Og³oszenie z dnia 2024-01-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00051466/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00228658/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ O NUMERZE 104458E RELACJI GRODZISKO -GUSIN- STAWISZYN I PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWO¦CI KRASKI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ O NUMERZE 104458E RELACJI GRODZISKO -GUSIN- STAWISZYN I PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWO¦CI KRASKI”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c0128ac-b600-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00049721
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024492/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych o numerze 104458E relacji Grodzisko-Gusin-Stawiszyn i drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Kraski
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sidaspzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale XIII SWZ
Adres strony internetowej https://sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych PZP
SIDAS, który dostêpny jest po zalogowaniu siê pod adresem: https://sidaspzp.pl (z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS strona: https://app.sidaspzp.pl. Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania
platformy PZP SIDAS dostêpne s± na stronie internetowej:
https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-d8a4beb56d5910ac9edc31d6c3aceebc.pdf.
2) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie pzp, odbywa
siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U.2020 r., poz. 344).
3) Strona internetowa prowadzonego postêpowania: https://sidaspzp.pl
4) Na stronie internetowej prowadzonego postêpowania jest udostêpniona dokumentacja postêpowania, a tak¿e bêd± udostêpniane
zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia.
5) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, a dokumenty sk³adane w postêpowaniu musz± byæ sporz±dzane w jêzyku
polskim lub wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6) Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie wykonawca:
• po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto
• wskazuje postêpowanie i wchodzi w szczegó³y wskazanego postêpowania
• przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania
• w celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ”
• nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”
• w ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
7) Wykonawcy s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy.
Szczegó³y w rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy ¦winice Warckie z siedzib± w ¦winicach Warckich, ul. Szkolna
199 – 140 ¦winice Warckie;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
pukaczewski@hotmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ O NUMERZE 104458E RELACJI GRODZISKO-GUSIN-STAWISZYN I PRZEBUDOWA DROGI W MIEJSCOWO¦CI KRASKI”
Po pierwsze:
1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest Rozbudowa drogi gminnej nr 104458E relacji Grodzisko – Gusin - Stawiszyn. Pocz±tek opracowania w skrzy¿owaniu z drog± powiatow± nr 2544E a zakoñczenie w nawi±zaniu do istniej±cej nawierzchni bitumicznej na dz. nr ewid. 69 obrêb Gusin.
2. Istniej±cy stan zagospodarowania dzia³ki lub terenu (w tym informacja
o obiektach przeznaczonych do rozbiórki).
W stanie istniej±cym w granicach dzia³ki stanowi±cej pas drogowy istnieje jezdnia o nawierzchni ziemnej. Istniej±ce w pasie drogowym przepusty pod koron± drogi przewidziane do rozbiórki. Budowa nowych obiektów in¿ynierskich wg odrêbnego opracowania. Miejscowo wzd³u¿ drogi lub pod jej koron± przebiegaj± sieci uzbrojenia terenu – wodoci±g, linia teletechniczna. Na trasie projektowanego uk³adu drogowego poza przebudowywanymi przepustami nie wystêpuj± obiekty przewidziane do rozbiórki. Jedynie fragment kabla teletechnicznego w dzia³ce nr 73 obrêb Gusin do odkopania i prze³o¿enia poza obrêb jezdni.
3. Projektowane zagospodarowanie dzia³ki lub terenu.
Projekt przewiduje wykonanie nawierzchni drogi o jednym pasie ruchu w obu kierunkach szer. 3,5 m - do 5,5 m przy poszerzeniach na ³ukach do wymaganych warto¶ci Po obu stronach jezdni pobocza z kruszywa ³amanego szeroko¶ci 1,0 m. Projekt przewiduje:
• remont istniej±cych przepustów,
• roboty ziemne zwi±zane w wykopami pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej - warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej szeroko¶ci
3,5m – 5,5m,
• wykonanie zjazdów indywidualnych bitumicznych zgodnie z PZT,
• wykonanie poboczy z kruszyw szer. 1,0m,
a) urz±dzenia budowlane zwi±zane z obiektami budowlanymi
Nie wystêpuj±
b) sposób odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych
Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego.
c) uk³ad komunikacyjny, powi±zanie z innymi drogami publicznymi
Pocz±tek opracowania w skrzy¿owaniu z drog± powiatow± nr 2544E a zakoñczenie w nawi±zaniu do istniej±cej nawierzchni bitumicznej na dz. nr ewid. 73 obrêb Gusin.
