuszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340135558

7.3.3) Ulica: ul. Nullo 20

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olkuszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 731170015

7.3.3) Ulica: ul. Nullo 20

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olkuszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340135558

7.3.3) Ulica: ul. Nullo 20

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.