Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00068574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania, przeprowadzenie audytów, szkoleń w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Czchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146621716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania, przeprowadzenie audytów, szkoleń w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c51a28-d1f7-4d1e-b85c-f100be0e575d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019388/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania, przeprowadzenie audytów, szkoleń w ramach projektu „Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2c51a28-d1f7-4d1e-b85c-f100be0e575d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.
9.1.2. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
- w zakresie proceduralnym – Ewa Kurek – tel. kontaktowy 14 66 2 1716,
- w zakresie merytorycznym – Anna Skiba – Ratusznik tel.14 66 21 736, Wiesław Grzesicki tel. 14 66 21 728
9.1.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na e-zamówienia ma dostęp do następujących formularzy: Podstawowe informacje, Formularze, Komunikacja oraz oferty/wnioski. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9.1.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.2415).
9.1.7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
9.1.8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania Konta Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
9.1.9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9.1.10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia: https://eza-mowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
9.1.12.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: e.kurek@czchow.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa klauzula zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula RODO zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania:
a) Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
b) Zakup i dostawa serwera NAS do backupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.
c) Zakup i dostawa switchy zarządzalnych do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 2 szt.,
d) Zakup i dostawa zasilaczy UPS - 24 szt.,
e) Zakup i dostawa dysków serwerowych - 10 szt.,
f) Zakup specjalistycznego oprogramowania klasy EDR na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
31214100-0 - Przełączniki
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego :
a) Zakup i montaż agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Przeprowadzenie audytów:
a) Przeprowadzenie audytu KRI – 2 szt.,
b) Przeprowadzenie audytu końcowego 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 przeprowadzenie szkoleń:
a) Przeprowadzenie szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa – 6 szt.,
b) Przeprowadzenie szkoleń Administratora Systemu Informatycznego (ASI) – 2szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który:6.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj:
6.1.1.1. Część nr 1
6.1.1.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych w szczególności sprzętu serwerowego, do backupu, rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde.
6.1.1.1.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 potwierdzony certyfikatem w zakresie świadczenia usług serwisowych.
6.1.1.1.3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą która:
6.1.1.1.3.1. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w podmiotach realizujących projekty informatyczne,
6.1.1.1.3.2. w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie sprzętu serwerowego, backupu, oraz systemów bezpieczeństwa sieciowego o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każdy.
6.1.1.1.3.3. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym;
6.1.1.1.3.4. posiada umiejętności potwierdzone aktualnym certyfikatem potwierdzającym kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego i bezpieczeństwa sieciowego.
6.1.1.2. Część nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie, instalacji oraz konfiguracji agregatu prądotwórczego o wartości minimum 35 tysięcy brutto każde.
6.1.1.3. Część nr 3
6.1.1.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał minimum 30 zrealizowanych szkoleń z tematyki cyberbezpieczeństwa pracowników biurowych, zrealizowanych dla Jednostek Samorzadu Terytorialnego.
6.1.1.3.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
6.1.1.3.2.1. minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z cyberbezpieczeństwa.
6.1.1.3.2.2. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
6.1.1.3.2.3. Certyfikatu jakości ISO - spełniający wymagania PN-EN ISO 9001:2015-10
6.1.1.3.2.4. Autoryzację Microsoft (Partner – status Silver)
6.1.1.3.2.5. Autoryzację EC-Council.
6.1.1.4. Część nr 4
6.1.1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na przeprowadzeniu audytów Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
6.1.1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
6.1.1.4.2.1. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
6.1.1.4.2.2. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób.
6.1.1.4.2.3. minimum 1 rok doświadczenia w przeprowadzeniu audytu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 6.1.SWZ.
7.2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla części 18.1.1. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.2. Certyfikat ISO 14001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.3. Certyfikat ISO 27001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.4. Certyfikat ISO 50001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.5. Deklaracja zgodności CE dla serwera;
8.1.6. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność serwera z dostarczanym systemem operacyjnym;
8.1.7. Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.8. Wydruk z wynikiem SPECrate2017_int_base dla oferowanego procesora serwera ze strony https://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html w teście SPEC CPU2017 Integer Rate;
8.1.9. Oświadczenie producenta oferowanego serwera, że wymagany poziom serwisu z wymaganym SLA został zaoferowany na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu;
8.1.10. Oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowany jest serwer, są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
8.1.11. Deklaracja CE dla oferowanego serwera do backupu;
8.1.12. Wydruk z wynikiem dla procesora w serwerze do backupu w teście PassMark – CPU Mark;
8.1.13. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera do backupu lub równoważny;
8.1.14. Oświadczenie producenta oferowanego serwera do backupy potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.15. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 48-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.16. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 48-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.17. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 24-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.18. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 24-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.19. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a;
8.1.20. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.21. Oświadczenie producenta UPS z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.22. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a stanowiskowego;
8.1.23. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa stanowiskowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.24. Oświadczenie producenta UPS stanowiskowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.25. Oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania EDR, potwierdzające, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
Dla części 2
8.2.1. Deklaracja CE dla oferowanego agregatu;
8.2.2. Certyfikat ISO 9001 producenta agregatu lub równoważny;
8.2.3. Oświadczenie producenta oferowanego agregatu, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.2.4. Oświadczenie producenta agregatu z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.2.5. Certyfikat ISO 9001 Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
