Ogłoszenie z dnia 2023-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00450814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY ART. ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU, DLA STOŁÓWKI D. W. D. W PIWNICZNEJ – ZDROJU ORAZ DLA STOŁÓWKI W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. W. WITOSA W NAWOJOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAWOJOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365987383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podkamienne 8
1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@pcuw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-417f612a-6807-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWY ART. ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU, DLA STOŁÓWKI D. W. D. W PIWNICZNEJ – ZDROJU ORAZ DLA STOŁÓWKI W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. W. WITOSA W NAWOJOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-417f612a-6807-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056904/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI DOMU WCZASÓW DZIECIĘCYCH W ZESPOLE SZKÓŁ I PLACÓWEK W PIWNICZNEJ – ZDROJU NA ROK 2023
1.2.2 ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU NA ROK 2023
1.2.3 ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJAL-NYCH IM. W.WITOSA W NAWOJOWEJ NA ROK 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW 261.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 877696,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 9022,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 16851,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja kurze dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce przetworzone, ryby mrożone dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 1903,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko oraz wyroby mleczarskie dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 20527,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 21860,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze (różne) dla DWD w Piwnicznej Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 14292,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny – Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 165652,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa, ziemniaki i owoce - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 66398,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły mleczarskie i ser żółty - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 127390,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 33899,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły konserwowe, oleje - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 22720,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze różne - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 67431,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda mineralna, napoje - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 10590,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 12530,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja - Bursa Stary Sącz4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 28452,50 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 47376,50 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja kurze Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4370,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Makarony Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6659,50 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 16116,75 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko oraz wyroby mleczarskie Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 51286,70 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyprawy Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 4097,68 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda mineralna, soki i pozostałe Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 12855,15 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 40782,55 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wędliny Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27265,95 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły pozostałe Nawojowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 27526,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8195,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8195,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8195,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hopek S.C. Karol Maria Marcin Hopek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341969993
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10B
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "HOPEK" S.C., HOPEK KAROL, HOPEK MARIA, HOPEK MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "HOPEK" S.C., HOPEK KAROL, HOPEK MARIA, HOPEK MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8195,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173900,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173900,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesłąw Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490224576
7.3.3) Ulica: Axentowicza 20 a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173900,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121306,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161851,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121306,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: ul. Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121306,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28060,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28060,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28060,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hopek S.C. Karol Maria Marcin Hopek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341969993
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10B
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28060,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10910,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10910,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10910,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.J. FILIPOWICZ PHUP KLOS-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573905
7.3.3) Ulica: PODRZECZE 36
7.3.4) Miejscowość: Podrzecze
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10910,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20831,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20831,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20831,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hopek S.C. Karol Maria Marcin Hopek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341969993
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10B
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20831,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI NAWOJOWA
więcej: przetargi NAWOJOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.