eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówUsługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.maraszkiewicz@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/190545/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ad6631-4a85-4644-8205-9bab1926fc28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.DAG.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
1. Przedmiotem zamówienia są: „Usługi sprzątania obiektów Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu przez okres 14 m-cy”, położonego pod adresem: ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp) w zakresie zwiększenia części zakresu usług ponad ilość przewidzianą w zamówieniu podstawowym w przypadkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i projektowanych postanowieniach umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
Wizja lokalna (obowiązkowa): Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w celu zapoznania się Wykonawcy z obiektem Zamawiającego, na którym będą prowadzone usługi sprzątania do należytego zweryfikowania potencjalnego ryzyka jakie może wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 17 stycznia 2025 r. do godz. 11:00 na platformę zakupową Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.