8.1. Dla części 1 w celu potwierdzenia zgodności cech użytkowych oferowanych urządzeń/sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:8.1.1. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.2. Certyfikat ISO 14001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.3. Certyfikat ISO 27001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.4. Certyfikat ISO 50001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.5. Deklaracja zgodności CE dla serwera;
8.1.6. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność serwera z dostarczanym systemem operacyjnym;
8.1.7. Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.8. Wydruk z wynikiem SPECrate2017_int_base dla oferowanego procesora serwera ze strony https://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html w teście SPEC CPU2017 Integer Rate;
8.1.9. Oświadczenie producenta oferowanego serwera, że wymagany poziom serwisu z wymaganym SLA został zaoferowany na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu;
8.1.10. Oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowany jest serwer, są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
8.1.11. Deklaracja CE dla oferowanego serwera do backupu;
8.1.12. Wydruk z wynikiem dla procesora w serwerze do backupu w teście PassMark – CPU Mark;
8.1.13. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera do backupu lub równoważny;
8.1.14. Oświadczenie producenta oferowanego serwera do backupy potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.15. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 48-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.16. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 48-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.17. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 24-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.18. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 24-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.19. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a;
8.1.20. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.21. Oświadczenie producenta UPS z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.22. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a stanowiskowego;
8.1.23. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa stanowiskowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.24. Oświadczenie producenta UPS stanowiskowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.25. Oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania EDR, potwierdzające, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.2. Dla części 2 w celu potwierdzenia zgodności cech użytkowych oferowanych urządzeń/sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
8.2.1. Deklaracja CE dla oferowanego agregatu;
8.2.2. Certyfikat ISO 9001 producenta agregatu lub równoważny;
8.2.3. Oświadczenie producenta oferowanego agregatu, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.2.4. Oświadczenie producenta agregatu z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.2.5. Certyfikat ISO 9001 Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
8.1. Dla części 1 w celu potwierdzenia zgodności cech użytkowych oferowanych urządzeń/sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:8.1.1. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.2. Certyfikat ISO 14001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.3. Certyfikat ISO 27001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.4. Certyfikat ISO 50001 producenta serwera lub równoważny;
8.1.5. Deklaracja zgodności CE dla serwera;
8.1.6. Certyfikat lub inny dokument potwierdzający zgodność serwera z dostarczanym systemem operacyjnym;
8.1.7. Oświadczenie producenta oferowanego serwera potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.8. Wydruk z wynikiem SPECrate2017_int_base dla oferowanego procesora serwera ze strony https://spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html w teście SPEC CPU2017 Integer Rate;
8.1.9. Oświadczenie producenta oferowanego serwera, że wymagany poziom serwisu z wymaganym SLA został zaoferowany na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu;
8.1.10. Oświadczenie producenta potwierdzające, że elementy, z których zbudowany jest serwer, są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
8.1.11. Deklaracja CE dla oferowanego serwera do backupu;
8.1.12. Wydruk z wynikiem dla procesora w serwerze do backupu w teście PassMark – CPU Mark;
8.1.13. Certyfikat ISO 9001 producenta serwera do backupu lub równoważny;
8.1.14. Oświadczenie producenta oferowanego serwera do backupy potwierdzające, że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.15. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 48-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.16. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 48-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.17. Oświadczenie producenta oferowanego switcha dostępowego 24-portowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.18. Oświadczenie producenta switcha dostępowego 24-portowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.19. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a;
8.1.20. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.21. Oświadczenie producenta UPS z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.22. Deklaracja CE dla oferowanego UPS-a stanowiskowego;
8.1.23. Oświadczenie producenta oferowanego UPSa stanowiskowego, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.1.24. Oświadczenie producenta UPS stanowiskowego z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.1.25. Oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania EDR, potwierdzające, że pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.2. Dla części 2 w celu potwierdzenia zgodności cech użytkowych oferowanych urządzeń/sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
8.2.1. Deklaracja CE dla oferowanego agregatu;
8.2.2. Certyfikat ISO 9001 producenta agregatu lub równoważny;
8.2.3. Oświadczenie producenta oferowanego agregatu, potwierdzające pochodzenie urządzenia i oprogramowania z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
8.2.4. Oświadczenie producenta agregatu z potwierdzeniem zaoferowanego poziomu gwarancji;
8.2.5. Certyfikat ISO 9001 Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:6.1.3. Szczególny sposób spełniania zamówienia warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - nie dotyczy.
6.1.4. Szczególny sposób określenia wymagań związanych z realizacją zamówienia w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – nie dotyczy.
6.1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.1.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.1.7. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w § § 7 Zmiany umowy - projekt umowy Załącznik nr 3 do SWZ, § 8 Zmiany umowy - projekt umowy Załącznik nr 3.1 do SWZ oraz § 8 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY - projekt umowy Załacznik nr 3.2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:7.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
7.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 2.1.do SWZ do wypełnienia przez Wykonawcę( osobno dla części 1 ,2, 3, 4) oraz dołączyć środki przedmiotowe z rozdz. 8 SWZ.( tylko i wyłącznie dla części 1 ,2).
7.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP:
7.1.3.1. o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w pkt. 5.1.1 SWZ;
7.1.3.2. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 6.1.1. SWZ;
7.1.4. Wzór oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.3. SWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ, oraz (oświadczenie załącznik nr 4a – jeżeli dotyczy).
7.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7.1.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7.1.7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2.4. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (oświadczenia z art. 117 ust. 4 PZP).Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ
7.2. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
7.2.1. spełniania warunków udziału w postępowaniu:
7.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania.
8.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (2) dni robocze. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych;
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.