Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249590/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00255738/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00256963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00266906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2022/BZP 00070344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wspólnie tworzymy kluby seniora - dostawa sprzętu multimedialnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wspólnie tworzymy kluby seniora - dostawa sprzętu multimedialnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e2cd30-3655-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003265/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wspólnie tworzymy kluby seniora - dostawa sprzętu multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 11 Włączenie Społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249590/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.38.2021.KB/ECh
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153187,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i oprogramowania przewidzianych w zakresie projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. część 1 zamówienia – „Wyposażenie wideo”, obejmująca dostawy: 1) ekran projekcyjny – 5 szt.; 2) projektor multimedialny z osprzętem – 5 kpl.;
3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia - „Charakterystyka urządzeń multimedialnych”) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Dostawy będą świadczone do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji znajdujących się na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
5. Zakres rzeczowy dostaw do poszczególnych lokalizacji zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający informuje, iż liczba lokalizacji nie przekroczy 6 miejscowości z obrębu gminy Międzyrzec Podlaski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 17112,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i oprogramowania przewidzianych w zakresie projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. część 2 zamówienia – „Wyposażenie informatyczne”, obejmująca dostawy: 1) laptop z oprogramowaniem – 36 kpl.; 2) urządzenie wielofunkcyjne – 5 szt.; 3) zestaw oprogramowania graficznego – 6 szt.;
3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia - „Charakterystyka urządzeń multimedialnych”) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Dostawy będą świadczone do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji znajdujących się na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
5. Zakres rzeczowy dostaw do poszczególnych lokalizacji zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający informuje, iż liczba lokalizacji nie przekroczy 6 miejscowości z obrębu gminy Międzyrzec Podlaski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 109439,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i oprogramowania przewidzianych w zakresie projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. część 3 zamówienia – „Wyposażenie audio” obejmująca dostawy: 1)aktywna kolumna głośnikowa – 6 szt.; 2) dynamiczny mikrofon wokalny – 12 szt.; 3) statyw do mikrofonu – 12 szt.; 4) mikser dźwiękowy – 6 szt.; 5)zestaw okablowania – 6 kpl.
3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia - „Charakterystyka urządzeń multimedialnych”) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Dostawy będą świadczone do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji znajdujących się na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
5. Zakres rzeczowy dostaw do poszczególnych lokalizacji zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający informuje, iż liczba lokalizacji nie przekroczy 6 miejscowości z obrębu gminy Międzyrzec Podlaski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 26625,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22933,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16949,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16949,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116298,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164834,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116298,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116298,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ze względu na:
odrzucenie dwóch spośród trzech złożonych ofert;
uchylenie się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę;
Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru oferty w prowadzonym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25276,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25276,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.