Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536695/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00552769/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00566964/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poza wyznaczonym obszarem aglomeracji Łysomice na terenie Gminy Łysomice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poza wyznaczonym obszarem aglomeracji Łysomice na terenie Gminy Łysomice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3412ca9d-94cc-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poza wyznaczonym obszarem aglomeracji Łysomice na terenie gminy Łysomice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich dla Województwa Kujawsko - Pomorskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1509500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poza wyznaczonym obszarem aglomeracji Łysomice na terenie Gminy Łysomice”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z budową sieci wodociągowej na terenie miejscowości Papowo Toruńskie oraz budową kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej z miejscowości Kowrózek do miejscowości Świerczyny.
Zakres zamówienia obejmuje:
I. Miejscowość Papowo Toruńskie:
• zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości ok. 600 mb o średnicy 90 mm oraz 4 przyłączy kanalizacyjnych z przydomowymi przepompowniami ścieków.
• zaprojektowanie i budowę sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 275 mb o średnicy 90 mm oraz 4 przyłączy wodociągowych.
II. Kowrózek - Świerczyny:
• zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości ok. 860 mb o średnicy 200 mm oraz 4 przyłączy kanalizacyjnych.
• zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości ok. 1400 mb o średnicy 90 mm,
• zaprojektowanie i budowę przepompowni sieciowych ( 2 sztuki).
Odbudowa nawierzchni dróg wewnętrznych, chodników oraz odtworzenie składników zagospodarowania terenu tj. pól uprawnych, zieleni oraz ogrodzeń naruszonych w trakcie prowadzonych robót ziemnych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także jeżeli to niezbędne uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z kartą środowiskową, a także uzyskanie w imieniu Inwestora warunków zabudowy lub decyzji celu publicznego.
W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, między innymi projekty wykonawcze (w tym projekty branżowe: technologiczne, elektryczne, konstrukcyjne, drogowe, projekty zabezpieczeń lub przebudowy istniejącego uzbrojenia obcego i inne niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia), dokumentację geologiczno-inżynieryjną uwzględniającą warunki hydrogeologiczne, projekty tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli taki będzie wymagany), uzgodnienia z konserwatorem zabytków, uzyskanie decyzji konserwatora zabytków (o ile będzie wymagany) oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (jeśli takie będą wymagane), sporządzenie dokumentacji dendrologicznej dla zieleni w pasie prowadzenia robót oraz uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie zieleni zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2022 poz. 916), jeśli Wykonawca zakwalifikuje drzewa do usunięcia.
Na podstawie uzyskanej ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych należy wykonać roboty budowlane niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz zgodnie warunkami wykonania i odbioru robót (zwanym dalej PFU oraz zgodnie z WWIOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający analizując w toku postępowania oferty i dokumentację postępowania ustalił, że podczas prowadzonej procedury na etapie ustalania podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, warunków udziałuw postępowania oraz zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu i treści Specyfikacji Warunków Zamówienia nie dokonano wszystkich wymaganych czynności oraz wprowadzono zapisy, które skutkować mogą dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej z naruszeniem przepisów prawa.
Mając na uwadze fakt, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, a uchybienia w postępowaniu skutkować mogą nałożeniem korekty finansowej podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 5 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Ponadto zamawiający w dokumentach postępowania przewidział możliwość skorzystania
z przesłanki, o jakiej mowa w art. 310 Pzp - zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - ( Sekcja VI, pkt. 6.7) ogłoszenia o zamówieniu).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2334540,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.