Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie powierzchni basenowej dla uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim na zajęcia sportowe wynikające z planu szkoleniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO W GORZOWIE WLKP.
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080023289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Stanisławskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957224404
1.5.8.) Numer faksu: 957224404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsspo@edu.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolasportowa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie powierzchni basenowej dla uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim na zajęcia sportowe wynikające z planu szkoleniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79e045ac-cf6a-406e-998b-0d05afa564c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 punkt 1 lit. a) zamówienie zostało udzielone z wolnej reki, ponieważ usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn o obiektywnym charakterze
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSMS.252.1.25.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 787037,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi zabezpieczenia powierzchni basenowej, lodowiska, boiska wielofunkcyjnego oraz pomieszczeń umożliwiających przygotowanie się do zajęć nauczycieli i uczniów – zgodnej z programem szkolenia sportowego uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim.
Na realizację zadania niezbędne jest udostępnienie od 07 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
w każdym dniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 21.45 oraz w przypadku potrzeb szkolenia sportowego lub organizacji pracy szkoły także w soboty i niedziele w godzinach i na powierzchni uzgodnionej z Wykonawcą.
Zabezpieczenie powierzchni basenowej w ujęciu tygodniowym:
- basen 25 m 290 toro-godzin maksymalnie 18 torów 25 m w jednej godzinie zegarowej
- basen 50 m 135 toro-godzin maksymalnie 18 torów 50 m w jednej godzinie zegarowej
- lodowisko/boisko wielofunkcyjne 10 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Sportowo-Rehabilitacynje "Słowianka" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992720727
7.3.3) Ulica: Słowiańska 14
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SPORTOWO - REHABILITACYJNE "SŁOWIANKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SPORTOWO - REHABILITACYJNE "SŁOWIANKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-07 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Zakup wraz z dostawą akumulatorów elektrycznych do pojazdów służbowych, motocykli oraz łodzi motorowych dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych znajdujących się na terenie m. Gorzów Wlkp. i będących w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Świadczenie usług z zakresu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej, osób towarzyszących oraz dzieci pracowników.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Zakup usługi rekreacyjno-sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Legnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.