eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułkowiceModernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Sułkowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Sułkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sułkowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-440

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 122732075

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049476

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00046508/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Sułkowicach, realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres rzeczowy określony szczegółowo w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do realizacji zaplanowanych robót budowlanych dla zadań nazwanych skrótowo: Zadanie nr 1: Przebudowa kuchni wraz z zapleczem technologicznym; Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń dydaktycznych i ciągów komunikacyjnych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Zaplanowane do realizacji zadania inwestycyjne będą prowadzone w budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Świętego Mikołaja w Sułkowicach przy ul. 1 Maja 56 zlokalizowanym na działkach nr 772/1, 772/2, 772/3, 773 i 774.
4. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne;
5. Warunki płatności: Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę po wykonaniu całości/części robót, w oparciu o protokół końcowy/częściowy odbioru robót, na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego zestawieniem wartości wykonanych robót. Zamawiający dopuszcza maksymalnie trzy kwartalne faktury częściowe (jedna w roku 2021 oraz dwie w roku 2022), przy czym limit płatności w roku 2021 wynosi 250.000,00 zł brutto.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
7. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia i w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcji przebudowy budynku.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania tel. 12 273 20 75 wew. 21.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Sułkowicach, realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres rzeczowy określony szczegółowo w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do realizacji zaplanowanych robót budowlanych dla zadań nazwanych skrótowo: Zadanie nr 1: Przebudowa kuchni wraz z zapleczem technologicznym; Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń dydaktycznych i ciągów komunikacyjnych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Zaplanowane do realizacji zadania inwestycyjne będą prowadzone w budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Świętego Mikołaja w Sułkowicach przy ul. 1 Maja 56 zlokalizowanym na działkach nr 772/1, 772/2, 772/3, 773 i 774.
4. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne;
5. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę po wykonaniu całości/części robót, w oparciu o protokół końcowy/częściowy odbioru robót, na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego zestawieniu wartości wykonanych robót. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 1 fakturę częściową.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
7. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia i w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcji przebudowy budynku.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania tel. 12 273 20 75 wew. 21.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.