Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305512/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza, 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem smartpzp.pl pod adresem https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be865ce-5295-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-NB- 15/2021/AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem następującego sprzętu budowlanego wraz z operatorem:
1) koparko-ładowarki wraz z operatorem z przeznaczeniem do:
pracy przy wykopach: awarii kanalizacji deszczowej, robót technologicznych,
konserwacji i czyszczenia zbiorników retencyjnych,
konserwacji i czyszczenia cieków otwartych,
plantowania terenu
ładowania gruntu, piasku itp. na samochody ciężarowe
2) koparki wraz z operatorem z przeznaczeniem do:
pracy przy czyszczeniu i konserwacji zbiorników i kanałów
3) koparki gąsiennicowej typu Long wraz z operatorem z przeznaczeniem do:
pracy przy czyszczeniu i konserwacji zbiorników wodnych
przemieszczania mas ziemnych
4) mini koparki wraz z operatorem z przeznaczeniem do:
pracy przy czyszczeniu i konserwacji zbiorników i rowów
usuwanie stożków usypowych
5) spycharki na podwoziu gąsiennicowym wraz z operatorem
z przeznaczeniem do:
pracy przy czyszczeniu i konserwacji zbiorników i kanałów
przemieszczania mas ziemnych
6) samochodów ciężarowych wraz z kierowcą - samochody wywrotki oraz samochody skrzyniowe z wywrotem z przeznaczeniem do:
wywozu gruntu z wykopów,
wywozu osadu powstałego w wyniku czyszczenia kanalizacji deszczowej, cieków otwartych, zbiorników retencyjnych oraz śniegu,
przewozu sprzętu i ładunków dla celów eksploatacyjnych Spółki,
holowanie sprzętu np. agregaty pompowe, prądotwórcze, sprężarki itp.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku
nr 8 do SWZ.
3. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane Wykonawcy sukcesywnie według aktualnych potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Minimalna ilość określona w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1a do SWZ), stanowi minimalny zakres robót budowlanych, który zostanie zrealizowany w ramach przedmiotu zamówienia. Maksymalny zakres wskazany w Załączniku nr 1a do Specyfikacji określa prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w zakresie określonym maksymalnym zakresem robót budowlanych.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz ewentualnych podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu pojazdami/obsłudze sprzętu budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777356,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777356,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777356,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe MARKAN Marek Kłysz Pirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831005652
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 3/4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE "MARKAN";MAREK KŁYSZ-PIRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195252,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa mierników i zestawów rozwojowych do laboratoriów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa elementów systemu kontroli dostępu do budynku "HYDRO" dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa celi reologicznej do analizy skrobi dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA 7 OBIEKTÓW GARNIZONU POMORSKIEGO
- Dostawa odczynników oraz materiałów kontrolnych do oznaczenia OB wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Wynajem ładowarki jednonaczyniowej wraz z operatorami
- Prace remontowe w Słoniarni na terenie Ogrodu Zoologicznego
- Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2024/2025".
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 - zadanie 4 i zadanie 5
- Modernizacja pomieszczeń w budynku komunalnym w miejscowości Guty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.