Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi świadczeń realizowanych przez Centrum Świadczeń Socjalnych w
Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10068540800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 45
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-304
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 59 70
1.5.8.) Numer faksu: 42 654 53 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzezniacki@css.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://css.samorzad.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:\\css.samorzad.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
świadczenia socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi świadczeń realizowanych przez Centrum Świadczeń Socjalnych wŁodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0295ad02-88be-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023681/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wyboru dostawcy licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi świadczeń rodzinnych w tym zasiłków dla opiekunów, świadczeń wychowawczych, jednoraz ..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający korzysta z oprogramowania, które stanowi własność Sygnity S.A., dlatego nie ma możliwości zakupu licencji na posiadane oprogramowanie od innego dostawcy. Podkreślić należy, że wykonanie przedmiotowego zamówienia przez inny podmiot, niż wskazany przez komisję nie jest możliwe również ze względów technicznych.
Okoliczności powyższe wypełniają znamiona przesłanek określonych w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 1 lit a i b ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm. ), co daje podstawę do wyrażenia zgody na udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielenie zamówienia publicznego na wybór dostawcy licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi świadczeń rodzinnych w tym zasiłków dla opiekunów, świadczeń wychowawczych, jednorazowych świadczeń z tytułu urodzenia się żywego dziecka, o którym mowa w art. 10 ustawy
o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", świadczeń Dobry Start, funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych, dodatku osłonowego, zaświadczeń w ramach programu „Czyste powietrze”, windykacji oraz komunikacji z beneficjentem za pośrednictwem email oraz sms, w trybie zamówienia z wolnej ręki na rzecz Sygnity S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292682,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292682,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292682,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sygnity Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-000-52-93
7.3.3) Ulica: Postępu 17B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.