d) parametry techniczne
• prêdko¶æ projektowa: 30 km/h
• szeroko¶æ jezdni: 3,5 m – 5,5 m,
• szeroko¶æ poboczy: 1,0 m,
• spadek poprzeczny jezdni: jednostronny, daszkowy zgodnie z PZT
• spadek poprzeczny poboczy: jednostronny 6%,
4. Zestawienie poszczególnych elementów zagospodarowania terenu.
• powierzchnia bitumiczna – jezdnia + zjazdy: ok. 4 400m2,
• powierzchnia poboczy z kruszywa ³amanego: ok. 2 100m2
5. Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego
Rodzaj obiektu budowlanego: obiekt liniowy – droga
Kategoria obiektu budowlanego: XXV
6. Zamierzony sposób u¿ytkowania
Jak w stanie istniej±cym. Bez zmian – po³±czenie komunikacyjne drogi powiatowej z drogami
gminnymi, dojazd do pól i istniej±cych posesji.
7. Uk³ad przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu
Bez zmian. Przebieg drogi gminnej po istniej±cym ¶ladzie z wymaganymi poszerzeniami.
8. Charakterystyczne parametry obiektu
Droga gminna:
• d³ugo¶æ projektowanego odcinka: 1048mb,
• prêdko¶æ projektowa: 30km/h
• szeroko¶æ jezdni: 3,5m – 5,5m,
• szeroko¶æ poboczy: 1,0m,
• spadek poprzeczny jezdni: daszkowy 2%, jednostronny 2%-7%,
• spadek poprzeczny poboczy: jednostronny 6%.
9. Konstrukcja poszczególnych elementów zagospodarowania terenu:
JEZDNIA I ZJAZDY (KR2):
warstwa ¶cieralna z AC 11 S 50/70 gr. 4cm,
warstwa wi±¿±ca z AC 16 W 50/70 gr. 7cm,
podbudowa z kruszywa ³amanego stab. mechanicznie gr. 15cm,
warstwa podbudowy z mieszanki zwi±zanej spoiwem hydraulicznym C8/10
gr. 20cm,
warstwa ods±czaj±ca z piasku gr. 20cm,
POBOCZE:
Kruszywo ³amane stab. mech. 5/16mm gr. 15cm
10. Opinia geotechniczna oraz informacja o sposobie posadowienia obiektu budowlanego
Obiekt w I kategorii geotechnicznej.
Pod³o¿e gruntowe terenu badañ do g³êboko¶ci 3,0 m p.p.t., charakteryzuj± proste
warunki gruntowo-wodne. Nawiercone grunty nale¿± do dwóch serii litologicznogenetycznych
i charakteryzuj± siê korzystnymi parametrami geotechnicznymi i bêd± stanowiæ dobre pod³o¿e budowlane. Warstwa nasypów niekontrolowanych nale¿y do gruntów nieno¶nych i nie mo¿e stanowiæ bezpo¶redniego pod³o¿a budowlanego. Nale¿y je usun±æ z obrêbu projektowanej inwestycji.
11. Parametry techniczne obiektu budowlanego charakteryzuj±ce wp³yw obiektu
budowlanego na ¶rodowisko i jego wykorzystywanie oraz na zdrowie ludzi i obiekty s±siednie Zamierzenie budowlane nie stwarza zagro¿eñ dla ¶rodowiska, higieny i zdrowia u¿ytkowników projektowanych obiektów budowlanych i ich otoczenia.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 8a do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9a do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 10a do SWZ Projekt budowlany
Po drugie:
1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi w miejscowo¶ci Kraski na
dzia³kach ewid. 215 i 194/2 w obrêbie Kraski w granicach dzia³ek oznaczonych w Ewidencji Gruntów i Budynków symbolem „dr” i bêd±cych w³asno¶ci± Inwestora. Pocz±tek opracowania na granicy powiatu poddêbickiego i ³êczyckiego, koniec w nawi±zaniu do drogi gminnej nr 104456E Kraski – Stemplew – gr. gminy Wartkowice (Grabiszew). Droga wewnêtrzna z drog± gminn± bêdzie skomunikowana za pomoc± zjazdu. Nawierzchnia drogi 104456E bitumiczna.
2. Istniej±cy stan zagospodarowania dzia³ki lub terenu (w tym informacja o obiektach przeznaczonych do rozbiórki).
Dzia³ki bêd±ce przedmiotem inwestycji – pas drogowy - szeroko¶ci 6m. W stanie istniej±cym w granicach dzia³ki stanowi±cej pas drogowy istnieje jezdnia o nawierzchni ziemnej. W obrêbie opracowania nie wystêpuje zadrzewienie. Na trasie projektowanego uk³adu drogowego nie wystêpuj± obiekty przewidziane do rozbiórki.
