Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00049334 z dnia 2024-01-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie i obsługa systemu contact center na potrzeby Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO), a także innych baz danych oraz systemów (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCHRONY ŚRODOWISKA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 37 50 525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ios.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ios.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie i obsługa systemu contact center na potrzeby Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO), a także innych baz danych oraz systemów (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-657e6c37-927f-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.220.15.2023.JĆ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5058193,45
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie Systemu wraz z zapewnieniem obsady personalnej (Agentów) jako kompleksowej usługi służącej do obsługi infolinii i innych środków komunikacji (e-mail, chat) w celu komunikacji Zamawiającego z podmiotami trzecimi na potrzeby BDO, a także innych baz danych oraz systemów teleinformatycznych udostępnionych przez Zamawiającego, zawierającego co najmniej wszystkie obligatoryjne funkcjonalności określone szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy zakres Usługi udostępnienia i obsługi Systemu stanowi Załącznik nr 1 do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79512000-6 - Centrum obsługi klienta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
79510000-2 - Usługi telefonicznych automatów zgłoszeniowych
79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7446758,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7446758,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7446758,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Instytut Badań nad Środowiskiem” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252797621
7.3.3) Ulica: ks. Zygmunta Trószyńskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-693
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INSTYTUT BADAŃ NAD ŚRODOWISKIEM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INSTYTUT BADAŃ NAD ŚRODOWISKIEM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7446758,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy określona w pkt 8.2.) Ogłoszenia składa się z następujących wartości:
- maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym 2 484 658,80 PLN brutto;
- maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy objętego prawem opcji 4 962 100,00 PLN brutto.
Okres realizacji zamówienia, określony w pkt 8.3.) Ogłoszenia wynosi:
Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia , jednak nie wcześniej niż od dnia 11.01.2024 r. do wyczerpania środków, o których mowa powyżej, jednakże nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy liczony od dnia zawarcia Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.