Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508943/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRODZISK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lasówki 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 61 444 53 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff14a268-89cc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRODZISK”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff14a268-89cc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177085,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej obejmujące prace polegające na organizacji polowań, zagospodarowaniu obwodów łowieckich, budowie urządzeń łowieckich, dokarmianiu zwierzyny, ochronie pól uprawnych i łąk przed szkodami od zwierzyny do wykonania na terenie OHZ WI 227 "Porażyn" oraz WI 348 "Parzęczewo" zarządzanego przez Nadleśnictwo Grodzisk w roku 2024.
2) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ Szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu gospodarki łowieckiej i ma charakter szacunkowy.
3) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ „Opis standardu technologii wykonawstwa prac”.
Określony w Załączniku nr 2 do SWZ Szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych prac z zakresu gospodarki łowieckiej (czynności) stanowi podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do elementów składających się na przedmiot zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ). Jeżeli czynność opisana w ww. załącznikach nie została przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ), to w tym zakresie postanowień Załącznika nr 2 do SWZ nie stosuje się.
4) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace z zakresu gospodarki łowieckiej (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ.
5) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac z zakresu gospodarki łowieckiej został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ.
6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar OHZ WI 227 "Porażyn" oraz WI 348 "Parzęczewo" zarządzanego przez Zamawiającego.
7) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze wskazanym w pkt 6 („Obszar Realizacji”). Szczegółowa lokalizacja (adres leśny) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt 1), z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji.
8) Postanowienia pkt 7 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym z wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
9) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nieobjętych zakresem zamówienia, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) 10 osobami do naganki wraz z transportem;
b) 2 osobami do pomocy w organizacji polowań zbiorowych;
c) 8 psami ułożonymi do wykonywania polowań zbiorowych;
d) 1 trębaczem posiadającym umiejętność poprawnego grania sygnałów myśliwskich
e) 1 szt. pojazd do przewozu myśliwych w warunkach terenowych;
f) 1 szt. pojazd przystosowany do transportu upolowanej zwierzyny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77600000-6 - Usługi myśliwskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222716,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222716,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222716,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYLAS Sylwia Hirszfeld- Werbowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302216597
7.3.3) Ulica: Dąbrowa Nowa 9
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-316
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLAS Sylwia Hirszfeld-Werbowa
jakie przetargi wygrała firma
SYLAS Sylwia Hirszfeld-Werbowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222716,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie OHZ Czarne zarządzanego przez Nadleśnictwo Lubichowo w roku 2025
- "WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRODZISK w 2025 r."
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.