Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286187/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2022/BZP 00371210/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774388531
1.5.8.) Numer faksu: 774387679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac237e90-4e9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48229,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy dla ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Pełny opis zamowienia zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 1.1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 828,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego. Pełny opis zamówienia zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 2667,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Warzywa i owoce świeże. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie całyasortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać
wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej
części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych
spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu
umowy do siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z ałacznikiem nr 1.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 6247,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce mrożone. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załaczniku nr 1.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 1373,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załaczniku nr 1.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 1356,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załaczniku nr 1.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 1189,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i świeże wyroby piekarskie . Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załączniku nr 1.47 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 654,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załączniku nr 1.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 17318,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załączniku nr 1.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 3234,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty ogólnospożywcze. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załączniku nr 1.10do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 8275,23 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty garmażeryjne. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortymentobejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w
zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą
składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje
odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do
siedziby ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub
elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00)
przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu
zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ i załączniku nr 1.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 5083,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1625,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1373,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLDROB Gospodarstwo Rolno Drobiarskie Klaudiusz Skrzipczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541327762
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 49a
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-127
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLDROB GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE KLAUDIUSZ SKRZIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ROLDROB GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE KLAUDIUSZ SKRZIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1373,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „MISIEK” Krzysztof Misiołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 24b,
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10990,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14424,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10990,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywczo -Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530006563
7.3.3) Ulica: ul. Morcinka 66/C
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10990,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1638,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1638,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1638,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 24 B
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1638,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2356,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2356,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2356,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywczo - OwocowoWarzywna Henryk Fujarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530006563
7.3.3) Ulica: ul. Morcinka 66/C
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2356,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1803,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1803,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1803,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywczo -Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530006563
7.3.3) Ulica: ul. Morcinka 66/C
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-OWOCOWO-WARZYWNA HENRYK FUJARCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1803,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19204,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19204,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19204,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo – Przemysłowy Jan Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012242
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 1/U4
7.3.4) Miejscowość: Biała,
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19204,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4618,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4618,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4618,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo – Przemysłowy Jan Wojciechowski ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012242
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 1/U4
7.3.4) Miejscowość: Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Wojciechowski Sklep Spożywczo-Przemysłowy w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Jan Wojciechowski Sklep Spożywczo-Przemysłowy w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4618,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11619,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11619,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11619,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywczo -Owocowo-Warzywna Henryk Fujarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530006563
7.3.3) Ulica: ul. Morcinka 66/C
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Wojciechowski Sklep Spożywczo-Przemysłowy w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Jan Wojciechowski Sklep Spożywczo-Przemysłowy w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11619,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.