eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Promocja w radio



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049395 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Promocja w radio

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Statystyka publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Promocja w radio

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af27768-a435-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w radio

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039787/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa opolskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup czasu antenowego w radio.Zadanie - Promocja w radioElementy o których mowa poniżej muszą zostać wyemitowane w dwóch (2) rozgłośniach radiowych o charakterze regionalnym, które mają siedzibę, oddział lub punkt kontaktowy w województwie opolskim. Wybrane rozgłośnie radiowe mają charakteryzować się najwyższym wskaźnikiem słuchalności w województwie opolskim w okresie styczeń-marzec 2021. Wyboru należy dokonać na podstawie raportu z badań Radio Track - Komitet Badań Radiowych przeprowadzonych przez Kantar Polska stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Należy wybrać rozgłośnie posiadające dwie najwyższe wartości wskaźników: „udział w czasie słuchania” oraz „zasięg dzienny”. Wykonawca jest odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie pełnię majątkowych praw autorskich do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją. Wykonawca wybierze dwie (2) rozgłośnie radiowe zgodnie z powyższymi wymaganiami Zamawiającego i zrealizuje następujące elementy zadania:1. Wyemituje spoty reklamowe o długości do 30 sekund – w terminie liczonym od trzeciego dnia roboczego, od dnia podpisania umowy, przez 60 kolejnych dni – minimum 120 spotów. a) emisja spotów przez wszystkie dni tygodnia,b) 2 (dwa) spoty dziennie z założeniem, że jeden ze spotów emitowany jest w paśmie porannym, a drugi w popołudniowo-wieczornym, przed programami cieszącymi się największą słuchalnością, c) metryczka spotu stanowi załącznik nr 9a do SWZ, d) spot stanowi załącznik nr 9b do SWZ,e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram emisji spotów z podaniem dat i godzin emisji do 3 dni roboczych od podpisania Umowy.2. Zaplanuje i zrealizuje zabawy radiowe o tematyce NSP 2021 – po jednej dla każdej rozgłośni radiowej.Wymagania Zamawiającego dotyczące zabaw radiowych:a) adresowane do osób pełnoletnich;b) liczba edycji jednej zabawy radiowej – łącznie 6 edycji w każdej z dwóch rozgłośni radiowych;c) okres emisji każdej edycji zabawy radiowej – jedna edycja zabawy w maju, trzy edycje w czerwcu, dwie edycje w lipcu. d) czas trwania jednej edycji to 5 dni w tygodniu; e) nagrody otrzyma jedna osoba każdego dnia edycji zabawy;f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w konsultacji z Zamawiającym:  scenariuszy,  harmonogramów edycji zabaw, regulaminów każdej z zabaw radiowych, i przedstawienia ich do ostatecznej akceptacji Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed emisją;g) w scenariuszach zabaw radiowych muszą być uwzględnione zagadnienia opisujące NSP 2021, w szczególności następujące słowa kluczowe: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, samospis, rachmistrz, tajemnica statystyczna, Ustawa o NSP, obowiązek spisowy, ankieta spisowa, liczba ludności, osoba stale zamieszkała, osoba czasowo zamieszkała, cudzoziemiec, mieszkanie, wyposażenie mieszkania, budynek mieszkalny, obiekt zbiorowego zakwaterowania, cechy demograficzne, narodowość, aktywność ekonomiczna,h) informacje przedstawiane w zabawach radiowych powinny w zrozumiały i oryginalny sposób prezentować NSP 2021, charakteryzować się łatwością zapamiętania przez odbiorców oraz odnosić się do głównych założeń kampanii NSP 2021 (w tym uwzględniać cele informacyjne kampanii). i) Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrody na co najmniej 2 dni robocze przed emisją zabawy. Nagrody będą miały postać rzeczową i będą oznaczone logo NSP 2021. Przewidywane nagrody to m.in.: zestawy piśmiennicze, głośniki bezprzewodowe, power banki, ładowarki indukcyjne, eleganckie parasole, plecaki na laptopa.j) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania nagród osobom nagrodzonym. k) Wykonawca zapewni obsługę prawną każdej z zabaw realizowanych w każdej z rozgłośni radiowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ wr4az z załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ w przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24069,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24069,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24069,20

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.