eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódŚwiadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA-ZAMYŚLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639821185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: N

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretsriat@dpspilka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpspilka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dps_pilka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Świadczenie całodobowej opieki pielęgnacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71042447-942d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098180/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin w 2024 roku.
2. Szczegółowy zakres zamówienia:

a) Usługi pralnicze w zakresie prania bielizny pościelowej oraz innego asortymentu (fartuchy, koce, poduszki, materace) pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w ilości co 27.000 kg rocznie.
b) Określona przez Zamawiającego liczba kilogramów bielizny przeznaczonej do prania jest ilością szacunkową. Zamawiający, w związku z bieżącymi potrzebami związanymi z liczbą mieszkańców, zastrzega sobie prawo oddania mniejszej lub większej ilości bielizny do prania niż określona przez Zamawiającego.
c) Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.
d) Świadczenie usługi prania musi być zgodne z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologią w warunkach obowiązujących w placówkach jakimi są Domy Pomocy Społecznej.
e) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, PIP, BHP).
f) Wykonawca zapewnia organizacyjnie stałość i ciągłość wykonywania usługi prania.
g) Bielizna winna być odbierana i dostarczana w terminach uzgodnionych, co najmniej 3 razy w tygodniu-poniedziałek, środa piątek- z oddziału w Piłce I z oddziału w Zamyślinie.
h) Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi w tym zezwolenie stacji sanitarno – epidemiologicznej właściwej dla miejsca wykonywania usługi (wyrażenie zgody na wykonywanie usługi dla zamawiającego – podmiotu wykonującego całodobową opiekę ze stwierdzeniem, że technologia pralnicza jak i transport spełnia wszelkie wymogi określone przepisami prawa dotyczące prania i transportu bielizny szpitalnej.
i) Warunkiem bezwzględnym jest wyposażenie pralni wykonawcy w barierę higieniczną.
j) Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny I techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, tj.:
zakład pralniczy oraz maszyny i urządzenia zgodne z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji, w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach opieki całodobowej z barierą higieniczną,
wyodrębniony proces prania bielizny skażonej,
wyodrębniony proces prania bielizny białej i kolorowej,
dostateczną ilość pracowników do wykonywania usługi,
czas pracy zakładu zapewniający terminowe wykonanie usług
odpowiednie środki transportu oraz wykonywanie transportu zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi potwierdzonymi pozytywną opinią służb sanitarnych, z zachowaniem rozdziału pomiędzy bielizną brudną i czystą,
przestrzegać przepisów dotyczących mycia i dezynfekcji środków transportu, przestrzegać wymogów sanitarnych przez pracowników dokonujących obrotu bielizną.
Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu środek transportu.
prania bielizny z dezynfekcją chemiczno – termiczną, prasowania i maglowania bielizny, pakowania czystej bielizny oraz dostawy do zamawiającego własnym transportem upranej bielizny, odzieży i innego asortymentu wraz z wniesieniem do magazynu.
Każdorazowo przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy na dowodzie przyjęcia bielizny- załącznik nr 1 do Umowy. W tym celu Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej ilości druków.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęty ładunek brudnej bielizny z chwilą jego pobrania z pralni brudnej bielizny zamawiającego. Jednocześnie zobowiązuje się zabezpieczyć ładunek bielizny brudnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych,
Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym.
W związku z realizacją prania bielizny zanieczyszczonej drobnoustrojami wykonawca zobowiązany będzie do poddawania jej zabiegom higienicznym usuwającym nie tylko brud, ale także drobnoustroje,
Bielizna skażona przekazywana będzie wykonawcy w oddzielnych, stosownie oznakowanych workach. Jeżeli wykonawca stosuje w pralni worki samorozpuszczalne w wodzie do transportu bielizny skażonej, zobowiązany będzie do ich dostarczenia zamawiającemu w ilościach wskazanych przez zamawiającego – zamówienia składane będą telefonicznie
przez pracowników Domu Pomocy Społecznej.
Maglowanie i prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami I czynnikami, które mogą spowodować jej zabrudzenie lub zakażenie.
Zamawiający informuje, że wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia dezynfekcji różnego rodzaju asortymentu w tym artykułów niestandardowych jak materace, koce, kołdry, poduszki.
W momencie przywiezienia czystej bielizny, Wykonawca jako potwierdzenie zgodności pod względem ilościowym , uprane pranie przywozi wraz z dokumentem przyjęcia.
W przypadku dostarczenia prania niedopranego, niedosuszonego, wygniecionego, podartego Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia tych usterek niezwłocznie.
Odpowiedzialność materialna ciąży na Wykonawcy od momentu przejęcia brudnego prania do chwili zdania czystego prania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270661,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270661,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYGEA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632148901

7.3.3) Ulica: KOŚCIUSZKI 96

7.3.4) Miejscowość: CZARNKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270661,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.