Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00588368/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00590776/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja „Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413450830
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,179770,0ef0612e4dfc3f44d703a1d5a0508674.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja „Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03374862-1fb0-41ce-97d3-f3c8edaec5a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101633/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rewitalizacja „Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPK-K.384.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 720113,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania pn.: Modernizacja i remont szlaku kolejowego wraz z układami torowymi, w podziale na 3 części, polegająca na: a) Część 1 - Modernizacja i remont układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Jędrzejowie; b) Część 2 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego od stacji w m. Motkowice do mostu kolejowego na rz. Nida (szlak Motkowice – Umianowice); c) Część 3 - Modernizacja i remont szlaku kolejowego od m. Pińczów do m. Umianowice (gm. Kije) wraz z modernizacją i remontem układu torowego na stacji kolejki wąskotorowej w Pińczowie.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
− zarządzanie i koordynację realizacji procesu projektowania oraz budowy,
− świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem,
− kontrolę rozliczeń Wykonawcy robót, sporządzanie wszelkich sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i instytucje zewnętrzne w tym kontrolujące;
Realizacja zadania odbywać się będzie zgodnie z wytycznymi dla programu pn.: Rewitalizacja Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w ramach promesy wstępnej nr Edycja8/2023/7126/PolskiLad dostępnymi pod adresem:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/.
3. Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru w ramach zamówienia zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo Budowlane i Prawem Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez zespół osób spełniający wymagania określone w dokumentach zamówienia, w tym warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na czele zespołu nadzoru stać będzie Koordynator zespołu Nadzoru Inwestorskiego.
5. Wchodzący w skład zespołu, o którym mowa w ust. 4, Koordynator zespołu Nadzoru Inwestorskiego (zwany dalej również koordynator zespołu, Koordynator), będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP, aktów prawnych regulujących wydatkowanie z Funduszy Polski Ład oraz obowiązujących norm technicznych. W zakresie zarządzania i nadzoru, jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca ma zapewnić płynne wdrożenie Kontraktu, nieprzekroczenie budżetu Kontraktu, terminowy odbiór robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz prawidłowe przyszłe funkcjonowanie i obsługę robót przez Zamawiającego. Usługami, jakie mają być świadczone w ramach niniejszej umowy jest prowadzenie zarządzania, nadzoru wraz z weryfikacją dokumentacji projektowej i kontroli Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu. Zadania te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Kontraktem począwszy od etapu projektowania poprzez etap poprzedzającego budowę, etap prowadzenia robót, aż po okres gwarancji i rozliczenia Kontraktu, w tym nadzór nad robotami zgodnie z SWZ i obowiązującym polskim prawem budowlanym (w charakterze zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego).
6. Na każdym etapie realizacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. Nadzór inwestorski nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z tytułu umowy o roboty budowlane.
7. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji i sposób płatności zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 559674,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania pn.: Modernizacja i remont wraz z wyposażeniem hali napraw lokomotyw, hali napraw wagonów oraz kuźni kolejowej na stacji w Jędrzejowie oraz adaptacja i remont poczekalni, kasy oraz pomieszczenia dróżnika na stacji w Pińczowie.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
− zarządzanie i koordynację realizacji procesu projektowania oraz budowy,
− świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem,
− kontrolę rozliczeń Wykonawcy robót, sporządzanie wszelkich sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i instytucje zewnętrzne w tym kontrolujące;
Realizacja zadania odbywać się będzie zgodnie z wytycznymi dla programu pn.: Rewitalizacja Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w ramach promesy wstępnej nr Edycja8/2023/7126/PolskiLad dostępnymi pod adresem:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/.
3. Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru w ramach zamówienia zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo Budowlane i Prawem Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez zespół osób spełniający wymagania określone w dokumentach zamówienia, w tym warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na czele zespołu nadzoru stać będzie Koordynator zespołu Nadzoru Inwestorskiego.
5. Wchodzący w skład zespołu, o którym mowa w ust. 4, Koordynator zespołu Nadzoru Inwestorskiego (zwany dalej również koordynator zespołu, Koordynator), będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP, aktów prawnych regulujących wydatkowanie z Funduszy Polski Ład oraz obowiązujących norm technicznych. W zakresie zarządzania i nadzoru, jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca ma zapewnić płynne wdrożenie Kontraktu, nieprzekroczenie budżetu Kontraktu, terminowy odbiór robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz prawidłowe przyszłe funkcjonowanie i obsługę robót przez Zamawiającego. Usługami, jakie mają być świadczone w ramach niniejszej umowy jest prowadzenie zarządzania, nadzoru wraz z weryfikacją dokumentacji projektowej i kontroli Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu. Zadania te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Kontraktem począwszy od etapu projektowania poprzez etap poprzedzającego budowę, etap prowadzenia robót, aż po okres gwarancji i rozliczenia Kontraktu, w tym nadzór nad robotami zgodnie z SWZ i obowiązującym polskim prawem budowlanym (w charakterze zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego).
6. Na każdym etapie realizacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. Nadzór inwestorski nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z tytułu umowy o roboty budowlane.
7. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji i sposób płatności zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 160439,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prokom Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443494168
7.3.3) Ulica: Reymonta 30/1
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno- Inżynierskie PROSTA - PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: Piotrkowice, ul. Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.