Og³oszenie z dnia 2022-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00081108/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304243
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 5 C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343172206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zozklobuck.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3fb1a13-8807-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00048807
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=cef86b7f-e053-4f68-979a-c21fe09698003.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W nin.postêp.komunikacja z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶r.kom. elektr., za po¶redn.Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku” – znak sprawy:ZP.380/2/2022.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶l.w Regulaminie zamieszcz.na str.internet. https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp. musi posiadaæ konto na Platformie.Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifik. podpisu elektr., podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Zamawiaj±cy odstêpuje od u¿ycia ¶r.komunikacji elektronicznej w zakresie przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych z pkt. 10.1. ppk.3 – PRÓBKI , które nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge,
Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a)za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;c) oterminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za
po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Postêpowanie
o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Zamawiaj±cy odstêpuje od u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w zakresie przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych z pkt. 10.1. ppk.3 SWZ– PRÓBKI . Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1.3(ppk.3.1-3.7) SWZ nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego : Administracja Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku ul. 11 Listopada 5 C,42-100 K³obuck, Sekretariat Ip. ) do up³ywu terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.02.2022r, godz. 09:00.
Próbki oferowanego towaru musz± byæ dok³adnie opisane w jêzyku polskim; opis powinien zawieraæ: numer pozycji której dotycz±, nazwê artyku³u, nazwê producenta, numer katalogowy w celu weryfikacji zgodno¶ci próbki z oferowanymi parametrami.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osob. Wykonawcy jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku, 11 Listopada 5 /C, 42-100 K³obuck. Tel.: 34 3172206, e-mail:
zozklobuck@zozklobuck.com.pl , w spr. zw. z przetw.danych osob., mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, nr telefonu 502237173/e-mail: od@zozklobuck.com.pl;dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprow. nin. postêpowania ;odbiorcami przekazanych przez
Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wyk.bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zam. publ.przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. ;Wykonawca jest zobow., do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedm.postêp.o udz. zam. tzn:obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wyk.bezpo¶. pozyska³ i przekaza³ Zamaw. w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamaw.;
obow.inform. wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem os. fizycznych, kt. dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a kt. to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy informuje, ¿e;a)udostêpnia dane
osob., o kt. mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;b)udostêpnianie protoko³u i za³±czników do
protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;c) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15
ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu),
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;d) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o
którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;e)w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;f) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.380/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 92079 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Dostawa kaniul do¿ylnych bezpiecznych .
Opis: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i ilo¶æ zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ . Oferowany przedmiot dostawy winien posiadaæ co najmniej cechy wymagane , opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania nr 1 stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
W Za³±czniku nr 1A do SWZ Zamawiaj±cy przedstawi³ - Zestawienie parametrów ocenianych dla zadania nr 1, stanowi±cych podstawê do wyliczenia punktacji przyznawanej w zakresie kryterium jako¶ci odnosz±cym siê do cech konstrukcyjnych, u¿ytkowych, funkcjonalnych eksploatacyjnych, bezpieczeñstwa oferowanych kaniul.
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie oferowa³ kaniule o parametrach ocenianych wyszczególnionych w za³±czniku nr 1A do SWZ zobligowany jest wraz z ofert± z³o¿yæ za³±cznik nr 1A do SWZ oraz dostarczyæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe wzory/ próbki oraz dokumenty/karty techniczne, katalogi producenta oferowanego asortymentu potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych parametrów.
W/w dokumenty, w tym próbki sk³adane s± w celu dokonania oceny w kryterium jako¶ci i s± traktowane jako integralna czê¶æ oferty i w tym przypadku nie bêd± podlegaæ procedurze uzupe³nienia w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, poniewa¿ zgodnie art. 107 ust.3 ustawy Pzp je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert – nie podlega uzupe³nieniu.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ próbki stanowi±ce tre¶æ oferty nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania
okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom,wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z
ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶ci
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Dostawy kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem .
Opis: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i ilo¶æ zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania
okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom,wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z
ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W zakresie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 - Katalogi lub opisy/karty techniczne/ulotki informacyjne w jêzyku polskim- zawieraj±ce wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu ZamówieniaJe¶li Wykonawca w zakresie zadania nr 1 deklaruje kaniule o parametrach ocenianych w Kryterium jako¶ci sk³ada w/w dokumenty potwierdzaj±ce dodatkowo oceniane parametry -Wykonawca musi czytelnie oznakowaæ dokument - np. zadanie nr …poz. nr…..
