eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobowaRemont dróg gminnych w ramach zadania p.n. "Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa" - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa” – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa (woj. Małopolskie, powiat gorlicki)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bobowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa” – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6afb7f-46db-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011449/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont dróg gminnych w ramach zadania p.n. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bobowa” – ETAP II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256098 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Wykonanie robót remontowych dróg I kpl:
I.1. Remont drogi gminnej nr K270226 Bobowa – ul. Żydowska w km 0+001,95 – 0+063,25 w miejscowości Bobowa, gmina Bobowa
- wykonanie robót związanych ze stałą organizacją ruchu w/w drogi,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- długość remontu 61,3 mb,
- szerokość remontowanej drogi od 2,75 do 4,25
Zakres remontu zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej.

Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1.1 do SWZ
- w przedmiarze robót stanowiący zał. nr 1.2 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 1.3. do SWZ
- projekt czasowej zmiany organizacji ruchu zał. nr 1.4 do SWZ
- projekt stałej zmiany organizacji ruchu zał. nr 1.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 215000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II.1. Remont drogi gminnej nr K270138 Jankowa Cmentarz w m. Jankowa
110,0 m * 2,5 m = 275 m²
w zakresie :
• ścinanie poboczy,
• remont przepustu Ø 300 mm,
• wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem,
• ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,

Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał. nr 2.1 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 2.2 do SWZ

II.2 Remont drogi gminnej nr K270194 Stróżna – Koczanka – Wilczyska (granica) – II etap
140,0 m * 2,7 m = 378 m²
w zakresie ;
• profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża,
• ścięcie poboczy,
• wyrównanie podłoża kruszywem łamanym klinowanym klińcem,
• ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
• uzupełnienie poboczy i zjazdów mieszanką tłuczeń / kliniec.

Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiący zał. nr 3.1 do SWZ
- STWiORB stanowiącej zał. nr 3.2 do SWZ

II.3 Remont drogi gminnej nr K270097 Bobowa – Koczanka – ul. Armii Krajowej
w zakresie ;
18,0 m * 3,0 m = 54,0 m²
• rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
• roboty ziemne,
• remont podbudowy,
• nawierzchni asfaltowa gr. 6 cm.
Szczegółowy opis zadania zawarty jest:
- w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 4.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania (części I)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311375,73 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112247,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112247,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112247,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381802733

7.3.3) Ulica: ul. Zakole 9

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112247,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.