eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecUtwardzenie le¶nej drogi wywozowej w Nadle¶nictwie ¦wierklanniec



Og³oszenie z dnia 2021-05-09

Og³oszenie nr 2021/BZP 00049357 z dnia 2021-05-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie le¶nej drogi wywozowej w Nadle¶nictwie ¦wierklanniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo ¦wierklaniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: O¶wiêcimska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2844868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie le¶nej drogi wywozowej w Nadle¶nictwie ¦wierklanniec

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bda0e28d-af1a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00049357

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE stanowi±cy za³±cznik nr 9 SWZ.2. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem platformy JOSEPHINE wynosi:-w przypadku wiadomo¶ci niezaszyfrowanej - ca³kowita maksymalna objêto¶æ wynosi 500MB-w przypadku wiadomo¶ci zaszyfrowanej - ca³kowita maksymalna objêto¶æ wynosi 300MB3. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie JOSEPHINA tj. a) przegl±darka internetowa:- Microsoft Internet Explorer w wersji 11,0 i nowsze (http://microsoft.com/),- Google Chrome (http://google.com/chrome). - Mozilla Firefox w wersji 13,0 i nowsze (http://firefox.com)b) aktualna wersja oprogramowania Java. To oprogramowanie jest wymagane w celu poprawnego dzia³ania JOSEPHINE, jak równie¿ w momencie kiedy dane s± podpisywane elektronicznym podpisem. Oprogramowanie Java mo¿na pobraæ ze strony http://www.java.com/. To oprogramowanie jest dostêpne bezp³atnie. 4) Zamawiaj±cy, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o maksymalnej objêto¶ci danych wielko¶ci do 500 MB (zalecany format: pdf.) Maksymalna wielko¶æ oznacza ca³kowit± objêto¶æ danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji. 5) Zamawiaj±cy dopuszcza formaty danych okre¶lone w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególno¶ci formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt. 6) Zamawiaj±cy, okre¶la informacje na temat kodowania i oznaczania czasu odbioru danych. Odbiór danych przez Platformê stanowi data i godzina wys³ania oferty przez Wykonawcê po klikniêciu w polecenie wy¶lij. Data i czas wys³ania oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert b±d¼ po jego up³yniêciu jest tym samym czasem, który poka¿e siê po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Data oraz dok³adny czas (hh/mm/ss), znajduje siê w wy¶wietlanym wierszu w profilu Wykonawcy i zapisuje siê automatycznie do archiwum zamówienia po stronie Zamawiaj±cego.Z³o¿enie oferty elektronicznej:a) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza ofertowego dostêpnego na platformie JOSEPHINA. b) Oferta powinna byæ sporz±dzona z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym b±d¼ osobistym. c) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2415). d) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). e) Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym b±d¼ osobistym, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP). f) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza ofertowego dostêpnego na platformie JOSEPHINA . Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINA

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych os. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zam. inf., i¿ adm. danych os. jest PGL LP Nadle¶nictwo ¦wierklaniec.2. Zam. przetwarza dane os. zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zam. pub. w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane os., o kt. mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony pr., o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu ter. do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci 5. Dane os.przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw. z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zam. pub. oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w Rozdziale 8 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zam. pub. oraz jej realizacji, a tak¿e udok. postêpowania o udzielenie zam. i jego arch.6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona na podstawie ustawy PZP.7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego 78 ust 1 postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt. 7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zam. pub., dane os. bêd± przetwarzane do up³. okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zam. pub. 9. Dane os. pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych os. nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.11. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:1) dostêpu do swoich danych os. 2) do sprostowana swoich danych os.3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako adm., ograniczenia przetwarzania danych os. z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przet. nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej os. fiz. lub praw., lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych 12. Obowi±zek podania danych os. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP,13. Osobie, której dane os. zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:1) prawo do usuniêcia danych os., o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych os., o kt. mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych os.h, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych os. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 14. Dane os. mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zad. real. w inter. pub. lub w ramach sprawowania w³adzy publ., w szcz. do podm. prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane s± przekazywane do podm. przetw. dane w imieniu adm. danych os.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie utwardzenia nawierzchni, mijaneki rozjazdów.Lokalizacja: Le¶nictwo Miasteczko, oddzia³y 34-4 d³ugo¶ci 2,315kmZakres prac: Wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie poboczy, wykonanie rozjazdówdwustronnych, wykonanie mijanek, wykonanie przepustów, usuniêcie drzew.- wykonanie nawierzchni jezdni szeroko¶ci 3,5 z t³ucznia kamiennego i zaklinowanie t³uczniakliñcem oraz mia³em kamiennym,- wykonanie obustronnych poboczy o szeroko¶ci 0,5m z t³ucznia kamiennego(31,5 – 63,0 mm),- wykonanie rozjazdów dwustronnego o promieniach ³uków R-12m i R-6m,- wykonanie 9 (dziewiêciu) mijanek o ca³kowitej d³ugo¶ci 65m ka¿da(najazd 21m, pas zasadniczy 23m, zjazd 21m), w tym mijanki przy rozje¼dzie,- odtworzenie rowów,- wykonanie przepustów z rur PEHD Ø 400mm d³ugo¶ci 6m,- wykonanie przepustów z rur PEHD Ø 500mm d³ugo¶ci 6m,- wykonanie przepustów z rur PEHD Ø 600mm d³ugo¶ci 6m,- usuniêcie pni drzew o ¶rednicy ≥30cm;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi (z coroczn± konserwacj±)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Brak szczególnych wymagañ2) uprawnienie do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Brak szczególnych wymagañ3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:Zamawiaj±cy w celu spe³nienia powy¿szego warunku wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê:-posiadaniem ¶rodków na rachunku bankowym b±d¼ zdolno¶ci± kredytow± na kwotê 200 000,00z³-posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci sumy gwarancyjne nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³, a okres ubezpieczenia obejmowaæ musi czas realizacji zamówienia przez Wykonawcê.Zamawiaj±cy bêdzie je ocenia³: Spe³nia/nie spe³nia 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy w celu spe³nienia powy¿szego warunku wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê:- do¶wiadczeniem polegaj±cym na realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a polegaj±cych na modernizacji drogi utwardzonej, wzmocnionej o warto¶ci brutto co najmniej: 300 000,00z³- dysponowaniem osobami posiadaj±cymi odpowiednie wykszta³cenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym w szczególno¶ci minimum kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub przepisów nie bêd±cych prawem krajowym, bêd±cego cz³onkiem izby samorz±du zawodowego. który bêdzie sprawowa³ nadzór z ramienia Wykonawcy, kontrolê jako¶ci oraz kierowanie robotami.Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlanej (Dz.U. z 2020 poz. 1333 z pó¿n. zm) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220), a tak¿e w sytuacji okre¶lonej w AT. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (Dz.U. 2019 poz. 1117). Wskazane w niniejszym punkcie osoby powinny biegle pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazuj± siê bieg³± znajomo¶ci± jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ na w³asny koszt t³umacza na okres realizacji umowy w celu realizacji potrzeb wynikaj±cych z wykonywanego zamówienia.-dysponowaniem narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego tj. – minimum roz¶cie³acz kruszywa drogowego oraz walec drogowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza:a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 4) Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie opisanym w niniejszej SWZ (za³±cznik nr 4). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie sk³ada siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku o¶wiadczenia sporz±dzonego w postaci papierowej i opatrzonego w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym b±d¼ podpisem osobistym Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, s± odpowiedzialni w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie ich dotycz±cym.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza:a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3) b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 5)Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:a) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy min. o wysoko¶ci 200 000,00z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem oferty.b) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego tj. 200 000,00z³.c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (za³±cznik nr 8).d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7).e) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 6)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 6000,00z³ Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:-pieni±dzu-gwarancji bankowej-gwarancji ubezpieczeniowej -porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).a) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê na rachunek bankowy: Nadle¶nictwo ¦wierklaniec BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 39 1600 1462 1016 7762 7000 0004 z dopiskiem „Wadium – droga” b) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia – Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w formie elektronicznej.Zwrot lub zatrzymanie wadium nast±pi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,b) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty,c) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela,d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy,e) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Przewidywane mo¿liwo¶ci dokonania zmian w zawartej umowie w nastêpuj±cych zakresach:1) ceny ofertowej:b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat w czasie realizacji zamówienia, o wielko¶æ tej stawki – zmiana nast±piæ mo¿e na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiaj±cego; c) w przypadku rezygnacji z czê¶ci zamówienia wynikaj±cej z zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie jej nie le¿y w interesie publicznym – zmiana nast±piæ mo¿e na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiaj±cego;2) terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres bêdzie skutkowaæ wyd³u¿eniem terminu wykonania zamówienia;b) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy a w szczególno¶ci w przypadku istotnych b³êdów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczno¶ci prowadzenia prac wykopaliskowych, aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych itp.– w powy¿szych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiaj±cy w porozumieniu z Wykonawc± uwzglêdniaj±c zaistnia³e okoliczno¶ci;3) sposobu realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;4) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzoruj±ce lub wspó³pracuj±ce w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mog± byæ zmienione zarówno przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê. Je¶li osoby te winny spe³niaæ okre¶lone wymagania to strony to potwierdz± w sposób przewidziany w SWZ. Je¿eli osoby te nie musz± spe³niaæ okre¶lonych wymagañ to ich zmiana mo¿e nast±piæ po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powy¿sza zmiana bêdzie wymaga³a pisemnego poinformowania i zgody Zamawiaj±cego.5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem, ¿e kolejny Podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiaj±cego na etapie postêpowania o zamówienie publiczne

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium oceny ofert stanowi:- cena rycza³towa oferty – max 60pkt - okres gwarancji i rêkojmi – max 40pkt Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê kryteriami, które maj± przypisan± wagê w skali od 0-100:1) CENA RYCZA£TOWA OFERTY WAGA – 60% Cena najni¿szaCena C= ------------------------------- x 60% Cena oferowana badana2) OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 40%:3-lata okresu gwarancji i rêkojmi 0%3-lata okresu gwarancji i rêkojmi wraz z coroczn± konserwacj± 20% 4-lata okresu gwarancji i rêkojmi wraz z coroczn± konserwacj± 30%5-lat okresu gwarancji i rêkojmi wraz z coroczn± konserwacj± 40% Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach gwarancji i rêkojmi wraz z coroczn± konserwacj± raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ likwidacji wszystkich powsta³ych ubytków z materia³ów to¿samych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) na w³asny koszt bez wzglêdu na przyczynê ich powstania. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.Zamawiaj±cy przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ogranicza siê do dwóch miejsc po przecinku. Jednocze¶nie w przypadku niewype³nienia lub b³êdnego wype³nienia kryterium dotycz±cego „okresu gwarancji i rêkojmi” , Zamawiaj±cy informuje, ¿e przyzna 0pkt w tym kryterium.
2021-05-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.