Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049705 z dnia 2021-05-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łysiec i Rudnik Mały
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4
1.5.2.) Miejscowość: Starcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334
1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstarcza@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łysiec i Rudnik Mały2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9f57590-908c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002095/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Łysiec i Rudnik Mały
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1198826,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową wodociągu i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łysiec i Rudnik Mały.W ramach budowy przewidziano wykonanie niżej wymienionych sieci w następujących miejscowościach:1) Rudnik Mały:a) sieci wodociągowej w ul. Śląskiej (odnoga) z rur PN 16, typ PE100 fi 125/11,4 - 130,00 mb,b) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Miłej z rur SDR, SN8 fi 200/5,9 PVC lite - 498,30 mb i z rur SDR 17 fi 90/5,4 PE 100 - 232,20 mb wraz z przepompownią ścieków z kręgów fi 1200mm,c) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Śląskiej z rur SDR, SN8 fi 200/5,9 PVC lite - 123,00 mb,2) Łysiec:a) sieci wodociągowej w ul. Malowniczej z rur PN 16, typ PE100 fi 125/11,4 - 350,40 mb,b) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Malowniczej z rur SDR, SN8 fi 200/5,9 PVC lite - 380,50 mb,c) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Okrężnej z rur SDR, SN8 fi 200/5,9 PVC lite - 337,00 mb,d) sieci wodociągowej w ul. Różanej z rur PN 16, typ PE100 fi 125/11,4 - 135,00 mb,e) sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Różanej z rur SDR 34, SN8 fi 200/5,9 PVC lite - 435,50 mb.Szczegółowy zakres został określony w niżej wymienionych załącznikach:- Projekt Budowlano-Wykonawczy - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Miłej, sieci wodociągowej w ul. Sosnowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w ul. Śląskiej (odnoga) w miejscowości Rudnik Mały stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Miłej, sieci wodociągowej w ul. Sosnowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w ul. Śląskiej (odnoga) w miejscowości Rudnik Mały stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,- Przedmiar robót - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Miłej, sieci wodociągowej w ul. Sosnowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w ul. Śląskiej (odnoga) w miejscowości Rudnik Mały stanowiący załącznik nr 3 do SWZ,- Projekt Budowlano-Wykonawczy - Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Malowniczej i Okrężnej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 4 do SWZ,- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Malowniczej i Okrężnej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,- Przedmiar robót - Budowa sieci wodociągowej w ul. Malowniczej oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Malowniczej i Okrężnej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,- Projekt Budowlano-Wykonawczy - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Górskiej i Różanej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Górskiej i Różanej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,- Przedmiar robót - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Górskiej i Różanej w miejscowości Łysiec stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.2. Projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowią podstawowe dokumenty określające zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi dla Wykonawcy jedynie dokument pomocniczy. Należy jednak zwrócić uwagę na zakres określony w przedmiocie zamówienia, ponieważ projekty budowlane oraz STWIORB określają szerszy zakres rzeczowy, niż wskazany do realizacji.3. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia.4. Okres gwarancji na przedmiot umowy będzie zgodny z ofertą przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, zaś maksymalny 84 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Okres gwarancji należy zadeklarować w miesiącach od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 Kodeksu cywilnego, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Sądu - tzw. wykonanie zastępcze.5. Wykonawca zobowiązuje się:1) prowadzić roboty w taki sposób, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem organizacji ruchu na czas wykonywanych robót.2) do oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników.6. Wykonawca zobowiązany jest:1) zapewnić specjalistyczne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,4) ponosić odpowiedzialność za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia,6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, materiałów lub urządzeń w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, naprawienie ich lub zakup nowych,7) po zakończeniu realizacji zadania doprowadzić teren budowy wraz z terenem przyległym do stanu pierwotnego,8) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,9) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,10) zapewnić pełną obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.7. Wykonawca, w terminie 5 dni przed rozpoczęciem robót, przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy.8. Wykonawcę obowiązuje wytyczenie w terenie, przez uprawnionego geodetę, przedmiotu umowy i złożenie inspektorowi nadzoru dokumentacji wymaganej przepisami, bez dodatkowego wynagrodzenia.9. Ewentualne koszty energii, wody do celów budowy wraz z kosztami mierników i liczników ponosi Wykonawca.10. Wykonawca wykonuje i utrzymuje na swój koszt oświetlenie, zabezpieczenie terenu budowy, ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, osób postronnych, mienia oraz porządek na terenie budowy i zaplecza.11. Zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru jest uwarunkowane uprzednim doprowadzeniem terenu robót i zaplecza do stanu przed rozpoczęciem robót.12. Wykonawca zobowiązany jest chronić przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane roboty i przekazane mu do ich realizacji ewentualne materiały, urządzenia i inne przedmioty do chwili odbioru końcowego.13. Wykonawca zapewni nadzorowi inwestorskiemu oraz przedstawicielom Zamawiającego pełną dostępność do robót i terenu budowy oraz dokumentów budowy. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić inspektorowi nadzoru roboty zanikające i ulegające zakryciu do ewentualnych prób technicznych i odbioru częściowego.14. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy potwierdzający zaoferowaną cenę i harmonogram rzeczowo-finansowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474556,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474556,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. INST-GAZ M. Kasztelan, J. Nawracała, S. Jałowiecki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150856785
7.3.3) Ulica: Częstochowska 213
7.3.4) Miejscowość: Jaskrów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-244
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474556,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.