eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ¦wiêtokrzyskiZakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2024 roku.



Og³oszenie z dnia 2024-01-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49. 27-400 Ostrowiec ¦w.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260002240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: os. S³oneczne 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 2665553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d55b56e-89ec-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Prowadzenie Domu Pomocy Spo³ecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d55b56e-89ec-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00049614

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063428/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00510298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 21652510 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa miêsa i wêdlin dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2024 roku w ilo¶ciach i rodzajach okre¶lonych w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowi±cym Za³±czniki Nr. 2 do niniejszego SWZ .
2.Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilo¶ci zamawianych produktów s± wielko¶ciami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zu¿ycia w ci±gu ostatnich 12 miesiêcy) i w czasie obowi±zywania umowy mog± ulec zmianie, co oznacza, ¿e nie stanowi± ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mog± byæ podstaw± do zg³oszenia roszczeñ z tytu³u nie zrealizowanych dostaw lub podstaw± do odmowy ich realizacji
3. Dostarczany towar musi byæ oznakowany widoczn± etykiet± w jêzyku polskim zawieraj±c± informacje o sk³adzie, warto¶ci od¿ywczej oraz terminie przydatno¶ci do spo¿ycia.
4. Ca³y dostarczony asortyment musi spe³niaæ Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy oraz wszystkie powszechnie obowi±zuj±ce Polskê wymagania higieniczno – sanitarne oraz ¿ywno¶ciowe oraz zasady dotycz±ce zdrowia i dobrostanu zwierz±t, zdrowia ro¶lin i ¶rodków ochrony ro¶lin stosowane w UE.
5. Dostarczany towar powinien cechowaæ siê wysokimi walorami smakowymi; Dostarczone produkty musza byæ I gatunku, ¶wie¿e z odpowiednim terminem przydatno¶ci do spo¿ycia. Produkty musz± spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wynikaj±ce z obowi±zuj±cych norm. Towar powinien byæ bez uszkodzeñ mechanicznych i zmian biologicznych, bez objawów chorób i ple¶ni. Pierwsza klasa miêsa oznacza miêso chude nie¶ci±gniête o warto¶ci t³uszczu 7% bez t³uszczu zewnêtrznego, nie zawieraj±ce chrz±stek i ¶ciêgien niekonsumpcyjnych. Miêso powinno mieæ barwê bladoró¿ow± do czerwonej, konsystencjê elastyczn± i jêdrn±.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15131130-5 - Wêdliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216525,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 248579,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216525,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "PUBLIMA" Lichota i Lichota Sp.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002540

7.3.3) Ulica: ul. Kiliñskiego 49

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216525,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.