eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039075/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.  Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e128e584-98cb-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZK Nr 1 w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Beskidzka 54, kod: 91-612, email:
zk_lodz_1@sw.gov.pl, tel. 42 675 04 15;
􀀀 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail
iod_zk1_lodz@sw.gov.pl, tel. 42 675 05 25.
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego DKW.2232.01.2023.MD Wykonywanie badań laboratoryjnych na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo żądania dostępu do dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez
osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać
integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia oraz jego załączników jak i nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.01.2023.MD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Badania Laboratoryjne dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39,

4.2.5.) Wartość części: 35130,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, waraz z Oddziałem Zewnętrznymn w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 728-108-66-51

4.2.5.) Wartość części: 131409,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Badania Laboratoryjne dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14,

4.2.5.) Wartość części: 71932,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57,

4.2.5.) Wartość części: 17842,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76,

4.2.5.) Wartość części: 17579,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Badania Laboratoryjne dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51

4.2.5.) Wartość części: 22627,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Badania Laboratoryjne dla Areszt Śledczy w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Kardynała Ledóchowskiego 1 , 63-400 Ostrów Wlkp. NIP 622-179-78-62 wraz z Oddziałem Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Ostrowie Wielkopolskim , ul.29 Pułku Piechoty 62-800 Kalisz NIP 6221797862

4.2.5.) Wartość części: 4639,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8– Badania Laboratoryjne dla Zakład Karny w Kluczborku ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork ; NIP: 751-103-65-40, wraz z Oddziałem Zenętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku Sieraków Śląski ul. Cegielniana 13 42-793 Sieraków Śląsk; NIP: 751-10-36-540

4.2.5.) Wartość części: 20514,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 – Badania Laboratoryjne dla Zakład Karny we Włocławku ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-102-68-18

4.2.5.) Wartość części: 49076,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:


Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Kryterium czas wykonania badania
40 %
Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

23.2. Kryterium: czas wykonania badania - 40%, które zostanie wyliczone na podstawie następującego zestawienia i wzoru:

23.2.1 W poszczególnych częściach przetargowych 1-9 występują określone badania, które będą oceniane pod względem zaproponowanego czasu realizacji tych określonych badań. W formularzu cenowym dotyczącym danej części w stosunku do tych badań pozostawiono puste miejsca, w miejscu wskazanym na termin ich realizacji. Wykonawca ubiegając się o realizację danej części musi zaproponować termin realizacji tych wskazanych badań od 1 do 3 dni roboczych – termin liczony jest od dnia następującego po dniu odbioru materiału do wykonania badania tj. w biegu terminu nie uwzględnia się dnia w którym odebrano materiał do badania. Zrealizowanie badania w terminie oznacza wykonanie badania i umieszczenie wyników badania online (§2 ust.7 projektu umowy). Termin maksymalny realizacji tych określonych badań wynosi 3 dni robocze.
23.2.2 Wykonawca za poszczególne badania otrzyma:
40 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –1 dzień roboczy
20 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania –2 dni robocze
0 pkt. - zaproponowany czas realizacji badania - 3 dni robocze.

23.2.3. Następnie nastąpi przeliczenie według wzoru:

suma punktów przyznana za poszczególne badania, co do których pozostawiono puste miejsca w formularzu cenowym na daną część zgodnie z zaproponowanym czasem realizacji badania
B = ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
liczba badań w formularzu cenowym za daną część co do których pozostawiono puste miejsca celem ich wypełnienia celem wskazania terminu badania.

B –ilość punktów przyznana w ramach niniejszego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust.1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek, jeżeli: Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy posiadają: aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia :
13.1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ, formularz cenowy pakietu na który wykonawca składa ofertę Załączniki od nr 2 do 10 do SWZ.
13.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
13.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (wzór oświadczenia zawarty został w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ)
13.4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy – sporządzonego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed złożeniem
2) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
13.5. Zamawiający informuje, że jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu ,a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
13.6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
13.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wskazanym w art. 117 ust.4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt Umowy Załącznik Nr 12-13

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.