Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania biletów i kalendarzy dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd0c004b-b6c1-4cc5-b738-90f0a491ee7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi drukowania biletów i kalendarzy dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0c004b-b6c1-4cc5-b738-90f0a491ee7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067363/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/2024/MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27124,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi drukowania biletów dla Muzeum Wojska PolskiegoUsługa drukowania biletów o następujących danych technicznych:
1) Nakład: 30 000 kolorowych biletów technicznych
2) Materiał: karton termiczny 175 g top coated
3) Rozmiar: 70 mm x 152,4 mm
4) Kolorystyka na stronie termicznej: 0
5) Kolorystyka na stronie nietermicznej: 4+ czarny znacznik
6) Perforacja: co każde 152 mm
7) Konfekcja: składanka co drugi bilet
8) Kompatybilność: Bilety muszą być w pełni kompatybilne z drukarkami marki Boca. Ich wykorzystanie nie może
doprowadzić do utraty dożywotniej gwarancji producenckiej na głowicę drukującą w urządzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9645,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa drukowania kalendarzy o następujących danych technicznych:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wydrukowanie
- 250 szt. kalendarzy książkowych dziennych w formacie A5 / kolor granatowy z tłoczonym logo na stronie frontowej oraz
kieszonką na telefon oraz gumką (uchwytem na długopis)
- 2000 szt. kalendarzy trójdzielnych ( 4 wersje : 800 szt. dla Muzeum Wojska Polskiego , 400 szt. Muzeum Katyńskiego, 400
szt. Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu, 400 szt. Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej.)
2. w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do druku oraz dostarczenia ich do Muzeum Wojska
Polskiego ul. Dymińska 13 bud nr 6, 01-519 Warszawa
3. specyfikacja
Kalendarz trójdzielny
Główka wypukła – laminowana mat
Główka kaszerowana na tekturze litej 2mm oklejona papierem 170g
Wymiar całego kalendarza 310x780 mm
Plecki karton 350g
Okienko przesuwne do zaznaczenia dat
Druk 4 + 0
Transport do Muzeum Wojska Polskiego, ul. Dymińska 13 bud. 6, 01-519 Warszawa
Kalendarz książkowy A5 nakład 250 szt.
Wykończenie: wycięte registry 2 rzędowe, perforacja narożników, zaokrąglone rogi, okładka z ekoskóry, rok-tłoczony,
tłoczone logo, kieszonka na telefon, uchwyt (gumka)na długopis
Wymiar: 145x205mm
papier: papier satynowany kremowy, tasiemka, rozbudowana część informacyjna, kalendarium: dzień na stronie, 360 stron, wielojęzyczne (PL,GB,DE,FR,UA), imieniny,
Transport do Muzeum Wojska Polskiego, ul. Dymińska 13 bud. 6, 01-519 Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części I zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32679,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51059,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32679,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150523606
7.3.3) Ulica: Narcyzowa 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32679,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk folderu serowarskiego
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.