2. W zakresie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 - Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby posiadaj± dopuszczenie do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz.U. 2020 poz. 186,1493)
3.W zakresie Zadania nr 1- PRÓBKI –tylko w przypadku , gdy Wykonawca oferuje kaniule o parametrach ocenianych wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ. ZGODNIE Z opis przedmiotu zamówienia ( ppk.3.1-3.7 tj. rodzaj i ilo¶æ) SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Za³±cznik nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1 – je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê w zakresie Zadanie nr 12.Za³±cznik nr 1A do SWZ - Zestawienie parametrów ocenianych dla zadania nr 1 niniejszy dokument wype³nia i podpisuje tylko Wykonawca, który oferuje kaniule o parametrach ocenianych, zgodnie z punktem 4.9 SWZ-w zakresie opisu Zadania nr 1.Wraz z z³o¿eniem niniejszego dokumentu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument przedmiotowy w postaci próbki , o którym mowa w pkt.10.1.3 oraz dokumenty wskazane w 10.1.1. –potwierdzaj±ce oferowanie ocenianych parametrów.
3. Za³±cznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2 – je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê w zakresie Zadanie nr 2
Za³±cznik nr 3 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy
Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik . Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ ( je¶li dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1.5 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ.3. W § 6 projektu umowy- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych warunkach:
a) zmiana danych stron np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp,
b) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego ¶wiadczenia umownego, w szczególno¶ci w przypadku akcji upustowych producenta,
c) skrócenie terminu obowi±zywania umowy
d) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiaj±cego ilo¶ci przedmiotu umowy przy zachowaniu jej warto¶ci,
e) przesuniêcia ilo¶ciowe pomiêdzy pozycjami asortymentowymi w danym zadaniu, przy zachowaniu maksymalnej warto¶ci danego zadania,
f) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawek celnych i zmiany cen urzêdowych przedmiotu umowy,
g) zmiana sposobu konfekcjonowania lub oznaczania przedmiotu zamówienia zwi±zanego z dzia³aniami producenta np. zmiana nazwy, numeru katalogowego, zmiana sposobu pakowania np. co do ilo¶ci sztuk lub pojemno¶ci. W tym przypadku zmiana nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem warto¶ci przedmiotu umowy,
h) zmiana asortymentu przedmiotu zamówienia na wyrób równowa¿ny, o parametrach co najmniej takich jak wymagane zgodnie ze SWZ, z uwagi na: zaprzestanie produkcji lub dystrybucji danego towaru albo braku mo¿liwo¶ci dostawy z innych przyczyn niezale¿nych od Stron, których nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub z uwagi na zmianê wymagañ wynikaj±cych z przepisów prawa albo postêpu technologicznego, których Strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
4. Zmiana postanowieñ umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej, chyba ¿e przepisy odrêbne wymagaj± formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie tej zmiany. Ka¿da zmiana umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego.
5. Zgodnie z art. 436 ust. 4 pkt b) ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, w tym przypadku Wykonawca ma prawo doliczyæ do cen netto ustalonych w umowie nale¿ny podatek VAT wed³ug obowi±zuj±cej stawki. Zmiana ta nie bêdzie wymaga³a podpisania aneksu,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
- po przed³o¿eniu przez Stronê umowy dokumentów wykazuj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
6.Zmiana wynagrodzenia w okoliczno¶ciach, o których mowa w § 6 ust. 1 projektu umowy nastêpuje na wniosek jednej ze Stron. Do wniosku Strona powinna do³±czyæ uzasadnienie zmiany i jej zakresu. Druga Strona mo¿e ¿±daæ przedstawienia dokumentów uzasadniaj±cych wnioskowan± zmianê i jej zakres.
7.Zmiana wynagrodzenia w okoliczno¶ciach, o których mowa w § 6 ust. 3 projektu umowy nastêpuje proporcjonalnie do wykazanej zmiany kosztów wykonania zamówienia zaistnia³ej wskutek w/w okoliczno¶ci. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie mo¿liwa ka¿dorazowo od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany okre¶lone w §6 ust. 3 pkt 1) - 4) projektu umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, ( za wyj±tkiem PRÓBEK) nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy .W zakresie przedmiotowego ¶rodka dowodowego – tj. PRÓBKI [ (wyszczególnionych w pkt. 10.1. ppkt.3.1-3.7SWZ), nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego : Administracja Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku 11 Listopada 5 C,42-100 K³obuck, Sekretariat Ip. W terminie -do 18.02.2022r, godz. 09:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-19
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania p³ytek krwi z aferezy wraz z dostaw± kompatybilnych zestawów.
- Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artyku³y medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.