Ogłoszenie z dnia 2021-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021014/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049360 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426355080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia wyższa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b8f605-8af3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W częściach 6, 7, 8 współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93960,13 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 a do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dyktafonów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 32332100-0 - Dyktafony
4.5.5.) Wartość części: 365,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnych wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 26100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kompaktowego aparatu cyfrowego z wymienną optyką - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 2900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 14634,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnych krótkoogniskowych do tablicy mobilnej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 7392 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa statywów na kamerę/aparat - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 1501,5 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dyktafonów cyfrowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 32332100-0 - Dyktafony
4.5.5.) Wartość części: 6468 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zamrażarki wolnostojącej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa automatycznego ekspresu ciśnieniowego do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mini lodówki wolnostojącej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 350 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ceramicznych płyt grzewczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry) określony został w Załączniku nr 2 b do SWZ (Formularz cenowy)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.5.5.) Wartość części: 3048,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete Anna Łuszczyna Piotr Kowalski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20996,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20996,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20996,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFEX Mirosław Szymczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321209233
7.3.3) Ulica: Organizacji WiN 31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-836
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARETE" S.C. PIOTR KOWALSKI, ROBERT GRUSZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ARETE" S.C. PIOTR KOWALSKI, ROBERT GRUSZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20996,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7490,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7490,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7490,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete Anna Łuszczyna Piotr Kowalski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7490,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa urządzeń AGD
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
więcej: Sprzęt wideokonferencyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.