3. Projektowane zagospodarowanie dzia³ki lub terenu lub terenu.
Projekt przewiduje wykonanie jezdni szeroko¶ci 3,5m o nawierzchni bitumicznej oraz obustronnych poboczy z kruszyw szeroko¶ci 2*0,75m.
Projekt przewiduje:
• roboty ziemne zwi±zane w wykopami pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej - warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej szeroko¶ci 3,5m,
• wykonanie zjazdów indywidualnych bitumicznych szer. 3,5m wskazane na PZT,
• wykonanie poboczy z kruszyw szer. 0,75m.
a) urz±dzenia budowlane zwi±zane z obiektami budowlanymi
Nie wystêpuj±
b) sposób odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych
Nie zmienia siê istniej±cego odwodnienia. Odwodnienie powierzchniowe.
c) uk³ad komunikacyjny, powi±zanie z innymi drogami publicznymi
Projektowany uk³ad drogowy przebiega w granicach dzia³ek Inwestora ¶ladem istniej±cej drogi gminnej wewnêtrznej. Droga rozpoczyna swój bieg na granicy powiatów poddêbickiego i ³êczyckiego (PT) a koñczy w punkcie KT - - w drodze gminnej nr 104456E.
d) parametry techniczne
• prêdko¶æ projektowa: 30km/h
• szeroko¶æ pasa drogowego: ok. 6m,
• szeroko¶æ jezdni: 3,5m,
• szeroko¶æ poboczy: 0,75m,
• spadek poprzeczny jezdni: daszkowy 2%,
• spadek poprzeczny poboczy: jednostronny 6%
4. Zestawienie poszczególnych elementów zagospodarowania terenu.
• powierzchnia bitumiczna – jezdnia + zjazdy: ok. 930m2,
• powierzchnia poboczy z kruszywa ³amanego: ok. 281m2.
5. Inne informacje i dane.
5.1 Informacja o rodzaju ograniczeñ w zabudowie i zagospodarowaniu terenu (wynikaj±cych z prawa miejscowego lub decyzji celu publicznego)
Nie wystêpuj±.
5.2 Informacja o wpisie do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków lub po³o¿eniu inwestycji na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk±.
Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie konserwatorskiej.
5.3 Informacje okre¶laj±ce wp³yw eksploatacji górniczej na dzia³kê lub teren zamierzenia budowlanego.
Teren robót budowlanych nie znajduje siê na obszarze eksploatacji górniczej.
5.4 Informacje o charakterze, cechach istniej±cych i przewidywanych zagro¿eñ dla ¶rodowiska oraz higieny i zdrowia u¿ytkowników projektowanych obiektów budowlanych i ich otoczenia w zakresie zgodnym z przepisami odrêbnymi.
Zamierzenie budowlane nie stwarza zagro¿eñ dla ¶rodowiska, higieny i zdrowia u¿ytkowników projektowanych obiektów budowlanych i ich otoczenia. Dla inwestycji nie jest wymagana decyzja o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsiêwziêcia.
JEZDNIA I ZJAZDY (KR2):
warstwa ¶cieralna z AC 11 S 50/70 gr. 4cm,
warstwa wi±¿±ca z AC 16 W 50/70 gr. 7cm,
warstwa podbudowy z mieszanki zwi±zanej spoiwem hydraulicznym C8/10
gr. 20cm,
Istniej±ce pod³o¿e po profilowaniu.
POBOCZE:
Kruszywo ³amane stab. mech. 5/16mm gr. 15cm
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 8b do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9b do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 10b do SWZ Projekt budowlany
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania
warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie
o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania
warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie
o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania
warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie
o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w rozdziale X. Z tre¶ci wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wy¿ej wymienione warunki Wykonawca spe³ni³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia kosztorysu ofertowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium.2. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych, groszy 00/100);
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Strza³kowo O/¦winice Warckie nr rachunku NR 16 8543 0000 2004 4000 0143 0004 z dopiskiem „Przebudowa dróg gminnych” znak sprawy IK-ZP.271.1.2024
6. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
7. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina ¦winice Warckie
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Szczegó³y okre¶la projekt umowy,stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-01 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przez platformê Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS https://sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn± przy Zespole Szkó³ Nr 2 w £osicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w ¯êdowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposa¿eniem dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO i Zwiêkszania Odporno¶ci
- Przebudowa drogi le¶nej nr 102 w le¶nictwie Luboszewy
- Przebudowa i remont pomieszczeñ Centrum Obs³ugi Mieszkañca po³o¿onych na parterze istniej±cego budynku biurowo us³ugowego Grafit po³o¿onego przy ul. Namys³owskiej 8 we Wroc³awiu.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.