Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00543667/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126161508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69deee63-7e37-4809-9546-ca56e8c5bea31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69deee63-7e37-4809-9546-ca56e8c5bea3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.21 Świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów oraz kotów posiadających właściciela
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1740566,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: I, II, III, IV, V, VI.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (nr umowy W/I/4059/WS/38/2024).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 580188,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: VII, VIII, IX, X, XI, XII.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (nr umowy W/I/4052/WS/37/2024).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 580188,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych u wolno żyjących kotów i kotów posiadających właściciela oraz zabiegi z zakresu elektronicznego znakowania zwierząt z terenu miasta Krakowa, przekazanych do Lecznicy, znajdującej się na terenie jednej z wymienionych dzielnic: XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 580188,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEYDOU DIARRA PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "HELP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351487154
7.3.3) Ulica: ul. Gdyńska 11A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-323
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEYDOU DIARRA PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "HELP"
jakie przetargi wygrała firma
SEYDOU DIARRA PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "HELP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna MELWET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360688760
7.3.3) Ulica: Zakręt 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-245
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, ponieważ w tej części zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wskazana przez Zamawiającego wartość brutto w pkt 6.2. ogłoszenia pn. "Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem", w pkt 6.3. ogłoszenia pn. "Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem" i w pkt 6.4. ogłoszenia "Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" - to maksymalna wartość zawartej umowy w danej części.
Ceny jednostkowe za wykonywanie poszczególnych rodzajów usług weterynaryjnych zostały wskazane na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69deee63-7e37-4809-9546-ca56e8c5bea3 oraz dodatkowo na stronie BIP Miasta Krakowa https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896
2. Uwaga do sekcji 8.3. ogłoszenia dla części 1 i 2 zamówienia:
Wykonawca będzie świadczył usługi weterynaryjne w terminie do 35 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30 listopada 2027 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków, wskazanych w § 5 ust. 1 umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Sukcesywne dostawy przyrządów do endoskopii dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Dostawa uniwersalnej termowagi do badania utlenienia materiałów odpornych na działanie bardzo wysokich temperatur dla WIMiC- DE-dzp.272-031/25
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego budynku Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - Centrum Inżynierii Środowiska w Opolu
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników Wodociągów Miasta Kraków S.A. do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- "OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY KRZYMÓW"
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Miasta Łodzi w 2025 roku
- Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Miasta Rzeszowa
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Biała Piska w 2025 roku
- Usługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.