Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzenie Strategicznej mapy hałasu Gorzowa Wielkopolskiego.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzenie Strategicznej mapy hałasu Gorzowa Wielkopolskiego.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a79a16-510c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Wykonanie mapy akustycznej Gorzowa Wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.66.2021.BD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) pozyskanie niezbędnych danych do wykonania strategicznej mapy hałasu;
2) wykonanie pomiarów niezbędnych do opracowania mapy hałasu, w tym pomiarów kalibracyjnych hałasu w środowisku;
3) opracowanie modelu akustycznego miasta Gorzowa Wielkopolskiego, wykonanie pomiarów kalibracyjnych hałasu w środowisku oraz walidacja opracowanego modelu;
4) opracowanie części opisowej Mapy hałasu;
5) opracowanie części graficznej Mapy hałasu, która obejmuje wykonanie:
- numerycznego modelu terenu,
- warstw tematycznych,
- map emisyjnych,
- map imisyjnych,
- mapy terenów objętych ochroną akustyczną,
- map terenów zagrożonych hałasem,
- map przedstawiających rezultaty planowanych działań,
- mapy granic Gorzowa Wielkopolskiego,
- mapy zaludnienia;
6) przeprowadzenie uzgodnień propozycji działań naprawczych z zarządcami źródeł hałasu;
7) przeprowadzenie szkolenia
8) opracowanie dokumentacji powykonawczej
9) opracowanie streszczenia Mapy hałasu,
10) przygotowanie i prezentacja Mapy hałasu na spotkaniu wewnętrznym zorganizowanym przez Zamawiającego,
11) opracowanie i wdrożenie internetowego portalu mapowego w celu publikacji Mapy hałasu na stronach internetowych Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego,
12) przygotowanie wymaganych danych Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska oraz Marszałkowi Województwa Lubuskiego, w postaci arkuszy kalkulacyjnych i zbiorów danych przestrzennych.
Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zmówienia oraz warunków realizacji umowy zawarte są w Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w Części II SWZ Wzór umowy.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga asysty technicznej
Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia zobowiązuje się do 36 miesięcznej asysty technicznej polegającej na:
1) pomocy i konsultacji telefonicznej i za pomocą poczty elektronicznej w zakresie przedmiotu umowy,
2) pomocy przy przeniesieniu danych, oprogramowania na inny komputer, nie częściej niż raz w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90742200-2 - Usługi w zakresie ochrony przed hałasem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Internoise Marek Jucewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrogeotechnika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842351659
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-03INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.