eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku



Og³oszenie z dnia 2023-01-20

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wo_zp@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.kalisz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f592332d-6fbb-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00049144

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031960/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00470599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) zosta³ zakupiony w 2005 roku od Zak³adu Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. w wyniku postêpowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Asseco Data Systems S.A. jako nastêpca prawny (w drodze tzw. sukcesji generalnej) Zak³adu Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. jest posiadaczem praw autorskich, w tym maj±tkowych. Asseco Data Systems S.A. jest jedynym podmiotem maj±cym dostêp do ¼róde³ oprogramowania (kodów ¼ród³owych), nie wyra¿a zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO, a co za tym idzie tylko Asseco Data Systems S.A. mo¿e wykonaæ przedmiot zamówienia, a w szczególno¶ci dokonywaæ zmian w oprogramowaniu z czym wi±¿ê siê wykonywanie przedmiotu zamówienia. System OTAGO jest systemem zintegrowanym, obejmuj±cym obecnie 25 powi±zanych ze sob± programów (w tym modu³ów i podsystemów) wdro¿onych u Zamawiaj±cego.

Ci±g dalszy uzasadnienia w pkt „Informacje dodatkowe” niniejszego og³oszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.2711.0002.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 394546,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji 25 programów (w tym modu³ów i podsystemów) wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO w roku 2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) ¶wiadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) lub konsultacji drog± elektroniczn± maj±cych na celu rozwi±zywanie problemów zwi±zanych z eksploatacj± lub dzia³aniem programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO;
b) usuwanie b³êdów zg³oszonych przez Zamawiaj±cego;
c) aktualizacjê programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO wynikaj±c± ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umow± zakresie funkcjonalnym;
d) wykonanie i przesy³anie kolejnych wydañ programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO i zwi±zanych z nimi zmian w dokumentacji u¿ytkowej i administratora;
e) serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu OTAGO.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 455366,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z stanowiskiem wyra¿onym w uchwale KIO z dn. 5 lutego 2010 r. (sygn. KIO/KD 9/10) przyczyny techniczne, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówieñ publicznych nale¿y rozumieæ równie¿ jako dotycz±ce techniki wykonywania jakich¶ czynno¶ci lub sposobu realizacji czego¶, tak jak ma to miejsce w przypadku przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powy¿sze nale¿y stwierdziæ, i¿ nie istnieje rozs±dne rozwi±zanie alternatywne lub rozwi±zanie zastêpcze (które musia³oby wi±zaæ siê z nabyciem i wdro¿eniem innego oprogramowania i kosztów z tym zwi±zanych), a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawê¿enia paramentów zamówienia, gdy¿ wynika z uzasadnionej potrzeby objêcia asyst± techniczn± i us³uga konserwacji posiadanego oprogramowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.